Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Ok :p

og btw, hva er raskeste måte å tjene penger på i spillet?

Å fange bounties gir bra med cash (240$ i New Austin, 400$ i Mexico og 600$ i West Elizabeth). Poker er også lønnsomt, da særlig i Blackwater. Har vel tjent 1000$ på 15 min med poker.

Å jakte i tall trees kan også være lønnsomt, og ikke minst gøy. Pass opp for bjørn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å jakte i tall trees kan også være lønnsomt, og ikke minst gøy. Pass opp for bjørn!

Jakt i Tall Trees er kanon! Tror jeg må prøve det i multiplayer også, ettersom jeg har 100% i singleplayer.

Er det noen her enda som har fått 100%, fortsetter bounties til evig tid?

Så at jeg manglet et våpen, så da har jeg 99,2% må man gjøre alle minigames på alle steder og sånn også?

Du må eie alle player houses/lagringspunkt du kan få tak i, altså alle hus som kan kjøpes eller fås (i alt 13). Du må ha jobba alle 5 steder (2 med horsebreaking, 3 med nightwatch). Du må ha fullført alle hideouts, inkludert de 5 i New Austin på 24 timer så man får den siste outfiten som trengs. Du må også ha fullført (slik at det er lagra) en runde med hver type spill (poker, blackjack, hesteskokast, arm wrestling, liar's dice, five finger fillet). Tror man også må vinne, men i blackjack er det bare å vinne første runde, for så å trekke seg. Å spille en hel runde medfører at man taper. Challenges må være fullført.

Og ja, bounties fortsetter, men etter at man har fått tak i alle de navngitte tjener man ikke penger på det lenger (riktignok er det sinnsykt mange navngitte i Mexico, og sikkert i New Austin).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Dersom det er på xbox kan jeg godt joine! :D

Hva med en liten skogstur i ettermiddag? :p Må bare komme litt videre på en hjemmeeksamen (forretningsplan med økonomi og det hele). Jeg er så enkel at jeg har samme navn på live som her, så det skulle være lett å legge meg til (merk stor bokstav i Dellers selvsagt)

Vet ikke om det telles mot 100% men har du fått gull på alle story oppdragene? Noen som kan bekrefte om det telles? Lurer på om jeg skal gidde å gå for 100% eller ikke

Det teller ikke med (og takk for det). Dette spillet er perfekt med tanke på 100%, det er givende å komme dit, og ikke et ork. Å finne duer i GTA, kasser i Just Cause 2 og sånt er jo piss kjedelig, og man får jo itjnå for det. Alt som telles står på Rockstar Games Social Club-sida, og selv om den er litt bugga ser man ihvertfall konkret hva man trenger.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Lagrer Multiplayer seg på PSN eller på konsollen?

Btw, ser at folk lurer på hvor exclusive innholdet er til PS#. Har dere sjekket litt på

R* Socialclub ? Jeg trur du finner noen challenges der.

Spoiler Alert - På socialclub går det rykter om at du kan lese av lister med hvilkene våpen, dyr, gang hideouts, outfits osv. som er å finne. Jeg har ikke vært å sjekket ut siden selv enda, da jeg føler det blir en liten spoiler.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Det var mulig å tjene penger her da slik jeg forstod det. Men uansett, hvorfor står det på rockstar social club 100% delen at jeg har 10 av 20 bounties (jeg har 14 men det vet jeg er fordi den ikke er helt oppdatert enda) Men så fant jeg 30-35 bounties på Red dead wikien?

Edit: Fant det ut, nærmer meg nå så bare glem spørsmålet :)

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...