ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er jo flere gode grunner til å skaffe seg en PS3, så hvorfor ikke bare kjøpe en? Ellers kan du jo bare kjøpe en xbox arcade hvis du bare skal ha detta spillet på konsoll. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har to revolvere å spare opp til, jeg trodde jeg skulle få nok etter selvangivelsen, men fikk bare halvparten av det jeg trodde jeg skulle få, da trenger jeg ca. 4000kr til. For å ikke nevne figurene jeg trenger for å bli ferdig med prosjektet mitt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hvis dere ikke har gjort det, sjekk ut features Kartet må jo bli kjempestort Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hulk, da har jeg kjøp ps3, ville ikke ha den, men nå er den kjøpt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gunfreak, du kommer ikke til å angre! Det er tidenes multimediamaskin etter min mening, helt herlig Gleder meg til RDR, blir et av årets høydepunkter for min del. For de intresserte så er Trophies og Achievements til spillet ute. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er sånn man skal være kledd. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg skal prøve å gå gjennom hele spillet med bare 3 våpen Single action army(med 7.5" løp om det finnes i spill) En Winchester 94 Og enten vanlig dobbelt løper hagle for the old school feel, eller en Winchester Model 1897 for mer moderne feel Jeg nekter å bruke automat våpen i spillet. Det er bare ikke western for meg Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Gleder meg villt til dette. Likte GUN, men det ble fort kjedelig. Regner med at RDR kommer til å ta av. Det eneste som bekymrer meg er at GTAIV også ble hypa så sinnsykt og selv om spillet var bra ble jeg faktisk litt skuffa siden det var så mye realisme involvert.. Håper de lager dette litt mindre realistisk og inkluderer masse minigames. Jeg ser ihvertfall frem til å jakte på dyr, kriminelle gjenger og å slentre inn i nærmeste saloon :) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ny trailer ute, Life in The West II: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-life-red-dead/63988 Endret 2. april 2010 av Selvin Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg fikk et lite anfall etter jeg at jeg så den trailern.. Herregud for et fantastisk spill dette kommer til å bli Edit: Leif Endret 2. april 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja det så virklig bra ut. Liker at folka ikke tåler for mange skudd, når du bare har 6 skudd er det kjipt viss det tar 8 skudd å drepe noen. Det jeg er mest spent på nå er hvordan MP blir, vi vet veldig lite om det, men det er tydligvis både freeroam hva enn det er og vanlig matcher Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig lovende forhåndstitt hos Gamer.no: http://gamer.no/artikler/52257/sniktitt-red-dead-redemption/ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Alt jeg trengte å vite er Multiplayer freeroam. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig lovende forhåndstitt hos Gamer.no: http://gamer.no/artikler/52257/sniktitt-red-dead-redemption/ Hvorfor har de sperrefrist med å komme med et inntrykk? Gleder meg ril dette spillet, ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 According to the magazine, which has been out for about a week now, the multiplayer is without a lobby and instead starts out in free-roaming mode. Here’s a excerpt from the mag: Read Dead Redemption has an extensive multiplayer mode. Instead of a lobby, it begins with a free-roaming multiplayer mode where players can run freely through the game world. They can form gangs with other players they meet there, and this transition can be computer controlled bandits. Sounds awesome so far, right? Well according to the magazine, you and your gang can also do a bit of hunting or horse keeping as well. There is also a Gold Rush mode, where it’s every man for himself as players try to collect as many bags of gold as possible. A tradition deathmatch mode and a variant of Capture the Flag will also be included. As if we couldn’t wait enough for this already, now the wait until May will be even harder. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det pleier ofte å være sperrefrister på slike ting, fordi man ikke vil la folk skrive om et produkt som feks ikke er ferdig o.l. Og hvis det er flere som skal innom å prøve multiplayer så vil de sikkert vente til de også har skrevet førsteinntrykkene sine. Må si jeg gleder meg noe vilt til dette spillet altså. God grafikk, Stor verden, Jeg synes western stil er jævlig nice osv. Endret 3. april 2010 av Perrern Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det spørs om det ikke blir det beste spillet noen sinne for min del. Hvor lang tid tok SP i GTA4? I detta spillet må det jo være enda mer å gjøre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dette kan bli det ultimate western spillet i mange mange år fremover. Akurrat som folk husker og spiller outlaws 13 år etter det ble gitt ut, tror jeg det samme vil skje med Redemption. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Dette blir det ultimate western-spillet, helt guaranteed... Det må jo bli fantastisk, noe annet kan jeg ikke forstå Liker det at det har med masse minispill, og veldig mange ting å gjøre, det er det som kommer til å gjør det så bra; random events, som han sier i "Life In The West Part II". Jeg føler på en måte at det er det som manglet i GTA IV, altfor lite ting å gjøre rundt om kring; det å hijacke biler og kjøre ned folk går du lei av etterhvert. Noe jeg vil påstå er at i denne settingen, altså western-settingen, er det mye lettere å lage slike random events, nettopp fordi hele settingen og konteksten tillater det.. Genistrek av Rockstar, rett og slett Hvis de har gjort jobben godt nok, og ikke spillet er bugget sånn som Bully. Håper virkelig de har pusset til det ytterste Jeg blir imponert av å se (musklene) hestene når de gallopperer bortover slettene i solnedgang, helt nydelig! Euphoria er elsk, og det er så godt å se i den ene traileren at en fyr får litt bly planta rett i brystkassa i det han rir bortover. Han faller, henger igjen i salen og dingler i 3 sekunder, før han detter av.. Elskbart Endret 3. april 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Selvin, hvor fant du del 3 av life in the west? Jeg har kun funnet del 1 og 2 Endret 3. april 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå