Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motsatt hos meg. Synes det er altfor lyst om natta! Ikke stilt inn noe innstillinger heller.

Hmm merkelig det der :hmm:

Syter du virkelig over at du kan ri over prærien alene under en skinnende fullmåne med lyden av coyotene som uler i det fjerne?

Det eneste jeg kan si er negativt med dette er at grafikken i spillet blir vesentlig dårligere da det ikke er 100% lyst. Selv om solnedgangen og stjernehimmelen er fin å se på, blir graffikken på husene og alt annet mye dårligere etter min mening. Men alt i alt trenger et spill som dette dag/natt syklus :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvorfor kunne ikke sommerferien begynt en måned før i år :p Noen som har funnet skatt nr. 2 på skattekartet?

Forsto ikke helt skattejaktdelen i startet. Etter drøye 16 timer tenkte jeg at jeg skulle gi det en ny sjanse. To timer senere hadde jeg funnet 7 skatter og er helt hektet på skattejakt :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt i 20 timer og såvidt åpnet opp for Mexico. Mye av tiden har jeg brukt på skattejakt, bounty (foreløpig har jeg ikke drept en eneste bounty og å loke rundt og spille minigames og random strangerquests. Må si at sålenge man lever seg inn i spillet og overser små bugs så er dette fortsatt 10/10 i min bok.

Holder nå på med å unlocke et par outfits nå, men jeg frykter at jeg må lenger inn i historien før jeg kan fortsette. Har ikke lyst: mere historieoppdrag jeg tar jo nærmere kommer jeg slutten på spillet.

Mest hysteriske jeg har opplevd av ikke-bug-relatert var da en sheriff ba meg fange inn/drepe to drapsmenn som hadde drept deputyene hans. Jeg flyr etter den ene og skyter han i beinet så han begynner å halte av gårde rett mot en ulv/coyote som dreper ham. Jeg skyter bikkjedyret med det resultat at resten av ulveflokken hans kommer for å ta meg. Etter mye pes så klarer jeg å drepe de også, drit stressa for å ikke miste den andre banditten av syne. Han kom seg et stykke unna meg, men jeg bestemmer meg for å ta han levende. Fanger ham med lassoen, og god og svett som jeg er, rir jeg tilbake til sheriffen for å levere ham. Sheriffen takker meg, skyter fyren i hodet og går over togsporet bare for å bli påkjørt av toget. Poetic justice.

En annen ting jeg av og til gjør er rett og slett å nyte utsikten og landskapet her og der. De har virkelig klart å lage en vakker spillverden.

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet å ta oppdrag etter at jeg kom til "den andre plassen".

Nå er det kun challenges jeg holder på med, og det er dritgøy!

Men jeg suger som skattejeger :p

Jeg lette i over en time etter feil skatt... :blush:

(Walkthroughen hadde skattekartet som første skatt, så tredje skatt i spillet var fjerde skatt i walkthroughen.)

Lenke til kommentar

Det er et mission der man skal spille "Liar's Dice" i Thieves' Landing (Et stranger-mission), men etter å ha spilt 2 ganger, har det ikke kommet noen dialog eller noe om at missionet er fullført. Noen som kan forklare hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...