ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 GUN var episk, dette kommer til å bli 10 ganger bedre. CoJ:BiB var bra nok mens jeg satt å venta i sommer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg er på freeroaming i slutten av mai! Endret 6. april 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 GUN var episk, dette kommer til å bli 10 ganger bedre. CoJ:BiB var bra nok mens jeg satt å venta i sommer. COJ var en enorm skuffelse for min del. Ganske spesielt å spille GUN etter COJ, og finne det 100 ganger bedre. Grafikken var ikke det helt store, men Rockstar lykkes jo i det meste, så blir nok konge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg likte COJ2, kjempe flott action film, GUN likte jeg ikke, ble for GTA, pass på broen, pass på horehuset, pass på han pass på henne, pass på coachen osv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er sant, men frihetsfølelsen i GUN var herlig. Utrolig deilig å ri rundt i landskapet der. Dessuten kjentes det ut som alt gikk så jævla treigt i COJ. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mine innlegg. Drevet å smårunket til trailerne osv. ser ut til å bli et kjempespill som skal kjøpes på release, ikke skole den dagen med andre ord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Snakker du om COJ 1 eller 2. COJ1 var treigt og hadde bare et par missions som var kule å spille flere ganger, I Bound in blood hadde var det masse action hele tiden, bare skyting og skyting, jeg runna spillet sikkert 10 ganger. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Syns du det? Jeg syns det var veldig traurig. Snakker om BIB. Satser uansett på at RD Redemption overgår både GUN og BIB. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4521/red_dead_redemption_multiplayer_week_%22multiplayer_free_roam%22_-_the_next_gameplay_series_video_is_coming_tomorrow_thursday_april_8th Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4521/red_dead_redemption_multiplayer_week_%22multiplayer_free_roam%22_-_the_next_gameplay_series_video_is_coming_tomorrow_thursday_april_8th kunne du ikke drøyd å poste den linken til videoen var uta a? Nå kommer jeg til å sitte å trykke på F5 resten av dagen... Endret 8. april 2010 av And.rs Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er med på Diskusjon-posse til PS3. Hvordan skal vi organisere dette? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Akkurat sett den. Ser veldig bra ut . Ser ut som de har satset veldig på XP. Litt rollespill aktig. Men er fortsatt litt skeptisk til free roam. Ut fra videoen legger de opp til at man skal danne "gjenger" og reise rundt med dem. Men hva skal man gjøre sammen? Videoen sa lite om f. eks SP oppdrag kan gjøres, og generelt om hvor mye av SP delen som er tilgjengelig i MP... Men uansett, jeg kjøper dette spillet for å hovedsakelig spille alene. MP er ren bonus :-) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå ble jeg enda mer gira. Hvis man kommuniserer med mic ser det ut som om mp kan gi maaaaaange timer med morro. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Videoen om MP er ute nå Nå ble ventetiden plutselig mye vanskligere! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Enig. Nå må noen bure meg inne. Dere her i tråden må passe på at jeg aldri ser en ny Red dead redemption ting før spillet er ute! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser kult ut, men hørte jeg at det bare var 16 som kunne slåss mot hverandre samtidig i free roam, virker litt rart Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gamer.no Multiplayer sniktitt... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Altfor lenge! Lenge siden jeg har vært så ivrig etter å få tak i et spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå