Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fikk jeg tak i deadly assasin outfit :D

Jeg plagdes litt med å finne ut hvordan jeg fikk til å duelere i byen der men fant det ut etter litt googling :p

Jeg ser jeg må i hovedbyen å fange eller drepe en dude på andre "questet" for å få deadly assasin outfit, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal finne denne fyren. Halp

Tenker du på denne eller?

Capture Or Kill Mo Van Barr:

While in Armadillo, find the wanted poster for Mo Van

Barr, accept the Bounty Hunting mission, and bring

this notorious member of the Walton Gang to justice,

dead or alive.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes dette spillet var en gigantisk skuffelse?

Det er jo bare Grand Theft Auto med hester..

Helt enig. Hadde forestilt meg noe helt annet. Men når det er sagt synes jeg GTA er bra, så fortsatt et morsomt spill.

Ting jeg hadde sett for meg var annerledes:

- Mye større kart

- Flere og mer betydnigsfulle rollespill elementer

- Bedre online (det er faktisk ikke bedre enn det var i GTA 4)

- Bedre historie (kanskje mer sammenhengende)

Edit: og såklart mye bedre oppbygning med tanke på oppdrag osv. Satt å tenkte på at det er jo faktisk de samme oppdragene vi satt å spilte i GTA 3 i 2001. Til og med kappløp er identisk, men nå bare med hester...

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Er umulig å slå ut alle de andre i poker i Armadillo selv om jeg jukser -_-

Noen ganger i dueller taper jeg også uansett hvor rask jeg er. Duellene kunne vært mer likt som på Call of Juarez Bound in Blood. Noen gude tips til å vinne dueller?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Prøv å skyte pistolen ut av hånden på motstanderen din, det fungerer som regel ganske bra.

Ellers så kan du prøve å kun klikke når markøren er liten og hvit (det fyller opp denne måleren nede til høyre raskere) og fokusere på å markere vitale steder (hjerte, hode...)

Edit: Nice, fikk nettopp achievementen for å ha fullført 20 oppdrag uten å bytte hest med den gyllenbrune jeg fikk av Bonnie i et av de første oppdragene.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Er det noen andre som som opplever at dette spillet er utrolig mørkt om natta, selv med høyeste lysinnstillinger i spillet på? Måtte kalibrere om hele TVen min for at jeg skulle klare å se inngangen til hus og sånt på natta :p (Dere kan jo skylde på TVen min, men fakta er at det er første gang dette har skjedd i et spill/film)

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig mørkt nei? Spillte spillet ca 20 timer, nesten i strekk (Ja, seriøst, kanskje 5 timer soving imellom) - og jeg har ikke hatt NOE problem med spillet, bare èn gang. Hvor ALT låste seg :)

Hvor ser jeg hvor mye fame og honor jeg har? Finner bare hvilken rank jeg har, men ikke hvor mye?

Lenke til kommentar

Er det noen andre som som opplever at dette spillet er utrolig mørkt om natta, selv med høyeste lysinnstillinger i spillet på? Måtte kalibrere om hele TVen min for at jeg skulle klare å se inngangen til hus og sånt på natta :p (Dere kan jo skylde på TVen min, men fakta er at det er første gang dette har skjedd i et spill/film)

Spillet er veldig mørkt. Måtte stille min egen tv også.

Lenke til kommentar

Typisk, ble invitert til en possie av en venn, jeg får tatt del i siste del av pike's basin, så må jeg ri til neste, noe jeg ikke rekker fordi jeg roter meg fast ned i der, og dør vis ganger, hjelper ikke at jeg har den nest dårligste mounten, så jeg går glipp av tvilling hideouten og ender opp på mercer fortet, og når jeg endelig etter å ha ridet i 10 minutter får ta del i en skikkelig hidehout kamp blir jeg kicka ut pga. conection problemer

Lenke til kommentar

Spillet er altfor bra til å være noen gigantisk skuffelse, men jeg kan allerede påpeke en del mangler og svakheter som gjør at det ikke fortjener noen 10 av 10.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det GTA med hester. Det er laget av samme utvikler (om enn ikke samme folk) og har blitt kalt Grand Theft Horse stort sett siden vi fikk vite om det. Hva hadde du forventet? Selv synes jeg det er svært bra. Noen ting kunne vært bedre og online er en vits, men alt i alt er det en klassiker.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Spillet er veldig mørkt. Måtte stille min egen tv også.

Bra det ikke bare er hos meg :)

Noen steder man kan selge hester som man har dratt inn?

Lenke til kommentar

Motsatt hos meg. Synes det er altfor lyst om natta! Ikke stilt inn noe innstillinger heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...