itzTheTruth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Må finne meg i å vente litt til i og med at jeg bestilte fra Gamestop. 99kr+2 spill. Gleder meg, men har jo BFBC2 i disse dager! Men håper på at folk skriver litt om hva de opplever i spillet! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) FML, postbilen passerte nettopp uten å stoppe. Lite gaming på meg i dag. Endret 21. mai 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Neineinei! Helt feil format.. Idag, kom postbilen. Den kjørte. Lite gaming på meg idag. FML standar FML med dårlig gramatikk og setningsoppbygging Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Mitt RDR LE ble sendt fra Platekompaniet i dag. Noen som vet hvor lang tid det burde ta å få det? Bor i Tønsberg Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om de har det inne på Elkjøp/Kvadrat i Stavanger? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 FML? Hva i svarte er det? Forresten heter det: "Postbilen kom, så og kjørte, uten noen gamingopplevelse til meg i lasten." Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 FML? Hva i svarte er det? Forresten heter det: "Postbilen kom, så og kjørte, uten noen gamingopplevelse til meg i lasten." Fuck My Life tror jeg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Leita gjennom hele Trondheim i dag (fra lade til byåsen) ikke èn jævel hadde RDR på PS3, men alle hadde tonnevis med spillet på 360? Faen er det da? Har de shoppa inn ekstra på 360 eller er det bare sinnsykt mange flere PS3-spillere? Holder knappen på siste. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OfzcTi52dvU Haha :!:. Måtte nesten prøve dette selv. Endret 21. mai 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om de har det inne på Elkjøp/Kvadrat i Stavanger? Var selv innom elkjøp og hørte, men han sa at ingen elkjøp hadde fått det inn ennå i stavanger/forus pga streiken og at de ikke fikk det inn før ca onsdag Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om de har det inne på Elkjøp/Kvadrat i Stavanger? Siba,Platekompaniet,Spaceworld,Lefdal,Gamestop har det ikke fikk jeg vite av en kunde. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 This. Is. Going. To. Be. Tried. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 De av dere som har fått tak i LE av ps3, har dere prøvd redeem koden deres? Jeg får beskjed om at min er invalid :( Og ikke nok med det, fruen her har sagt fus... I og med at hun raste ned på butikken her i dag og hentet det for meg mens jeg var på jobb (måtte være rask, butikken hadde ikke nok til alle som hadde forhåndsbestilt. FML Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Leita gjennom hele Trondheim i dag (fra lade til byåsen) ikke èn jævel hadde RDR på PS3, men alle hadde tonnevis med spillet på 360? Faen er det da? Har de shoppa inn ekstra på 360 eller er det bare sinnsykt mange flere PS3-spillere? Holder knappen på siste. Leveranseproblemer. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet hvordan man skrur av golden gun modden?? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Leita gjennom hele Trondheim i dag (fra lade til byåsen) ikke èn jævel hadde RDR på PS3, men alle hadde tonnevis med spillet på 360? Faen er det da? Har de shoppa inn ekstra på 360 eller er det bare sinnsykt mange flere PS3-spillere? Holder knappen på siste. HVis du har leita fra Lade til Byåsen, betyr det da at du ikke har vært på Tiller? For der er vel de største skansene for å finne det Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Leita gjennom hele Trondheim i dag (fra lade til byåsen) ikke èn jævel hadde RDR på PS3, men alle hadde tonnevis med spillet på 360? Faen er det da? Har de shoppa inn ekstra på 360 eller er det bare sinnsykt mange flere PS3-spillere? Holder knappen på siste. Da holder du knappen din feil. Står flere steder at PS3-versjonen kom i færre antall fordi de hadde problemer med produksjonen.. Trøst deg med at du får eksklusivt bonusinnhold og dårligere grafikk. Endret 21. mai 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, godter meg meg ekstra innhold i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå