Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Vurderer faktisk å selge min limited edition, for 500kr+frakt. iom. at jeg har runna det, så er det ikke så mye å gjøre eller?

• Alt for dyrt!
  • Ikke mer å gjøre?
  • Poker
  • Bounty Hunting
  • Jakte
  • Gå bannanas
  • Multiplayer delen?

Her lukter jeg en kar som egentlig bare runner spillet for å runne det og legger det på hylla. La meg trekke en parallell. Om du spiser en god middag. Tar du alt på 4 minutter og ser tv etter på, eller nyter du middagen og bruker tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hva som er til middag. Jeg får ikke opp flere bounty, jeg får heller ikke flere stranger, but funny man, og det er litt morsomt at han klarer og komme seg opp i problemer VÆR gang! haha :p

Spiller multiplayer med venner :)

Poker er greit nok, litt "treigt".

Jakte - Fett / Stress avhengig av humør for dagen.

Gå bananas - Må prøves.

Lenke til kommentar

Note to self: Ikke legg ut bait midt i tall trees. :ermm:

Ble du drept av en bjørn eller noe? :p Jeg klarte - uten bait - å få SEKS bjørner etter meg her om dagen (neida, jeg prøvde faktisk ikke på det). Hissige på å sladre disse bjørnene. Samme som når du flår en bjørn, så kan du banne på at den største bjørnen i spillet kommer og dreper hesten din i mellomtida.

Lenke til kommentar

Note to self: Ikke legg ut bait midt i tall trees. :ermm:

Ble du drept av en bjørn eller noe? :p Jeg klarte - uten bait - å få SEKS bjørner etter meg her om dagen (neida, jeg prøvde faktisk ikke på det). Hissige på å sladre disse bjørnene. Samme som når du flår en bjørn, så kan du banne på at den største bjørnen i spillet kommer og dreper hesten din i mellomtida.

Ble spist av ca 72 bjørn og 169 ulv (minor overdrivelse). :p

Lenke til kommentar

Herlig spill, akkurat som forventet :) Har vært opptatt med skolearbeid og slikt, så har bare fått spilt rundt 8 timer. Men jeg har to spørsmål ang dueller:

#1. Hvordan fungerer egentlig dueller? Så det var en liten tutorial første gang jeg duellerte, men fikk det ikke helt med meg fordi jeg kjappa meg å skyte fyren x antall ganger. Det stod noe om at du bruke stikka til å ta opp pistolen og noe greier med noe som lyser ...? Finner nok ut dette selv etterhvert, men har ikke lyst til å tape noen dueller :p

#2. Hva er det som bestemmer om noen utfordrer til duell? Er det tilfeldig eller må jeg gjøre et eller annet galt?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg skjønner (basert på ørten dueller) så er det bare å sikte inn, dra siktet fort opp mot bryst/hode og trykke vilt på RB (om du spiller på 360).

Dueller er som regel tilfeldig, akkurat som disse tilfeldige folka du møter som kommer som en blå dott. Men, noen missions har dueller innlagt, og dersom du blir tatt for å jukse i poker blir du kasta ut i en duell.

Lenke til kommentar

Herlig spill, akkurat som forventet :) Har vært opptatt med skolearbeid og slikt, så har bare fått spilt rundt 8 timer. Men jeg har to spørsmål ang dueller:

#1. Hvordan fungerer egentlig dueller? Så det var en liten tutorial første gang jeg duellerte, men fikk det ikke helt med meg fordi jeg kjappa meg å skyte fyren x antall ganger. Det stod noe om at du bruke stikka til å ta opp pistolen og noe greier med noe som lyser ...? Finner nok ut dette selv etterhvert, men har ikke lyst til å tape noen dueller :p

#2. Hva er det som bestemmer om noen utfordrer til duell? Er det tilfeldig eller må jeg gjøre et eller annet galt?

Vent til det står draw, og så trykker du inn sikteknappen og drar spaken ned og så opp og så må du markere når krysset er hvitt for å fylle opp den blå baren så effektivt som mulig. Det er ganske randon når noen utfordrer deg, men det er påvirket av hvor berømt du er.

Lenke til kommentar

Edit: Forresten, noen som får til hesteskokast? Er totalt umulig, bommer totalt selv på de korteste distanser...

Sliter som faen med det sjæl. Har ingen problemer med å vinne, men vil gjerne treffe den jævla stolpen, men det har aldri skjedd. Jeg klarer jo ikke å legge det fra meg heller når jeg først begynner, skal klare det, så jeg har brukt 1,5 time av mitt liv på den ubrukelige dritten der som er helt random hvor man treffer.

Jeg fikk "What About Handgrenades?"-throphyen i kveld. :D

Perrern:

Det første jeg tenkte var at han var død, en person John hadde drept før eller noe.

Lenke til kommentar

Skulle spille igjennom missions i går, men ble distrahert (igjen).

Fant ut at jeg skulle gå bananas med bandana så jeg slåss og herja i hele mexico. Da det ble kjedelig brukte jeg vel 3 timer bare på bounty og random encounters. Pokkers moro dette spillet .- nesten så jeg gruer meg til jeg har runna det.

(Men da starter jeg på nytt og skal være ultimate bad guy. Nå er jeg litt mer chaotic good :) ) Har også vurdert å prøve å runne spillet uten å drepe en eneste person, annet enn de du må drepe da..)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt på Platekompaniet på Storsenteret på lørdag, men er jo ikke gitt at de har det nå... Spurte på Game Stop (eller hva det heter) på Torgallmenningen forrige fredag, og da sa de at de skulle få det inn på onsdag (altså i går). :)

Lenke til kommentar

Fikk min Limited Edition i dag! Og jeg må si at jeg er veldig imponert! Men jeg lurer på hvor min warhorse er!

Jeg fikk den(mørk hest), men så var det ett mission med hun Bonnie, og jeg fikk en ny en! Vil ha min gamle tilbake! Damn!

Dette er selvsagt ikke rettet mot deg personlig, men det får meg til å tenke. Leser folk egentlig denne tråden? Jeg synes de samme spørsmålene går igjen hele tiden? Veldig mange her har LE, og alle med LE har war horse, deadly assassin outfit og golden guns. Flere har har gått gjennom spillet, og mange har flere outfits. Det meste man trenger å vite står tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva de forskjellige chipsa i poker er verdt, sitter her i Blackwater med en fyr som bare folder hele tiden og lurer på sånn ca hvor mye han har igjen :p

Edit:

Endelig fikk jeg busta han ut. phew, tok sin tid

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...