Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt! :p

Er det noen her som vet hva jeg skal med hestene jeg tammer?

Det lurer jeg også på. Og forresten, hesten man får under lassooppdraget, er den trengere enn hestene som koster oppimot 1000 dollar?

Lenke til kommentar

Man merker det godt på stamina. Den holder lengre og staminaen regenereres veldig fort på min. Jeg rir en hvit hest.

Det som er kjipt er at nettet hjemme er så ustabilt at jeg får ikke lastet ned tingene jeg får gjennom special edition versjonen av spillet mitt :/

Lenke til kommentar

Ja, det er freeroam som er awesome :p

Er det noen her som har gjort den "flowers to the lady" som ikke har runna spillet, for jeg lurer på noe

Var hu dama dau?

For å si det sånn: Jeg klarte å knote med kontrollen slik at jeg dulta borti hu, og hodet datt da av kroppen og ned på gulvet...Hu er svært død, og ser heller ekkel ut

Lenke til kommentar

Leser at det er litt forskjellige meninger angående multiplayer. En eg snakket med på Xbox i går kveld likte ikke Freeroam i det heletatt. Han likte mye bedre de andre game modes. Er vel bare en Game mode i begynnelsen før man levler opp. Sitte å vente på posten. Mulig eg får det i dag :w00t: Haddee vært veldig bra. men mest sannsnylig at det kommer i morgen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om plasser i Stavanger & omegn som har LE på lager?

Komplett får det ikke før 27. (ubekreftet), så gidder ikke vente så lenge....

Eg fikk tak i det på Elkjøp Klepp nå på fredag. Stod på nett at de ikke hadde det, men de hadde det allikevel. Det var til Xbox. Kan godt hende de er utsolgt nå da. :p

Lenke til kommentar

Multiplayeren er veldig varierende syns jeg. Får man med seg noen og tar et par gang hideouts er det jævlig kult, men møter man noen som kun er oppsatt på å drepe deg er det ikke like kult. Matchene var også ekstremt morsomme i starten da jeg faktisk var ganske god om jeg får si det selv. Neste gang jeg prøvde meg derimot var det ikke i nærheten av like kult, alle andre tålte jævlig mye og jeg jævlig lite. Usikker på om det var spillet eller meg det var noe galt med, men en hyggelig opplevelse var det i hvertfall ikke.

Hvor blir det forresten av anmeldelsen til spillverket.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg ser alle som klager på den lange reisetiden:

Dere vet at dere kan fast-travele?

Sett opp et bål, så kan du velge hvor du vil dra, helt instant.

I tillegg finnes det taxi-hester som tar deg instant der du vil i byene.

Lenke til kommentar

Fant spillet hos Spaceworld Kvadrat, dersom noen andre skulle være interesserte. De har kun 5 eksemplarer igjen (de har også bare LE-utgaven) til den nette sum av 499 kroner. Run, Forrest! RUN!

Nå er det bare til å vente til jobben er ferdig kl. 4 (neida, bruker ikke arbeidstiden til private formål :whistle:)

Edit: Coop Obs! (Mariero), Expert Bonus (Mariero), Expert (Forus), Lefdal (Forus), Elkjøp (Forus) og Siba (Forus/Kvadrat) hadde ikke spillet.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...