Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

FUCK YEAH!!!

 

Måtte vinne i poker i blackwater for å få scrap til US army uniform, det var bare en spiller der, og jeg tenkte ha nå vinner jeg fort når det bare er en der.

 

1 time og 45 minutter!!!!!!!!!! senere vant jeg endelig, fy faen for en feig spiller han var, han foldet seg hele tiden, på slutten hadde han ikke en gang råd til full blind men han holdt ut i 10 runder til, faen jeg skulle ha skutt han etter jeg vant, men glemte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig å få den Deadly Assassin outfiten? Har fyllt inn koden og lastet ned, spillt i en del timer nå og gjort flere av oppgavene man må gjøre for å få outfiten, men den står ikke i menyen. Jeg har 15 jeg kan velge mellom med den Social Club outfiten og Walton Gang. Jeg skulle vel hatt 16 å velge mellom?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

FUCK YEAH!!!

 

Måtte vinne i poker i blackwater for å få scrap til US army uniform, det var bare en spiller der, og jeg tenkte ha nå vinner jeg fort når det bare er en der.

 

1 time og 45 minutter!!!!!!!!!! senere vant jeg endelig, fy faen for en feig spiller han var, han foldet seg hele tiden, på slutten hadde han ikke en gang råd til full blind men han holdt ut i 10 runder til, faen jeg skulle ha skutt han etter jeg vant, men glemte det.

Cheata du? :p

Lenke til kommentar

FUCK YEAH!!!

 

Måtte vinne i poker i blackwater for å få scrap til US army uniform, det var bare en spiller der, og jeg tenkte ha nå vinner jeg fort når det bare er en der.

 

1 time og 45 minutter!!!!!!!!!! senere vant jeg endelig, fy faen for en feig spiller han var, han foldet seg hele tiden, på slutten hadde han ikke en gang råd til full blind men han holdt ut i 10 runder til, faen jeg skulle ha skutt han etter jeg vant, men glemte det.

Cheata du? :p

 

Nei

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å få den Deadly Assassin outfiten? Har fyllt inn koden og lastet ned, spillt i en del timer nå og gjort flere av oppgavene man må gjøre for å få outfiten, men den står ikke i menyen. Jeg har 15 jeg kan velge mellom med den Social Club outfiten og Walton Gang. Jeg skulle vel hatt 16 å velge mellom?

 

Når du blar gjennom kostymene ser du en liste under hver enkelt du har åpnet, men ikke fått ennå. Du må gjøre alt som står i listen for å få kostymet. Deretter drar du bare til et safe house, finner kisten, velger Change Outfit når det står på skjermen og blar deg frem til rett kostyme.

Lenke til kommentar

Det vet jeg, men Deadly Assassin outfit står ikke i den listen selv om jeg at at jeg har klart noen av oppgavene man skal gjøre for å få den (sjekka liste på det store vide internettet).

 

Gunfreak, dine topp 10 westernfilmer (helst fra 1960 og nyere)? Vet at du er utenom det vanlige interessert i både ville vesten og historie, og jeg er i western-stemning nå så nevn noen tongue.gif Lenge siden jeg har sett noen.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Gavekort på Platekompaniet = Red Dead Redemption. Gleder meg til PS3-en kommer. Muligens feil rekkefølge, men ble nå slik. :)

Sjæl. Men jeg har lånt naboens PS3 i helga, men han var å henta den i dag :(

Så nå sitter jeg her med et stk red dead redemption limited edition uten ps3 som er på reperasjon.

 

 

Offtopic advarsel, post evt. svar slik jeg gjør:

 

 

Men nå vi er inne på dette. Hvor lang tid må det gå før jeg har krav på en låne ps3, eller en ny. Leverte den inn 8 mai, så nærmer seg 3 uker nå. Noen som vet?

 

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Gavekort på Platekompaniet = Red Dead Redemption. Gleder meg til PS3-en kommer. Muligens feil rekkefølge, men ble nå slik. :)

Sjæl. Men jeg har lånt naboens PS3 i helga, men han var å henta den i dag :(

Så nå sitter jeg her med et stk red dead redemption limited edition uten ps3 som er på reperasjon.

det tar laaaang tid. sendte inn min for nesten 1 år siden, det tokk nesten to måneder :(

Lenke til kommentar

Kjenner jeg klør etter å spille jo mer jeg leser.

 

For de som kan svare meg på et spørsmål utenom å gå i frø fordi jeg ikke har lest de 50 forrige sidene:

 

 

Hva er forskjellen på vanlig og LE-versjonen? Bør jeg angre som en hund fordi jeg kjøpte det vanlige?

 

I LE får du en hest og en ny Outfit, også får du musikken tror jeg.

Lenke til kommentar

Det vet jeg, men Deadly Assassin outfit står ikke i den listen selv om jeg at at jeg har klart noen av oppgavene man skal gjøre for å få den (sjekka liste på det store vide internettet).

 

Når du går til hovedmenyen kan du se hva slags DLC du har tilgjengelig. (trykk X om du har xboks.) Står Deadly Assassin der?

 

 

Jeg klarte ved et uhell å sikte på en av disse fremmede oppdragsgiverne. Han pissa i buksa og stakk av, og jeg fikk failed i oppdragsloggen. Betyr det at jeg nå aldri kan få 100 % på spillet?

 

Jeg fant en oppdragsgiver på kanten av et stup, men det ble for fristende å dytte ham. :ermm: Han dukket opp igjen etter en stund som om ingenting var skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...