Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det verdt å kjøpe dette spillet?

Er det slik at jeg kan sette meg ned spille å plutselig se på klokka å tenke h*******e er klokka så mange allerede?

Ja, definitivt. Skjedd meg flere ganger allerede.

Opplevde en bug for første gang i natt. Da forsvant muligheten til å ri hesten og kjøre shotgun osv.

Lenke til kommentar

Fanden hvordan jeg gleder meg til å spille dette spillet.

Har hatt spillet liggende i hylla siden fredag. Men har en bachelor som skal leveres først. Rører ikke dette spillet før fredag! Men det frister fælt... hjelper ikke å lese denne tråden akkurat :D

Lenke til kommentar

En ting eg lurer på. Når eg er ute og rir og noen prøver feks stjele hesten eller rane meg. Kan eg da levere de et sted etter eg har bundet de. Eller skal de bare ligge der og råtne?

Legg dem på toglinja... morsomt:D

Lenke til kommentar

Uff, har så lyst å spille dette, men bare på PC. Dette MÅ bare komme på PC.

Er spillet såpass fritt at man kan bare gå rundt å leke seg? Som i GTA.

Japp, tenk deg slik som far cry 2 skulle vært.

Så dette spillet gir meg det Far Cry 2 ikke ga meg? Det må jo være great! :thumbup:

Men er så fryktelig redd for tredje-persons spill. Har jo likt GTA seriene veldig godt, men har en slags fobi mot tredje-persons spill. :thumbdown:

Fungerer tredje-person greia godt i dette spillet?

Lenke til kommentar

Uff, har så lyst å spille dette, men bare på PC. Dette MÅ bare komme på PC.

Er spillet såpass fritt at man kan bare gå rundt å leke seg? Som i GTA.

Japp, tenk deg slik som far cry 2 skulle vært.

Så dette spillet gir meg det Far Cry 2 ikke ga meg? Det må jo være great! :thumbup:

Men er så fryktelig redd for tredje-persons spill. Har jo likt GTA seriene veldig godt, men har en slags fobi mot tredje-persons spill. :thumbdown:

Fungerer tredje-person greia godt i dette spillet?

Kontrollene er så og si identiske til GTA IV, og dersom de fungerte for deg er det null stress. :)

Lenke til kommentar

Ja, du merker hvem som står bak spillet, for å si det sånn:P Er mange ting som gir assosiasjoner til GTA IV, egentlig. Dessuten ville spillet vært ganske rart om det var i FPS, spør du meg. Passer liksom ikke helt inn, så tredjeperson fungerer utmerket for meg, og jeg er heller ikke så veldig glad i tredjeperson.

@Attityd: Du må gå til skredderen der (markert med en saks på kartet).

Edit: Skuespillet er for øvrig mmmmm.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Legg dem på toglinja... morsomt:D

Gjorde det i går, men han bare sklei av linja da toget traff han. Så jeg plukket han opp igjen og prøvde å hoppe på toget med han. Han døde ikke da heller, men han fløy ganske langt :)

Men det kom ikke noe positivt ut av det, fordi jeg måtte restarte xbox etter at alt begynte å lagge.. (sikkert en bug jeg kom inni).

Lenke til kommentar

hjelp jeg trenger red sagd og beaver furs. noen som vet hvor jeg finner det?

trenger det til

->

finne ting til en man som skal lage en "flyvemaskinen" :D

:)

+1

Tilfeldig mann som kom forbi meg: "are you.. jo..joh.. john marston? i heard you killed seventeen men!"

Hva heter characteren vår? John Marston? Syns han sa det.

Lenke til kommentar

hjelp jeg trenger red sagd og beaver furs. noen som vet hvor jeg finner det?

trenger det til

->

finne ting til en man som skal lage en "flyvemaskinen" :D

:)

+1

Tilfeldig mann som kom forbi meg: "are you.. jo..joh.. john marston? i heard you killed seventeen men!"

Hva heter characteren vår? John Marston? Syns han sa det.

hva er red sagd? når jeg søker på google kommer dette. http://www.4shared.com/file/3Opt096y/Inverted_120.html er det jeg som har set feil hva som sto når han sa hva jeg skal finne :p (problemet mit er at hann ikke er der jeg møtte han, så jeg får ikke vite hva det sto. noen sted jeg kan se hva jeg mangler?)

Lenke til kommentar

Testa spillet et par timer i går, har dessverre dårlig tid til spill for øyeblikket, men det virker sinnsykt fett. Dro på ulvejakt, men traff ingen ulv, puma var det derimot flust av. Drepte en med å splætte hodet utover prærien, dessverre gikk jeg tom for dead eye og neste puma tok meg relativt lett(den første drepte hesten min). Skal forberede meg litt bedre før neste jakt. Kanskje årets spill dette her ;)

Lenke til kommentar

Testa spillet et par timer i går, har dessverre dårlig tid til spill for øyeblikket, men det virker sinnsykt fett. Dro på ulvejakt, men traff ingen ulv, puma var det derimot flust av. Drepte en med å splætte hodet utover prærien, dessverre gikk jeg tom for dead eye og neste puma tok meg relativt lett(den første drepte hesten min). Skal forberede meg litt bedre før neste jakt. Kanskje årets spill dette her ;)

Trur ikke du har spilt spillet i et par timer også har du allerede møtt på puma, siden den finner du ikke i det første mapet. Men må over elva i øst for å finne dem. Derimot trur jeg du møtte på en Cougar. Og ja, cougar og puma er det samme etter hva jeg vet, men jeg har blit servert både puma og cougar uten at de var like. Noen flere som har merket dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...