Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har to revolvere å spare opp til, jeg trodde jeg skulle få nok etter selvangivelsen, men fikk bare halvparten av det jeg trodde jeg skulle få, da trenger jeg ca. 4000kr til.

For å ikke nevne figurene jeg trenger for å bli ferdig med prosjektet mitt

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å gå gjennom hele spillet med bare 3 våpen

Single action army(med 7.5" løp om det finnes i spill)

En Winchester 94

Og enten vanlig dobbelt løper hagle for the old school feel, eller en Winchester Model 1897 for mer moderne feel

Jeg nekter å bruke automat våpen i spillet. Det er bare ikke western for meg

Lenke til kommentar

Gleder meg villt til dette. Likte GUN, men det ble fort kjedelig. Regner med at RDR kommer til å ta av.

Det eneste som bekymrer meg er at GTAIV også ble hypa så sinnsykt og selv om spillet var bra ble jeg faktisk litt skuffa siden det var så mye realisme involvert.. Håper de lager dette litt mindre realistisk og inkluderer masse minigames. Jeg ser ihvertfall frem til å jakte på dyr, kriminelle gjenger og å slentre inn i nærmeste saloon :):)

Lenke til kommentar

Ja det så virklig bra ut.

Liker at folka ikke tåler for mange skudd, når du bare har 6 skudd er det kjipt viss det tar 8 skudd å drepe noen.

Det jeg er mest spent på nå er hvordan MP blir, vi vet veldig lite om det, men det er tydligvis både freeroam hva enn det er og vanlig matcher

Lenke til kommentar
According to the magazine, which has been out for about a week now, the multiplayer is without a lobby and instead starts out in free-roaming mode.

Here’s a excerpt from the mag: Read Dead Redemption has an extensive multiplayer mode. Instead of a lobby, it begins with a free-roaming multiplayer mode where players can run freely through the game world. They can form gangs with other players they meet there, and this transition can be computer controlled bandits. Sounds awesome so far, right? Well according to the magazine, you and your gang can also do a bit of hunting or horse keeping as well.

There is also a Gold Rush mode, where it’s every man for himself as players try to collect as many bags of gold as possible.

A tradition deathmatch mode and a variant of Capture the Flag will also be included.

As if we couldn’t wait enough for this already, now the wait until May will be even harder.

Lenke til kommentar

Det pleier ofte å være sperrefrister på slike ting, fordi man ikke vil la folk skrive om et produkt som feks ikke er ferdig o.l. Og hvis det er flere som skal innom å prøve multiplayer så vil de sikkert vente til de også har skrevet førsteinntrykkene sine.

Må si jeg gleder meg noe vilt til dette spillet altså. God grafikk, Stor verden, Jeg synes western stil er jævlig nice osv.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Dette blir det ultimate western-spillet, helt guaranteed... Det må jo bli fantastisk, noe annet kan jeg ikke forstå :) Liker det at det har med masse minispill, og veldig mange ting å gjøre, det er det som kommer til å gjør det så bra; random events, som han sier i "Life In The West Part II". Jeg føler på en måte at det er det som manglet i GTA IV, altfor lite ting å gjøre rundt om kring; det å hijacke biler og kjøre ned folk går du lei av etterhvert. Noe jeg vil påstå er at i denne settingen, altså western-settingen, er det mye lettere å lage slike random events, nettopp fordi hele settingen og konteksten tillater det..

Genistrek av Rockstar, rett og slett :) Hvis de har gjort jobben godt nok, og ikke spillet er bugget sånn som Bully. Håper virkelig de har pusset til det ytterste :) Jeg blir imponert av å se (musklene) hestene når de gallopperer bortover slettene i solnedgang, helt nydelig! Euphoria er elsk, og det er så godt å se i den ene traileren at en fyr får litt bly planta rett i brystkassa i det han rir bortover. Han faller, henger igjen i salen og dingler i 3 sekunder, før han detter av.. Elskbart :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...