Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om den blir drept av et dyr, eller i skytekampen så dør den.

Vet ikke om det var det som skjedde med deg, da.

 

Hadde en lignende opplevelse med en fjelløve. Jeg hoppa av hesten for å plukke en blomst, så ble jeg plutselig angrepe av en løve. Før jeg rakk å reise meg, ble hesten skremt ned et stup av samme løve. Så jeg måtte løpe av sted til fots. Så løp den etter meg igjen, og jeg måtte snu meg raskt og skyte den. Når jeg er helt ny på å sikte med "right stick", var det vanskeligere enn det høres ut som, så det var stressende som fy.

Random encounters ftw!

Lenke til kommentar

Hesten døde helt av seg selv, var ingen dyr eller mennesker i nærheten. Skjedde litt tidligere også, men da antok jeg at den ble skutt. Jeg daua selv, og tenkte ikke noe mer på det, men på samme save døde den igjen et par forsøk seinere. Løp bortover veien i maksfart, og så bare datt den sammen og vi tryna så det dundra...

Lenke til kommentar

For folk som sliter med hesteskokasting, det er en knapp som gjør at du kan sikte ordentlig. Før jeg fant den, var det helt umulig å klare noe. Traff midtstanga etter 1-2 spill etter jeg hadde funnet ut om den knappen. Husker ikke helt hvilken, men det står når du spiller

Lenke til kommentar

Hesten døde helt av seg selv, var ingen dyr eller mennesker i nærheten. Skjedde litt tidligere også, men da antok jeg at den ble skutt. Jeg daua selv, og tenkte ikke noe mer på det, men på samme save døde den igjen et par forsøk seinere. Løp bortover veien i maksfart, og så bare datt den sammen og vi tryna så det dundra...

 

Det kan ha vært en slange. De er ikke lett å se!

Lenke til kommentar

For folk som sliter med hesteskokasting, det er en knapp som gjør at du kan sikte ordentlig. Før jeg fant den, var det helt umulig å klare noe. Traff midtstanga etter 1-2 spill etter jeg hadde funnet ut om den knappen. Husker ikke helt hvilken, men det står når du spiller

LT som er sikteknappen på 360 hjelper hvertfall meg lite. Går helt random uansett.

Lenke til kommentar

Hesten døde helt av seg selv, var ingen dyr eller mennesker i nærheten. Skjedde litt tidligere også, men da antok jeg at den ble skutt. Jeg daua selv, og tenkte ikke noe mer på det, men på samme save døde den igjen et par forsøk seinere. Løp bortover veien i maksfart, og så bare datt den sammen og vi tryna så det dundra...

 

Mistet du noe "Honor" på det?

 

Samme skjedde med meg med etter noen få timers spilling, hesten datt sammen når jeg skulle hive en fyr bak på den også fikk jeg beskjed om at jeg mistet 4400 og noe i "honor".

Lenke til kommentar

Jada folkens! Nå fikk jeg det endelig i postkassa. Men jeg lurer på en ting, og dette er litt snodig; Når jeg bestilte så valgte jeg at jeg skulle betale med faktura. Burde det da ikke ligge en vedlagt faktura i brevet da? Har da alltid gjort det ved tidligere bestillinger?

 

EDIT: Fikk den via E-Mail nå. :thumbdown:

Endret av eRextion
Lenke til kommentar

Mistet du noe "Honor" på det?

 

Samme skjedde med meg med etter noen få timers spilling, hesten datt sammen når jeg skulle hive en fyr bak på den også fikk jeg beskjed om at jeg mistet 4400 og noe i "honor".

Nope, mista ikke annet enn hesten. Likevel pussig dog. Forøvrig var det oppe i Tall Trees, hvor det heller ikke er slanger, så den døde rett og slett en naturlig død.

Lenke til kommentar

Jada folkens! Nå fikk jeg det endelig i postkassa. Men jeg lurer på en ting, og dette er litt snodig; Når jeg bestilte så valgte jeg at jeg skulle betale med faktura. Burde det da ikke ligge en vedlagt faktura i brevet da? Har da alltid gjort det ved tidligere bestillinger?

 

EDIT: Fikk den via E-Mail nå. :thumbdown:

 

Hvor bestilte du fra? Er det LE eller standard?

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns mangler i spillet som hadde vært veldig lett å legge til, det er at når man begynner et nytt spille, så får man ikke beholde outfits og våpen, tenk så kult det hadde vært om man kunne spille de første missionen med nye fancy våpen og eller outfits,

Lenke til kommentar

Fikk spillet på tisrdag og Hauppage HD PVR i posten i dag, så nå skal det spilles og så skal jeg se om jeg får til å legge ut noen videoer av spillet på youtube. :)

 

Ellers så synes jeg spillet er helt konge. Har spilt i bare 5 timer totalt, men det jeg har opplevd så langt noe av det beste jeg har prøvd.

10/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...