Kontorstol Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Går det an å spele poker, jakte etc i multiplayer? Isåfall. Nokon som veit korleis? Anmeldaren på gamer.no sa dette gjekk an - men ingen som veit korleis! Prøvd å finne ut av dette selv, dog ser dårlig ut. Gjort en del søk rundt det også, og det er mye om og men. Men ikke funnet noe konkret enda, så regner med at det ikke finnes, til evt. en kan si meg en plass hvor det er mulig å finne mini-games i multiplayer. Hesten min ble skutt, daua når jeg sto rett med siden av den, så jeg mistet 4400 i honor Du mista så mye fordi hesten din daua eller fordi du daua? Og hvordan ble du/hesten din drept? Hørtes utrolig mye ut værtfall. Det må være en bug. Du mister 50 i honor dersom du dreper hesten din selv, og du mister ingen honor dersom den blir drept av noen andre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det må være en bug. Du mister 50 i honor dersom du dreper hesten din selv, og du mister ingen honor dersom den blir drept av noen andre. Får håpe det for andre sin del. Jeg sto ved siden av hesten og skulle lempe en fyr bak på hesten når den bare falt sammen også fikk jeg beskjed om -4400 et eller annet minus i honor. Hadde planer om å oppføre meg sånn til en viss grad når jeg spilte, men kan jo nesten bare kjøre på og være en bad guy nå og oppføre meg som en kødd. Skal jeg jobbe meg oppover i Honor systemet nå så kommer jeg til å bruke lang tid til bare å komme i pluss. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sjekket just å jeg har limited endition, men skjønner ikke helt hva jeg fikk ekstra. Noen som kan fortelle meg? Så du bestiller noe, uten å vite hva det inneholder? Anyways; - Spillet Red Dead Redemption - John Marstons "Deadly Assassin" utstyr - Eksklusive krigshester som vil gi deg fordeler i alle situasjoner. - The Golden Guns våpenpakke - Orginalt soundtrack. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 På multiplayer mapet står det hvertfall et merke med mini-games. Har ikke vært der, men du finner den i den byen du får oppdrag av sheriffen tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tror jeg fikk benner av omgivelsene i spillet. Heerrlich. Men hvordan ser jeg hvordan jeg ligger an med honors og sånn? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det må være en bug. Du mister 50 i honor dersom du dreper hesten din selv, og du mister ingen honor dersom den blir drept av noen andre. Får håpe det for andre sin del. Jeg sto ved siden av hesten og skulle lempe en fyr bak på hesten når den bare falt sammen også fikk jeg beskjed om -4400 et eller annet minus i honor. Hadde planer om å oppføre meg sånn til en viss grad når jeg spilte, men kan jo nesten bare kjøre på og være en bad guy nå og oppføre meg som en kødd. Skal jeg jobbe meg oppover i Honor systemet nå så kommer jeg til å bruke lang tid til bare å komme i pluss. Har du ikke en tidligere savegame? Anyways vil jeg anbefale folk å kjøpe en bandana å bruke den når de skal være badass. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hvordan tar man folk uten å lemleste de? Trenger man sånn lasso da? Endret 22. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hvordan tar man folk uten å lemleste de? Trenger man sånn tau da? Ja. Bare gjør oppdragene for Bonnie, et av oppdragene skal du fange ville hester med lasso. Er ganske tidlig, sjette oppdraget tror jeg. edit: for de som sliter med å finne "Thieves Landing" hvor du kjøper flere av kostymene, så er det direkte øst for MacFarlane ranchen. Bare følg den store veien øst (høyre på kartet) til du kommer til svampe-området. Endret 22. mai 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 På multiplayer mapet står det hvertfall et merke med mini-games. Har ikke vært der, men du finner den i den byen du får oppdrag av sheriffen tidlig i spillet. Ja vel? Sikker på at det ikke bare er transport "hjulet"? Altså et ikon for transport, som "teleporterer" deg ditt du vil? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen anig om spillet kommer på PC noen gang? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Går jo ikke an å spille poker, når motstanderne får flush eller hus på hver jævla hånd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det gjør det sikkert, NoNamesLeft. Endret 22. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Går jo ikke an å spille poker, når motstanderne får flush eller hus på hver jævla hånd. Hehe. Tror jeg satt halvannen time i natt og spilte poker. Er passe irriterende å sitte med par i bildekort på hånda når motstanderen folder før floppen. Vant til slutt, men ikke særlig effektiv måte å tjene penger på vil jeg si. Skal stikke å hente meg det kostymet som lar meg jukse i poker nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Pokern var ikke særlig intelligent. Først better motstandern 100 eller noe, så går jeg all inn med 121 eller noe og tidenes dårligste hånd, og da folder motstanderen. Wtf? Lettjente penger. Andre lettjente penger sånn i starten er viss man går og fanger de folka som er på wanted-plakatene. Tar ikke så lang tid og får greit med cash. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det tar tid, men Five Finger Fillet er en grei måte å tjene penger på. Bare sats ti dollar og trykk den samme tastekombinasjonen om og om igjen. Men ikke gjør det for raskt om du ikke vil spille Four Finger Fillet. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Poker er lett, bare å by over så gir de andre seg. Blackjack derimot er klin umulig, og dersom du har over 11 veit du at du får en konge eller lignende... Terningspillet er genialt, prøvde en gang og vant 400$. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Herregud, blir så deppa over å lese om alle som har fått tak i spillet Har vært innom 10 butikker nå, ingen har det.. Er det best å bestille fra en eller annen nettbutikk da eller? De jeg snakket med i butikkene trodde ikke de fikk nye før onsdag/torsdag (og det blir sikkert revet bort det og). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hva er den røde "linjen" ved minimapen? Er det wanted level, eller helse? Alle BUGS driver meg til vannvidd!! Folk på hest rir rett i veien sånn at jeg kjører dem ned. Masse folk som står stille og "går" på plass. Folk som "popper" inn og ut av verden... Endret 22. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den stripa er vel hvor mye du har igjen av den snedige Dead Eye-funksjonen, spillets svar på Bullet Time. Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 JA! endelig fant jeg spillet i en butikk! Har lett overalt! Vært innom minst 11 butikker. Men de hadde ingen flere limited editions igjen -.-' men men. Gleder meg til å få spilt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå