Kontorstol Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har en ekstra 360 utgave. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som vet hvor jeg finner soundtracken til spillet? Kjøpte Limited Edition, men der fulgte det ikke med noen ekstra CD, bare en aktiveringskode og en plakat. Koden fungerte den, og fikk gullvåpen og alt det der, men finner fortsatt ikke soundtracken. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det står en link til hvor du kan laste det ned , på arket hvor koden står. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tror jeg fikk benner av omgivelsene i spillet. Heerrlich. Men hvordan ser jeg hvordan jeg ligger an med honors og sånn? jeg fatter ikke det me honor etter å ha spilt en stund. en fyr prøvde å drepe meg, og stjalhesten min. Jeg skøyt han og mista honor. Hva er greia? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sjekket just å jeg har limited endition, men skjønner ikke helt hva jeg fikk ekstra. Noen som kan fortelle meg? Så du bestiller noe, uten å vite hva det inneholder? Anyways; - Spillet Red Dead Redemption - John Marstons "Deadly Assassin" utstyr - Eksklusive krigshester som vil gi deg fordeler i alle situasjoner. - The Golden Guns våpenpakke - Orginalt soundtrack. Bestilte ikke, jeg kjøpte det eneste som sto i hylla på platekompaniet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tror jeg fikk benner av omgivelsene i spillet. Heerrlich. Men hvordan ser jeg hvordan jeg ligger an med honors og sånn? jeg fatter ikke det me honor etter å ha spilt en stund. en fyr prøvde å drepe meg, og stjalhesten min. Jeg skøyt han og mista honor. Hva er greia? Hmm, jeg mistet ikke honor når det skjedde med meg. Føler spillet har den del bugs. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det står en link til hvor du kan laste det ned , på arket hvor koden står. Takker og bukker Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er det foresten flere som har problem med å komme inn i Free Roam? Eg får nesten hele tiden connectivity issues og blir kastet ut. Kan spille private Free Roam med venner uten problem. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har spilt dette i 2 timer elns, men hva går det ut på? Bare å trave rundt med hesten? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, det er hele spillet, verken oppdrag eller noen andre ting som kino, kortspill, hestesko og jakt etc er med i spillet. De store bokstavene som dukker opp på kartet som man skulle trodd var oppdrag er bare grafikkfeil. ... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har spilt dette i 2 timer elns, men hva går det ut på? Bare å trave rundt med hesten? Ja, det er hele poenget. Helt ærlig, du kødder med oss? Missions? Side Missions? Poker? Ri dagen lang? Online del? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Går det ann å rane folk/aka kriminelle handlinger UTEN å få bounty? Eller en måte å bli kvitt bounty uten å betale? Ble plutselig helvetes dyrt To politifolk ute i ødemarken begynte å jage meg, så jeg satte en kule i hodet på begge to. Vips var jeg ikke ettersøkt lengre. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Håper spillet kommer på PC! Virker så koselig ut! Selv er jeg skeptisk til tredjepersons spill, det er vel ikke mulig å spille fps på det? First person shooter Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Spillet ble sendt fra platekompaniet igår, og trodde at jeg skulle få det idag. Men dessverre var det ikke slikt. Orket ikke å vente helt til tirsdag til å få spillet, hadde liksom forberedt meg psykisk til å spille i hele helgen. Så var nødt til å dra til byen som er ett lite stykke unna. Kjøpte det på platekompaniet og skulle dra hjem. Rakk ikke toget, så måtte nøye meg med ett helvetes varm buss, med ett antall folk som er merkelig hadde plass i bussen engang. Når jeg endelig var hjemme, utslitt etter reisen, så fikk jeg melding av min søster at hun hadde hentet en pakke for meg (hentet før jeg dro til byen vel og merke) , og at den lå i andre etasje. Var selvfølgelig Red Dead. - FML Endret 22. mai 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Du kan få tak i Pardon Letters som fjerner bountyen helt uten at du trenger å betale. Du får lassoen etter å ha gjort noen oppdrag. Kjøp deg bandana i Thieves Landing (øst for MacFarlane). Honor og Fame vil ikke endres med den på, og wanted level går bort raskere. Vet ikke hva den gjør for bounty, dog. Du kan bli kvitt bounty med pardon letter, men det koster jo penger det og. Lassoen får du etter et par oppdrag for Bonnie Takk skal dere ha Har fått lassoen nå og det var drit kult, noe som vet om det går ann å inndra hester til et visst sted for å så få penger for det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er det mulig å drepe folk langt ute i villmarka uten å få politi etter seg? Og hvis man blir sett kan man da ta knekken på de som er etter deg for så å gå fra? Husker dette var irritasjonsmomenter på Gta 4 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 En ting eg lurer på. Når eg er ute og rir og noen prøver feks stjele hesten eller rane meg. Kan eg da levere de et sted etter eg har bundet de. Eller skal de bare ligge der og råtne? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Tror jeg fikk benner av omgivelsene i spillet. Heerrlich. Men hvordan ser jeg hvordan jeg ligger an med honors og sånn? jeg fatter ikke det me honor etter å ha spilt en stund. en fyr prøvde å drepe meg, og stjalhesten min. Jeg skøyt han og mista honor. Hva er greia? Hmm, jeg mistet ikke honor når det skjedde med meg. Føler spillet har den del bugs. Nei, det er riktig at du kan miste honor hvis du skyter noen som tar hesten din. Jeg gjorde det selv og mistet honor, men jeg tror det enten har noe med å gjøre at du faktisk ikke har kjøpt hesten, eller at du ikke er en lovmann, så du kan ikke drepe de/bruke deadly force med mindre de angriper deg direkte. Dvs. at hvis de stjeler noe, så er de bare no-good thugs, men dreper du de, så er det ikke i selvforsvar. Tror det er derfor. Kleivert: Tror ikke du får levert de hos noen Sheriff med mindre det står at du skal det. Så de får bare ligge der til prærieulvenes store (mat)glede. Endret 22. mai 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som har testet konsekvensene av det å bli drept? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva er poenget med golden guns? Første pistolen og rifla var i gull, men so? De er jo ikke noe bra. To ting som er utrolig frustrirriterende: Jeg fucka min første Wanted Poster og det var den med han for Deadly Assasins Outfit. Andre tingen er at ingen kan svømme og at vann over hodet betyr død. Jeg forsøkte å joine online idag, men der jeg kom inn var det bare folk som griefet og bare jaktet på players. Jeg hørte de snakke om meg på voicecom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå