Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvor i Oslo jeg kan få kjøpt dette i butikk (som har det i dette øyeblikk, eller i morgen)? En uke etter at det er gitt ut har jeg fortsatt ikke fått tak i det. Helst LE versjonen til PS3.

platekompaniet på majorstuen tror jeg skal ha LE inne.

Endret av D02
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Synes det er litt skummelt hvor morro det er å bare ri rundt og drepe random folk, dyr, rane de jeg treffer på vei, forså å binde de fast og torturere de generelt.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dreiv å tok den master hunter challengen der jeg skulle drepe 5 ulver med kniven nå. Holdt på med det da, fant meg en liten flokk som jeg tok ganske enkelt å greit. Hadde til slutt 4 stk. Så så jeg to ulver til litt lenger borte. Siden jeg bare trengte én til, så skøyt jeg like gjerne den ene og tok den andre med kniv. Så var jeg på vei til å partere den ulven jeg hadde tatt med kniv, så kommer det faen meg 10 ulver hoppende opp på meg fra ingensteder. Blei så sinnsykt tatt på senga at jeg rakk jo ikke å dra fra rifla eller noen ting. Hadde i bunn og grunn ikke sjangs.

Love it! :D

Jeg fikk den challengen, men tenkte ikke noe over det. Ikke svarte om jeg løper rundt som en tulling med kniv og leter etter ulver. Så sprø er jeg ikke. :p Men plutselig løste den seg stort sett av seg selv. En kjerring kom løpende gjennom villmarken med en flokk ulver etter seg (morsomt i seg selv, på et litt sadistisk vis.) :p Jeg hoppet av hesten, tok frem kniven og løp etter kjerringa mens jeg drepte en og en ulv. Morsomt nok brydde de andre ulvene seg ikke om meg, men fortsatte etter hun kjerringa. Ganske snart var fem ulver døde og flådd, og challengen ferdig. Synd for hun kjerringa at det var mer enn fem ulver, men det var jo ikke min feil. :ermm:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

lang quote bare

Fader nå kjønner jeg ingen ting, jeg har gjort 18 av 20 bounties, men nå har jeg vært innom vær eneste by, og alle setter opp plakater med spørsmålstegn på. Hva faen gjør jeg da? Finner ikke de 2 siste. Har tatt alle i Armadillo, Black water, Mac Farelins farm, Rathskeller Fork og alle i mexico (begge byene der setter i allefall opp ? plakater) Hvor har jeg igjen? Er liksom på 99,6%, og har så lyst til å komme til 100% i kveld.

Får du spørsmålstegn overalt har du garantert vært på alle locations. Står det 18/20 på Social Club? Den er treig og til dels feilaktig foreløpig. Skjekk på stats-menyen (helt nederst i score), hvis det står 8 på New Austin Mexico, pluss 4 i West Elizabeth så er du ferdig

Viste seg at de som hadde spørsmålstegn telte :blush: Så da beklager jeg det. Det er bare at når et spil hele tiden bruker ansikts bilder på wanted plakaten også plutselig starter å droppe navn og sette spørsmålstegn i stedenfor, da regner jeg liksom med at de ikke er sånne "hoved" bounties lenger, men jeg er i allefall 100% nå. :)

Lenke til kommentar

Kan noen av dere som har 100% eller i nærheten si meg om man må ha "gullmedalje" på story missions for å få 100%? Gidder nemlig ikke gå gjennom alt det igjen, så om det telles så gidder jeg ikke gjøre noe annet heller :p

Lenke til kommentar

Har hørt så mya snakk her om at det er så farlig å legge ut bait i Twin Rocks. Selvfølgelig tror jo ikke jeg på¨sånt så måtte prøve. Tok et par sekunder og plutselig så kom en fjelløve i full fart og jeg hadde ingen sjanse. Altså ikke noe lurt å stå midt oppi anget da.

Lenke til kommentar

Kan noen av dere som har 100% eller i nærheten si meg om man må ha "gullmedalje" på story missions for å få 100%? Gidder nemlig ikke gå gjennom alt det igjen, så om det telles så gidder jeg ikke gjøre noe annet heller :p

Nei, du må ikke ha gullmedalje på alle story missions for å få 100% :)

Lenke til kommentar

Nei, det var helt umulig :p

Slik jeg har forstått det har de brukt vann og slikt til å hindre deg i å komme over til Mexico o.l. for tidlig. Jeg synes det er bedre enn usynlige vegger. Også kan man liksom ikke ta san andreas ruta at hvis du går over grensen får du militæret etter deg :p

Lenke til kommentar

Hadde jo vært en del moro med et helt korps av hesteryttere etter deg når du krysset grensa. Men du svarte på spørsmålet mitt perfekt. :p

Beste hadde jo vært om R* hadde kødda og dratt det helt ut slik at det kom tanks og helikopter XD

Lenke til kommentar

Yo. Jeg er på sharpshooter Rank 5 og det står at jeg skal drepe to forskjellige ville dyr i løpet av en red eye-meter sak. Jeg har gjort det, men intet skjer. Har jeg misforstått jegeroppgaven?

Sikker på at du leste riktig, siden det står "wild animal". Jeg skjøt en fugel og en Ulv og alt gikk fint.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan kan jeg få de tingene som fulgte med i LE? Jeg holder på med å finne frem saker til Deadly Assassin outfit, men hva med hesten og pistolen? Det stod bare at det var unlocka, men ikke hvor jeg får tak i det.

Edit: Og en annen ting, hvordan kan jeg få en ny hest som jeg temmer til å komme til meg når jeg trykker piltast opp, istedenfor den kjedelige første som jeg fanget? Jeg vil ha en hvit hest.. :cry:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...