DoktorBacon Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Du spoiler ved å si at det er en trist spoiler. Ikke spoil. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 iriterer meg det siktesystemet. når jeg sikter på en dud som er fanget av politiet så sikkter den automatisk på en politiman, så blir han sur og dreper meg(brukte lasso :|) Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Spoileren under vil ødelegge slutten for dere. Kun de som er ferdig med spillet burde lese Jævla synd at vi døde :/ Håper at vi får styre sønnen? Litt trist, hadde liksom gjort ganske mye med sønnen.. Ser nå at sønen er voksen, eller så er det broren hans. Faen, hovedpersonen døde, men jeg er plutselig en ny person, med ALLE ting han hadde? :S det var så teit at det skjedde, og det skjedde på grunn av edgar ross tror jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, det er nok det. Men hvordan skulle det vært ungått? For vi hjalp jo han politimannen.. men new question: Finner for f ikke de beverne! Befinner meg nord, ved elvene. Grr Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet. Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen! Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager? Koster 399 på platekompaniet. Koster 499,- Ikke i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Elsker spillet, fikk LE fra gamestop for 99kr og to drittspill. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 iriterer meg det siktesystemet. når jeg sikter på en dud som er fanget av politiet så sikkter den automatisk på en politiman, så blir han sur og dreper meg(brukte lasso :|) Skru av auto-aimen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er ikke siktesystemet likt GTA IV, hvor du siktet manuelt hvis du halvveis trykte inn knappen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet. Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen! Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager? Koster 399 på platekompaniet. Koster 499,- Ikke i butikken. Jo. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er ikke siktesystemet likt GTA IV, hvor du siktet manuelt hvis du halvveis trykte inn knappen? Nei, du slår av auto aiman, noe jeg anbefaler alle å gjøre Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Herregud så teit...Ble utfordra til duell, og idet jeg fikk mulighet til å sikte sto det en jækla hest i veien, slik at det ikke gikk an å skyte fyren. I died... Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Herregud så teit...Ble utfordra til duell, og idet jeg fikk mulighet til å sikte sto det en jækla hest i veien, slik at det ikke gikk an å skyte fyren. I died... Jeg bare lurer, vil ikke det si at han ikke kunne skyte deg heller? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 hvordan vinner jeg en duel? (ps3) jeg får siktet på han, men ikke skutt,.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) dobbel post. edit: claaaes. det motstandern vil jo sikkert ikke reagere på at det står en hest forran. Endret 23. mai 2010 av D02 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet. Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen! Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager? Koster 399 på platekompaniet. Koster 499,- Ikke i butikken. Jo. NEI Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har samme problemet, så jeg bare voldtar R2 knappen, og til slutt så fyrer han av et regn med kuler.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Trykk på skyteknappen når crosshairen er minst. Altså hvit. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 hvordan vinner jeg en duel? (ps3) jeg får siktet på han, men ikke skutt,.. Vent til det står draw, og då trykker du inn sikteknappen og så drar du spaken helt ned før du drar den opp og markerer han så fort som du klarer. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet. Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen! Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni. Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager? Koster 399 på platekompaniet. Koster 499,- Ikke i butikken. Jo. NEI Vil tro det finnes mer enn en platekompaniet butikk her i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå