Dellers Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Normal syns jeg man må få lov til å bruke...Den hjelper litt, men man må jo både sikte innenfor en meter selv pluss at det tar tid å stille inn til f.eks. headshot. Har ikke prøvd full auto/easy Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Yeah da har jeg runna det. Ikke les spoiler ved mindre dere har runna spillet Har du runnet spillet? Synes egentlig Jack war like fet som John jeg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tenk å at de gir folk muligheten til å bruke auto-aim i flerspillerdelen. Helt håpløst etter min mening, da man bare plaffer løs mens man holder sikteknappen inne. Krever nesten ingen andre ferdigheter enn å søke dekning. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan er egentlig flerspillerdelen ? Er det mange som spiller online - delen ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan er egentlig flerspillerdelen ? Er det mange som spiller online - delen ? Selv syns jeg MP går fra å være ektremt bra til å være ekstremt dårlig og tilbake igjen, noen ganger er det drit rått når du får en sikkelig game, med skikkelige folk, andre ganger er det bare teit, som da du spiller med folk med max autoaim som bare plaffer løs og dreper deg på sekunder. og alle løper som gale fordi dem behøver bare å være ca. i nærhetenm så de løper som gale og skyter, veldig kjedelig. Men jeg tror at når man får en gjeng på 10-16 stykker som er venner der ingen bruker autoaim og alle spiller sikkelig, kan være drit kult, men har fremdles ikke funnet ut hvordan man får logget seg på spill med venner Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan er egentlig flerspillerdelen ? Er det mange som spiller online - delen ? Selv syns jeg MP går fra å være ektremt bra til å være ekstremt dårlig og tilbake igjen, noen ganger er det drit rått når du får en sikkelig game, med skikkelige folk, andre ganger er det bare teit, som da du spiller med folk med max autoaim som bare plaffer løs og dreper deg på sekunder. og alle løper som gale fordi dem behøver bare å være ca. i nærhetenm så de løper som gale og skyter, veldig kjedelig. Men jeg tror at når man får en gjeng på 10-16 stykker som er venner der ingen bruker autoaim og alle spiller sikkelig, kan være drit kult, men har fremdles ikke funnet ut hvordan man får logget seg på spill med venner Det er litt synd at man kan bruke autoaim, når man spiller MP.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 da har jeg også rundet det. ikke les hvis du ikke har rundet spillet synd han det som skjedde. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Følte faktisk at slutten var ganske personelig, vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Helt enig angående det med autoaim. vi var 4 i posse i kveld, og vi prøvde å få til en "gang war", men de andre bare run 'n gunna med auto aim, og det var helt håpløst! det kombinert med den mildt sagt latterlige respawn greia (du spawner ofte arm i arm med fienden) så kan det bli rimelig frustrerende til tider! respawn er nødt til å bli patcha, samt at man bør få velge om man vil spille sammen med auto aim folk eller ei. Skulle ikke tro det var verre enn å implentere en "custom match" meny før man spawner. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Følte faktisk at slutten var ganske personelig, vet ikke helt hvorfor. syntes rock star klarer å ødlegge slutten i gta 4 og dette. jeg syntes det blir lit tomt i spillet. aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Runna aldri gta iv jeg klarte aldri stoppe å leke rambo, så ble det kjedelig og bare står i hylla. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har ikke prøvd online enda, da jeg liker å vente med slikt til jeg har spilt ferdig SP. Men det virker ikke så særlig fristende heller, hvis det er en haug med auto-aim tullinger som flyr rundt og voldtar skyteknappen. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Skal det være mulig å fange de ville hestene som løper rundt ? aka stallions. Hørt at de faktisk er bedre enn den war horsen man får. Har sett et par youtube videoer, og ser at jeg må ha en lasso. Vil det være et story mission som lærer meg å fange ville hester? Endret 24. mai 2010 av Nandez Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du får lasso ette 5-6 oppdrag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Du får lasso og hestefangingopplæring på et av oppdragene du gjør for Bonnie. Når det gjelder stallions vs war horse så sier jo Rockstar selv at ingen hest er sterkere, raskere eller tøffere enn war horse. Selv merket jeg nesten ikke noe forskjell på de, bortsett fra utseendet selvsagt. Det er forresten bare noen veldig få villhester som er raske, resten har medium eller low speed og er dermed ganske crappy. Endret 24. mai 2010 av D'Amico Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) War Horse er bad-ass. De eneste hestene som visstnok matcher/overgår den er kun stallions som er ekstremt sjeldne. Edit: Prøvde meg på "Liar's Dice" for første gang nå. Ubehagelig avhengighetsdannende spill, egentlig Endret 24. mai 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du spoiler ved å si Du spoiler ved å si at det er en trist spoiler. Ikke spoil. Og du spoiler ved å si Og du spoiler ved å si at han spoiler med å si at det er en trist spoiler. Ikke spoil selv. For at ikke det her skulle spoile enda mer så setter jeg alt spoilende i en spoiler tag og sier den er til deg Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Går det ikke an å velge om man vil ha med auto-aim i spillet eller ikke før man går online? Endret 24. mai 2010 av Myagos Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Dette MÅ dere bare se! Dette må være de morsomste buggene jeg NOENSINNE har sett!! http://www.thegamingvault.com/2010/05/red-dead-redemption-bugs-or-hilarious-genetic-experiments/ jeg har tårer i øynene og vondt i magen etter å ha ledd så jævlig. Endret 24. mai 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ha ha de videoene var dritbra. Likte særlig esel-dama og coyoten!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå