Charlo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! Nei http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId= "Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker." Så bestill på nett da ?? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg forhåndsbestilte LE til PS3 på cdon.com, men nå står det at dem ikke har sendt det fordi de ikke har flere igjen. Da jeg bestilte sto det ingenting om at de var utsolgt. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Uansett er det verdt penga,satan for et tøft spill!! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Noen som har brukt de kodene i LE og vet hvor jeg får tak i War Horse og Golden Guns? Fyren som selger hester har den ikke, og den står ikke på ranchen så vidt jeg kan se. Fyren selger heller ikke de Golden Guns, og de er ikke i inventoriet mitt. Det hadde jeg for så vidt ikke regnet med heller, siden Deadly Assassin Outfit er litt kronglete å få tak i. Jeg regner med det er noe lignende med pistolene og hesten. Btw er enig med tom_bjk. Drit i GTA5. Dette er bedre. Edit: For de som lurer på det. Joda, du kan skyte hesten din. Endret 21. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Warhorse ligger i satchelen din. Trykk "select" og trykk på den planketten som det står warhorse på. Golden guns har du når du starter. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Går det an å spele poker, jakte etc i multiplayer? Isåfall. Nokon som veit korleis? Anmeldaren på gamer.no sa dette gjekk an - men ingen som veit korleis! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! Nei http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId= "Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker." Så bestill på nett da ?? Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Okei, det er offisielt. RDR = ELSK. Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har fått Limited Edition fra Gamezone? Lenke til kommentar
_Morten_ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Noen som vet om det er å få tak i til ps3 i gjøvik området? for eks platekompaniet på gjøvik?? Har sjekket gamestop(lhmr) spaceworld(lhmr) Elkjøp(lhmr) expert(lhmr) Endret 21. mai 2010 av Morpheus999 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Haha, mitt beste øyeblikk hittil. Tok meg fire-fem drinker i en bar, og karakteren ble full og klarte så vidt å gå. Tryna ned trappen ut av baren og ble liggende i 10-15 sek Skjedde to ganger, også var han fin igjen Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Haha, mitt beste øyeblikk hittil. Tok meg fire-fem drinker i en bar, og karakteren ble full og klarte så vidt å gå. Tryna ned trappen ut av baren og ble liggende i 10-15 sek Skjedde to ganger, også var han fin igjen Hahahaha også var han fin igjen Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! Nei http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId= "Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker." Så bestill på nett da ?? Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner. er bare å si at du skal ha det til internettprisen det. gjør jeg alltid når jeg handler hos lefdal. regner med elkjøp kjører samme prinsipp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spillet er VELDIG voldlig, det er et eller annet med det som gjør at volden merkes mer, kan hende det er fordi spillet er rett over det realistiske, ikke skikkelig over the top, men ikke helt realistisk, men realistisk nok til at du føler at det er ekte vold som skjer. Jeg skøyt en kar i hode og han lå på et tre gulv med blod som trekker inn i treet og et stort hull i hode, jeg måtte stoppe opp, det var liksom så virklig, nesten litt creepy Lenke til kommentar
MariaO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bra at jeg er den eneste som ikke har fått spillet fra elkjøp enda Hvis jeg ikke får det imorgen, så må jeg vente til tirsdag Samme her, bestilte fra elkjøp først i uken, ennå ikke kommet. Om det ikke kommer i morgen går jeg på GameStop og kjøper det der, orker ikke vente til tirsdag. Lenke til kommentar
MariaO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! Nei http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId= "Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker." Så bestill på nett da ?? Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner. er bare å si at du skal ha det til internettprisen det. gjør jeg alltid når jeg handler hos lefdal. regner med elkjøp kjører samme prinsipp. Jeg kjøpte mitt, som ennå ikke er levert, på elkjop.no til 399 først i uken. LE-versjonen, så også idag at det var satt opp med 100 ,- Flaks for meg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Haha, mitt beste øyeblikk hittil. Tok meg fire-fem drinker i en bar, og karakteren ble full og klarte så vidt å gå. Tryna ned trappen ut av baren og ble liggende i 10-15 sek Skjedde to ganger, også var han fin igjen Mitt beste øyeblikk: Gikk gjennom byen og så meg om da en kjerring plutselig kom springende ut av byen og fortsatte inn i ødemarka, og en eller annen tulling rope noe alá "get back here, you bitch!" og så videre. Hva fanken? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ah, utrolig deilig å fyre opp en ny 360 og innstalere RDR! Det eneste som ikke er så deilig er at jeg spiller på boks-tv. Spiller dere på HD? Har HD-tv nede i stua, så det får jeg teste imorgen tidlig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 HD? Selvsagt. Ser vanvittig pent ut, må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå