Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa spillet et par timer i går, har dessverre dårlig tid til spill for øyeblikket, men det virker sinnsykt fett. Dro på ulvejakt, men traff ingen ulv, puma var det derimot flust av. Drepte en med å splætte hodet utover prærien, dessverre gikk jeg tom for dead eye og neste puma tok meg relativt lett(den første drepte hesten min). Skal forberede meg litt bedre før neste jakt. Kanskje årets spill dette her ;)

Trur ikke du har spilt spillet i et par timer også har du allerede møtt på puma, siden den finner du ikke i det første mapet. Men må over elva i øst for å finne dem. Derimot trur jeg du møtte på en Cougar. Og ja, cougar og puma er det samme etter hva jeg vet, men jeg har blit servert både puma og cougar uten at de var like. Noen flere som har merket dette?

Jepp, den var navngitt som Cougar. Og biologisk sett er det samme dyr som Puma, så ikke vet jeg. Er de forskjellige av utseende? Finnes vel flere underarter og varianter og whatnot.

Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på hvordan multiplayer fungerer. Hver gang jeg velger hvilken mode jeg vil spille så kommer jeg til "Game Lobby" (sikkert helt normalt), men der må jeg vente i år og dager før jeg får spille med noen. Kanskje det bare kommer av at det ikke er så mange online?

Må man få invite for å spille i andres free roam eller invitere folk for å spille i "min" free roam? Spillet public sånn at det er sagt.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet.

Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen!

Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni.

Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager?

Lenke til kommentar

Testa spillet et par timer i går, har dessverre dårlig tid til spill for øyeblikket, men det virker sinnsykt fett. Dro på ulvejakt, men traff ingen ulv, puma var det derimot flust av. Drepte en med å splætte hodet utover prærien, dessverre gikk jeg tom for dead eye og neste puma tok meg relativt lett(den første drepte hesten min). Skal forberede meg litt bedre før neste jakt. Kanskje årets spill dette her ;)

Trur ikke du har spilt spillet i et par timer også har du allerede møtt på puma, siden den finner du ikke i det første mapet. Men må over elva i øst for å finne dem. Derimot trur jeg du møtte på en Cougar. Og ja, cougar og puma er det samme etter hva jeg vet, men jeg har blit servert både puma og cougar uten at de var like. Noen flere som har merket dette?

Jepp, den var navngitt som Cougar. Og biologisk sett er det samme dyr som Puma, så ikke vet jeg. Er de forskjellige av utseende? Finnes vel flere underarter og varianter og whatnot.

I spillet har vi Deer og Buck som to forskjellige raser, tilsynelatende uten kjønn. I virkeligheten er Deer (hjort) "hovedrasen", mens Buck er en hann-hjort og Doe en hun-hjort. Den største forskjellen er at han-hjorten har horn, hun-hjorten har ikke. Men det er nå bare et spill. :)

Lenke til kommentar

Hurra...For å få en viss outfit må man vinne Liar's Dice i Casa Madrugada - men den muligheten finnes ikke etter man har gjort en viss mission. For ordens skyld kreves visstnok denne outfiten for 100%, som dermed ikke lar seg gjøre dersom man ikke spiller LD tidlig mens man er i Mexico...

Noen som vil spille litt online på xbox 360? Kanskje jakte litt etc. :)

Ja...Legg til Dellers, kommer til å være på endel ikveld

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet.

Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni.

Koster 399 på platekompaniet.

Lenke til kommentar

Koster 399 på platekompaniet.

Koster 499,-

Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan multiplayer kan være gøy i dette spillet.

Det jeg hadde håpet på var at du kunne ha et lag som var kriminelle, og et som var politi. Så måtte politiet forsøke å finne dem via rykter osv mens de stopper andre NPC bander osv. Mens kriminelle hører om politiet som driver å stopp krim, og vil forsøke å jakte dem ned...

DET hadde være spennende.

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg tak i deadly assasin outfit :D

Jeg plagdes litt med å finne ut hvordan jeg fikk til å duelere i byen der men fant det ut etter litt googling :p

Jeg ser jeg må i hovedbyen å fange eller drepe en dude på andre "questet" for å få deadly assasin outfit, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal finne denne fyren. Halp

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen har spurt om dette før, men det er en ting jeg lurer på.

La oss si at vi har gjort mye dårlig, og får en høy bounty. Når vi da kommer i fengsel, får vi vite hvor mange folk vi har drept, robbet, etc. Det er den eneste måten jeg vet om. Vet dere om det er mulig å se hva jeg har gjort, for å få bountyen, uten å havne i fengsel?

Takker og bukker for svar.

Lenke til kommentar

Hurra...For å få en viss outfit må man vinne Liar's Dice i Casa Madrugada - men den muligheten finnes ikke etter man har gjort en viss mission. For ordens skyld kreves visstnok denne outfiten for 100%, som dermed ikke lar seg gjøre dersom man ikke spiller LD tidlig mens man er i Mexico...

Noen som vil spille litt online på xbox 360? Kanskje jakte litt etc. :)

Ja...Legg til Dellers, kommer til å være på endel ikveld

Gjør det etterpå, tar en liten pause nå. :)

Lenke til kommentar

Spoileren under vil ødelegge slutten for dere. Kun de som er ferdig med spillet burde lese :)

Jævla synd at vi døde :/ Håper at vi får styre sønnen? Litt trist, hadde liksom gjort ganske mye med sønnen..

Ser nå at sønen er voksen, eller så er det broren hans.

Faen, hovedpersonen døde, men jeg er plutselig en ny person, med ALLE ting han hadde? :S

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...