Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med hester som plutselig dør? Jækla praktisk å transportere en bounty fra Aurora's Basin, og hesten faller død om på veien...Så må jeg vente på ny War Horse

 

Noe lignende skjedde med meg. Jeg hadde en bounty bakpå hesten, skjøt en del banditter og tenkte ikke noe mer over det. Jeg var helt alene på en rett vei med null banditter, sivile, dyr, slanger eller noe som helst. Helt plutselig snubla hesten (war horse) og både hest og bounty døde, men jeg overlevde. Men spillet var plutselig vanvittig tregt. Det var hakking hele tiden, og jeg løp stort sett i saktefilm. Ikke Dead Eye-sakte riktignok, men sakte. Tenk sprinting i jogge-tempo. Måtte slå av xboksen og starte på nytt, og heldigvis funket det fortsatt. Var litt nervøs der... :blush:

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns mangler i spillet som hadde vært veldig lett å legge til, det er at når man begynner et nytt spille, så får man ikke beholde outfits og våpen, tenk så kult det hadde vært om man kunne spille de første missionen med nye fancy våpen og eller outfits,

 

Det kan du, bere å spille oppigjen oppdragene. :)

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns mangler i spillet som hadde vært veldig lett å legge til, det er at når man begynner et nytt spille, så får man ikke beholde outfits og våpen, tenk så kult det hadde vært om man kunne spille de første missionen med nye fancy våpen og eller outfits,

 

Det kan du, bere å spille oppigjen oppdragene. :)

 

Jeg har ikke noen av de fancy våpene da, man får bare de samme gammle, man hadde da man spillte dem første gangen

Lenke til kommentar

Noe lignende skjedde med meg. Jeg hadde en bounty bakpå hesten, skjøt en del banditter og tenkte ikke noe mer over det. Jeg var helt alene på en rett vei med null banditter, sivile, dyr, slanger eller noe som helst. Helt plutselig snubla hesten (war horse) og både hest og bounty døde, men jeg overlevde. Men spillet var plutselig vanvittig tregt. Det var hakking hele tiden, og jeg løp stort sett i saktefilm. Ikke Dead Eye-sakte riktignok, men sakte. Tenk sprinting i jogge-tempo. Måtte slå av xboksen og starte på nytt, og heldigvis funket det fortsatt. Var litt nervøs der... :blush:

Sant det, det hadde jeg glemt. De siste gangen skjedde ikke det, men den første gangen hesten døde av seg selv ble det et hav av lag, som gikk bort når jeg lasta inn på nytt (trengte ikke avslutte spillet eller noe). Virker jo som en ganske markant bug det hele :p

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns mangler i spillet som hadde vært veldig lett å legge til, det er at når man begynner et nytt spille, så får man ikke beholde outfits og våpen, tenk så kult det hadde vært om man kunne spille de første missionen med nye fancy våpen og eller outfits,

 

Hadde kanskje vært litt fett, men jeg er egentlig glad det ikke er sånn. Fancy våpen i starten hadde kanskje gjort starten litt for enkel, men når det gjelder klesplaggene, så hadde det vært litt moro. Det er litt kjipt å måtte gå gjennom alle de forskjellige oppgavene for å få plaggene på nytt.

 

Ellers savner jeg det å kunne velge kameravinkler selv når du blir transport, som via tog f. eks. Jeg fikk ihvertfall ikke til å velge hvilken kameravinkel det skulle fokuseres på, og jeg trykket på alt som var av knapper.

 

Nå har jeg opplevd to meget merkbare bugs:

-Muligheten til å ri, kjøre shotgun osv. forsvant, slik at jeg måtte avslutte spillet og starte det igjen.

 

-Den ene transportkjerra i Mexico rikker seg faen ikke :p

 

Ellers er det bare litt rusk her og der, så det er ingen grunn til å klage, syns jeg. Fantastisk spill, og det er ofte jeg bare stopper opp og nyter omgivelsene en liten stund.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns mangler i spillet som hadde vært veldig lett å legge til, det er at når man begynner et nytt spille, så får man ikke beholde outfits og våpen, tenk så kult det hadde vært om man kunne spille de første missionen med nye fancy våpen og eller outfits,

Ellers savner jeg det å kunne velge kameravinkler selv når du blir transport, som via tog f. eks. Jeg fikk ihvertfall ikke til å velge hvilken kameravinkel det skulle fokuseres på, og jeg trykket på alt som var av knapper.

 

 

På tog står jeg alltid på taket, og der kan du gjøre det du vil. På vogner etc bruker jeg å sikte og jeg ikke liker vinklene. :)

Lenke til kommentar

Bør være enkelt å få øye på med en gang du trykker start. På PS3 trykker du vel trekant, så skriver du inn koden det fulgte med på en lapp i coveret.

 

Ah, takk! Så ikke det siste som stod på den lappen før nå. Da blir det war horse på meg!

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Lurer på om noen kunne ha svart meg kjapt (holder på nå, serru, hehe..) dette er heeelt i begynnelsen av spillet, så jeg spoiler ingenting; Jeg er på mitt første mission og har fulgt etter en, sammen med sherrifen, til en hytte.. det står at jeg får dårlig karma ved å skyte han, og det anbefales at jeg bør ta han i live.. hvordan gjør jeg dette? Jeg har ikke lasso (som jeg har sett kan brukes)

 

 

Takker :)

 

 

EDIT: Ehhh... og der klarte jeg det.. :blush: Skyte i foten.. *litt ivrig her*

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Hvor er Twin Rocks? Finner det ikke, tror nesten jeg har lett i en time etter det, ikke at det gjør noe. Er ekstremt gøy å bare ri rundt å hjelpe folk osv.

 

Twin Rocks er til venstre for Armadillo, i en liten løkke av en vei. Litt vanskelig å forklare, men bruk kartet du fikk med spillet. Midt på kartet nederst er det et tegn somligner på en "X" uten vesntre arm opp, en slags motsatt "Y" = Danger. Disse tegnene på kartet ditt markerer gang hideouts ;)

 

Dårlig manual som ikke forklarer sånt..

Lenke til kommentar

Har nå jaktet på RDR i en uke, men det er visst alltid utsolgt. her om dagen sa de at de fikk det inn neste dag, men da jeg kom for å kjøpe det var det selvfølgelig Xbox utgaven!!! utolig frustrerende! skjønner ikke hvorfor ikke butikkene bestillte et kjempelass til release slik at alle fikk det! Fikk tilbudet om å forhåndsbestille på Fredagen, men jeg var sikker på at spillet ikke ville bli utsolgt, så jeg valgte å ikke forhåndsbestille. rart hele opplegget...

 

Når MW2 ble releasa hadde de fulle hyller alle steder, det var ikke sånn at man måtte sloss for å få tak i et av de to siste eksemplarene!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...