NoTrace Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva er dette med expert aim/dead eye osv.? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) På expert aim må du sikte helt manuelt (Har selv også slått av slik at den ikke sentrerer seg på fiendene). Dead eye er slow motion. Endret 26. mai 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Expert aim = du må sikte selv. Omtalt av mange som den eneste riktige måten å spille på. Normal aim = spillet hjelper deg å holde target når du har funnet det. Casual aim = spillet hjelper deg å sikte og beholde target. (Auto-aim.) Du kan aktivere Dead-Eye for å nesten fryse tiden for å sikte deg inn på og skyte opp til flere fiender samtidig. Hvis du leser tutorials i spillet burde du ha fått det med deg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Viss du syns war horse er juks er alt annet enn expert aim det også Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Til dere som har runna det: Jeg har hørt rykter om at vi har faktisk ikke runna det, og vi skal hevne faren. Vi må bare gjøre sånn stranger-missions, så skal det visstnok komme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Til dere som har runna det: Jeg har hørt rykter om at vi har faktisk ikke runna det, og vi skal hevne faren. Vi må bare gjøre sånn stranger-missions, så skal det visstnok komme. Ja, de som sier de har runna det har da gjort dette missionet, da kommer rulleteksten Endret 26. mai 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Stranger missionet er der allerede, du møter en stranger i blackwater Forresten, er rever jævlig utrydningstruet i dette spillet eller, jeg har ikke sett en eneste en Endret 26. mai 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Forresten, er rever jævlig utrydningstruet i dette spillet eller, jeg har ikke sett en eneste en Nah, sett en god del. Du kan ta opp kartet og se etter bilde av rev på kartet om du ikke var klar over dette, gjelder de fleste andre dyr i spillet også. Eller du kan ta frem kartet som fulgte med spillet i coveret, det er litt mer detaljert. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Yess! Da var RDR LE i boks :!: Endelig skal det games i kveld Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har liksom lett alle stedene på kartet + sjekket ut en del walkthrough's, skal ta en runde til nå da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når du er på et område der det skal være rev, prøv å legg ut litt bait. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette er ang. stranger mission, abner i blackwater: Burde jeg drepe han, eller advare han, eller er det tilfeldig hva man gjør? Stenger/åpner ingen muligheter? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Der fikk jeg den vet du, nå er det bare Elk og Bighorn igjen, + å drepe en bjørn med kniv og 2 ting til så er jeg ferdig med Hunter. Og et steg nærmere legend of the west. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Stemmer at warhorse er 4. raskeste. (Ihvertfall ifølge wiki'en) og det stemmer greit med mine erfaringer. Bagateller uansett, synes nå jeg. Jeg valgte en annen hest tidligere i spillet og den ble favorithhesten min. Det viste seg at det var et sykt, gammelt øk... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har liksom lett alle stedene på kartet + sjekket ut en del walkthrough's, skal ta en runde til nå da. Jeg sier bare tall trees...Spesielt i snøområdet er det en god del rev. Rev, racoons og bevere (de to siste hovedsakelig der det ikke er snø) er det flust av i Tall Trees. Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange. lol, det er litt teit at du taper 1500 dollar i poker, så dreper du han som vant pengene, så får du bare rundt 5 dollar igjen jeg drepte en pokerspiller i duel, 2 min. etterpå satt han ved pokerbordet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange. lol, det er litt teit at du taper 1500 dollar i poker, så dreper du han som vant pengene, så får du bare rundt 5 dollar igjen jeg drepte en pokerspiller i duel, 2 min. etterpå satt han ved pokerbordet. Har sett en slange, og det var i Mexico. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange. lol, det er litt teit at du taper 1500 dollar i poker, så dreper du han som vant pengene, så får du bare rundt 5 dollar igjen jeg drepte en pokerspiller i duel, 2 min. etterpå satt han ved pokerbordet. Hvor spiller man for så høye summer? Jeg finner bare poker til 25$ som er nesten over alt! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hva kan man bruke pels, kjøtt, klør, tenner hides og andre ting man får når skinner dyr til? EDIT: Bortsettfra å tjene penger såklart.. hvor er slangene?, jeg har ikke sett en eneste en slange. Fant en rett utenfor det armadillo stedet. Endret 26. mai 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen sideoppdrag vil at du skal samle inn x antall skinn av x antall dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå