Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange.

 

 

Jeg har sett en del slanger i New Austin, dog er vel en av de dyra som er litt vanskeligere å finne samt at de ikke er lette å se, men du hører de. Er en del rundt Rattlesnake Hollow.

 

 

hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange.

 

lol, det er litt teit at du taper 1500 dollar i poker, så dreper du han som vant pengene, så får du bare rundt 5 dollar igjen

 

 

jeg drepte en pokerspiller i duel, 2 min. etterpå satt han ved pokerbordet.

Hvor spiller man for så høye summer? Jeg finner bare poker til 25$ som er nesten over alt!

 

Tja, har ikke testa det selv, men tror du må ha Elegant Suit, også komme deg til Blackwater, skal være et bord der hvor man kan spille med litt mer penger om jeg ikke leste helt feil.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne ikke falt meg inn å runde dette spillet allerede. Er så utrolig mye å gjøre, at "hovedoppdragene" går i glemmeboka til tider. Det er nesten litt synd også, da fokuset blir såpass tatt vekk fra mainstoryen. Men spillet er bare elsk. Rett og slett.

 

Og Liar's Dice.. jeg har blitt hekta på det.

Lenke til kommentar

Var innom 9 butikker i dag. Ingen hadde spillet på lagerthumbdown.gif

 

You snooze, you lose!

 

Jeg og en kompiss skulle kjøpe det på strømmen storsenter, Platekompaniet var utsolgt, Eb Games var utsolgt, Gamestop var utsolgt og Spaceworld hadde ett igjen xD Heldigvis klarte han å fikse slik at vi fikk ett noen hadde forhondsbestilt men ikke henta :D

 

Da har jeg runna ekstraoppdrag også! :)

 

Hvor lang tid brukte du?

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange.

Jeg oppdaga ikke en eneste slange før etter over 20 timers spilling eller noe sånt. Så så jeg dem hele tida, men nå har det gått et par dagers spilling uten. De er stort sett overalt, bortsett fra i Tall Trees. Hender det er ekstremt mange syd for Blackwater, er generelt flust med dyr der nede. Var vel en 7-8 slanger der for noen dager sida, og jeg slapp å drepe de fleste, da ulvene er sinnsykt flinke til både å finne og drepe slanger. Forøvrig ble kineseren fra det ene ukjent-oppdraget drept av en slange etter å ha gått 5m etter at jeg redda han...Temmelig komisk

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

På hele spillet - 15 - 20 timer, kun siste oppdrag 5-10 min.

 

Vurderer faktisk å selge min limited edition, for 500kr+frakt. iom. at jeg har runna det, så er det ikke så mye å gjøre eller?

 

Om det er limited edition eller ikke ahr vel ikke stort mye å si, koden er vel for engangsbruk.

Lenke til kommentar

Koden er bundet til konsoll, etter det jeg vet, ja.

 

Forøvrig så gidder jeg ikke runde spillet for å runde det, koser meg heller med å utforske, bruke noen timer på poker/5-fingers (eller hva det nå heter), og ekstraoppdrag. Er et så utrolig bra spill at jeg aldri har lyst til å bli ferdig med det...

 

Edit: Forresten, noen som får til hesteskokast? Er totalt umulig, bommer totalt selv på de korteste distanser...

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Edit: Forresten, noen som får til hesteskokast? Er totalt umulig, bommer totalt selv på de korteste distanser...

Sliter som faen med det sjæl. Har ingen problemer med å vinne, men vil gjerne treffe den jævla stolpen, men det har aldri skjedd. Jeg klarer jo ikke å legge det fra meg heller når jeg først begynner, skal klare det, så jeg har brukt 1,5 time av mitt liv på den ubrukelige dritten der som er helt random hvor man treffer.

Lenke til kommentar

Edit: Forresten, noen som får til hesteskokast? Er totalt umulig, bommer totalt selv på de korteste distanser...

Sliter som faen med det sjæl. Har ingen problemer med å vinne, men vil gjerne treffe den jævla stolpen, men det har aldri skjedd. Jeg klarer jo ikke å legge det fra meg heller når jeg først begynner, skal klare det, så jeg har brukt 1,5 time av mitt liv på den ubrukelige dritten der som er helt random hvor man treffer.

 

Nei, det er stress. Men du må synse som bare f, ved å se på bevegelsen på armen hans og når du bør slippe, og justere kameraet slik at armbevegelsen hans ser korrekt ut. Han skal slippe da den måleren er grønn og midt på, men det hjelper lite hvis du ikke har det andre i orden.

 

Men det er dritvanskelig. Irriterende møkk, egentlig. Men man bare må spille det allikevel. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

På hele spillet - 15 - 20 timer, kun siste oppdrag 5-10 min.

 

Vurderer faktisk å selge min limited edition, for 500kr+frakt. iom. at jeg har runna det, så er det ikke så mye å gjøre eller?

 

Ehm, det kommer utvidelse DLC innen en måned, og jeg kan ikke tenke meg at det blir den eneste. Har ingen kilder her og nu, men leste et sted at det skulle komme DLC som skulle utvide free roam med oppdrag for posses osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...