Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan jakte boars forresten? Kan ikke finne dem noen steder. (har ikke kommet lengre enn til mexico, så om det er i siste delen får jeg bare vente.

 

Jeg har sett det et par ganger, men det skal være det i blackwater iværtfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan jakte boars forresten? Kan ikke finne dem noen steder. (har ikke kommet lengre enn til mexico, så om det er i siste delen får jeg bare vente.

 

Jeg har sett det et par ganger, men det skal være det i blackwater iværtfall.

 

Hvis du ser på kartet, så viser det hvor du kan jakte på de forskjellige dyrene.

Lenke til kommentar

Fader nå kjønner jeg ingen ting, jeg har gjort 18 av 20 bounties, men nå har jeg vært innom vær eneste by, og alle setter opp plakater med spørsmålstegn på. Hva faen gjør jeg da? Finner ikke de 2 siste. Har tatt alle i Armadillo, Black water, Mac Farelins farm, Rathskeller Fork og alle i mexico (begge byene der setter i allefall opp ? plakater) Hvor har jeg igjen? Er liksom på 99,6%, og har så lyst til å komme til 100% i kveld.

Lenke til kommentar

Dreiv å tok den master hunter challengen der jeg skulle drepe 5 ulver med kniven nå. Holdt på med det da, fant meg en liten flokk som jeg tok ganske enkelt å greit. Hadde til slutt 4 stk. Så så jeg to ulver til litt lenger borte. Siden jeg bare trengte én til, så skøyt jeg like gjerne den ene og tok den andre med kniv. Så var jeg på vei til å partere den ulven jeg hadde tatt med kniv, så kommer det faen meg 10 ulver hoppende opp på meg fra ingensteder. Blei så sinnsykt tatt på senga at jeg rakk jo ikke å dra fra rifla eller noen ting. Hadde i bunn og grunn ikke sjangs.

 

Love it! :D

Lenke til kommentar

Game på sandivika storsenter hadde det for et par dager siden. Men de tar 600 for det, noe som jo er helt latterlig, men hva kan man gjøre når det er utsolgt alle andre steder?

Takk for tipset! :) 600kr hørtes litt i overkant ut ja, men får nesten slå til om jeg ikke finner noe annet.

 

Tar gjerne i mot flere forslag!

Lenke til kommentar

Fader nå kjønner jeg ingen ting, jeg har gjort 18 av 20 bounties, men nå har jeg vært innom vær eneste by, og alle setter opp plakater med spørsmålstegn på. Hva faen gjør jeg da? Finner ikke de 2 siste. Har tatt alle i Armadillo, Black water, Mac Farelins farm, Rathskeller Fork og alle i mexico (begge byene der setter i allefall opp ? plakater) Hvor har jeg igjen? Er liksom på 99,6%, og har så lyst til å komme til 100% i kveld.

Får du spørsmålstegn overalt har du garantert vært på alle locations. Står det 18/20 på Social Club? Den er treig og til dels feilaktig foreløpig. Skjekk på stats-menyen (helt nederst i score), hvis det står 8 på New Austin Mexico, pluss 4 i West Elizabeth så er du ferdig

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Lurer på en ting: Det står på STATS at det er 2 oppdrag som jeg ikke har gjort.. altså, jeg har gjort 13 oppdrag, så er det 2 som jeg liksom ikke har klart (husker ikke det engelske ordet, eller det norske, som er beskrivelsen for de oppdragene jeg snakker om)..

 

Hvordan kan det ha seg? Jeg har gjort alle oppdrag som jeg har fått, og har jeg ikke klart, har jeg loadet på nytt og tatt om igjen..

 

Det det KAN være, men som jeg ikke trodde ville telle, er at når jeg holdt på med et oppdrag, så kom det en fyr bort til meg og snakket om han "kameraten som skulle henges for noe han ikke hadde gjort", men jeg hadde ikke muligheter til å bli med han den gangen.. kan DET være ett av oppdragene som jeg "ikke har gjort", eller feilet på? Trodde sånne encounters ikke ville telle.. eller?

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...