Sk!ppy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan fanger jeg folk i live? dvs. binde dem? Må jeg kjøpe tau? Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, godter meg meg ekstra innhold i det minste. Vet du hvordan man skrur av golden gun? Lenke til kommentar
Paederium Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Er det flere som har opplevd at manualen/booklet'n mangler i spill-coveret?? Kjøpte en forseglet LE på gamestop, og når jeg åpnet den så var det bare kartet og den lappen med redeem-koden på. Er PS3 forøvrig. Endret 21. mai 2010 av Paederium Lenke til kommentar
cetr123 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 heldige griser! jeg har ikke fått spillet fra elkjøp enda Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) helgen min er ødelagt umulig å få tak i spillet i Hønefoss.. Endret 21. mai 2010 av lordbost Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjøpte PS3 versjonen (vanlige, ikke LE) på Platekompaniet Oslo City rundt halv to. De hadde en haug med PS3 versjoner, men kun LE til de som har forhåndsbestilt De hadde masse 360 versjoner, både LE og vanlig. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan fanger jeg folk i live? dvs. binde dem? Må jeg kjøpe tau? Etterhvert som du gjør oppdrag for Bonnie kommer det til et punkt hvor du skal fange ville hester med lasso. Sånn jeg fikk den hvertfall. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 okei, får dra til bonni å gjøre oppdrag da Gjør oppdrag med han fyren jeg redda jeg nå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Med én gang jeg gikk inn i GameStop så ropte en ansatt: "Hvis du ser etter Red Dead så er det nok utsolgt." Jo takk for at du ødela helga mi, da. Det var visst en del folk som hadde vært der. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Faen heller, Gamestop ringte igår : RDR kommer imorgen!!!! kom og hent!!! Jeg: JAAAA! Sente mamma for å hente det slik at jeg kunne spille når jeg kom hjem fra skolen. Så hadde de ikke flere igjen jaja, får hverfall trekk i prisen Endret 21. mai 2010 av Burny Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OfzcTi52dvU Haha :!:. Måtte nesten prøve dette selv. Genialt ikke vanskelig å vite hvilket trofe jeg skal gå for først Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De av dere som har fått tak i LE av ps3, har dere prøvd redeem koden deres? Jeg får beskjed om at min er invalid :( Og ikke nok med det, fruen her har sagt fus... I og med at hun raste ned på butikken her i dag og hentet det for meg mens jeg var på jobb (måtte være rask, butikken hadde ikke nok til alle som hadde forhåndsbestilt. FML Jeg har PS3 RDR LE og redeem koden fungerte både for unlocks og også soundtrack på siden dems. Er det flere som har opplevd at manualen/booklet'n mangler i spill-coveret?? Kjøpte en forseglet LE på gamestop, og når jeg åpnet den så var det bare kartet og den lappen med redeem-koden på. Er PS3 forøvrig. Her fulgte alt med. Kjøpt hos elkjøp! Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spaceworld i larvik får inn i morgen ifølge dem selv. Trygt å si det her ihvertfall siden jeg har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Fikk tak i LE på Klepp utenfor Bryne. Tok turen selv om det stod på nettet at de ikke hadde det inne. Edit: Elkjøp altså Endret 21. mai 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bestilte fra elkjøp på onsdag og fikk det i dag Nå skal det geekes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg tar turen til Elkjøp, Arendal, etterpå for å kjøpe spillet og en ny xbox. Så får jeg skrote den gamle.. Jeg kunne også egentlig tenkt meg å bli kvitt alle de andre spillene jeg har, så hvis noen er interessert i en samling med 360-spill: pm. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Platekompaniet på Gjøvik har til begge konsoller. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OfzcTi52dvU Haha :!:. Måtte nesten prøve dette selv. Genialt ikke vanskelig å vite hvilket trofe jeg skal gå for først fy flate.. rått! får mitt spill i morra... ble sendt fra oslo i dag.. gleder meg! Lenke til kommentar
cetr123 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bestilte fra elkjøp på onsdag og fikk det i dag Nå skal det geekes for ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå