paraxsystemz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spillet kom i går så i dag skal det spilles Da er det bare å ta med seg ps3n hjem Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 GTA IV var et svært overvurdert spill. Begynnelsen av spillet var utrolig kjedelig. Selv etter å ha drevet på med spillet i 10 timer satt man fremdeles igjen med følelsen av at spillet prøvde å lære deg hvordan det skulle spilles. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Umulig å få tak i dette spillet på ps3 i butikkene. Ringt til 4-5 butikker, men ingen har dem. Forhåndsbestilt på platekompaniet itillegg, men den har ikke blitt sent av en eller annen idiotisk grunn. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg var nettopp på Elkjøp og der hadde de bare Limited Edition til 699 (?)... Så jeg får heller prøve på Expert, Spaceworld og Platekompaniet etterpå. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Må si jeg begynner å like hest kontrollen bedre nå etter jeg oppdaget at du ikke trenger å holde fremover for å få han til å gå, som i Assassins Creed. Nå er det bare å holde på A knappen og den går. Flotte greier. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fikk utrolig nok spillet fra elkjøp i dag . Kul innpakning, men hvor er det ekstra innholdet vi PS3 eiere skulle få? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Faen, er umulig å få tak i til PS3 på østlandet jo. Blir irritert nå ass. Denne transportstreiken kunne kommet en annen gang. Ingen som vet om en fysisk butikk som har det på østlandet? Helst ikke oslo. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjøpte meg nettopp RDR LE til X360 hos Game på Metro. Hadde en del LE til X360, var også en som henta LE til PS3. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Faen, er umulig å få tak i til PS3 på østlandet jo. Blir irritert nå ass. Denne transportstreiken kunne kommet en annen gang. Ingen som vet om en fysisk butikk som har det på østlandet? Helst ikke oslo. Sliter selv, ringt rundt i hele drammen osv, jeg gir opp. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fikk utrolig nok spillet fra elkjøp i dag . Kul innpakning, men hvor er det ekstra innholdet vi PS3 eiere skulle få? Leste et sted at det var snakk om en ekstra sterk hest og noe våpen. Droppet PS3 da jeg fikk vite det. Velger heller bedre grafikk over et par items. Uansett var så heldig at dama var sykemeldt i dag så sendte hu i butikken og nå ligger et LE å venter på meg hjemme Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skal prøve platekompaniet senere i dag, da han sa bestemt at de fikk det i dag. Har mine tvil når alle andre har spillene sine midt oppi streiken. Gamestop Ski hadde, men de var bare til de som hadde forhåndsbestilt Angrer på at jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er det noen som vet hvor mye xbox-versjonen koster på Spaceworld og Platekompaniet, fysisk? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Til alle som vil ha RDR i Oslo: X360 er det nok av i alle butikker, utenom Elkjøp og Lefdal. Elkjøp og Lefdal får ikke før til uken. Det samme gjelder PS3 versjonen. Gamestop har bare PS3 versjonen til de som har forhåndsbestilt. Platekompaniet driver å kjører ut PS3 til butikkene nå, og vil få iløpet av dagen. Alt er Limited Edition og koster 499,- kr. Jeg sitter utenfor platekompaniet og leser, og vil oppdatere når jeg har kjøpt selv. 1 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hærlich, da blir det forhåpentligvis tur til platekompaniet ski senere i dag. Du sitter utenfor platekompaniet i oslo? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Platekompaniet har nå på lager online (PS3). Noen som vet om dette er limited edition? http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Red_Dead_Redemption/?id=105015 Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Yep. Sitter i Oslo. Inne i butikken er det nå 5-6 som later som de bryr seg om musikk, men egentlig står å venter på PS3 RDR. ^^ 1 Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Jeg har vært i spaceworld superstore, game og gamestop i sentrum i tillegg til elkjøp på skøyen - ingen har RDR på ps3. Et par av butikkene hadde dog spillet såfremt man hadde forhåndsbestilt, så jeg prøvde å lure meg til det ved å oppgi navnet Thomas Thomasen. Bubusbarten bak disken bet ikke akkurat på, så det funket jævlig dårlig. Ta å oppgi når og hvor dere finner RDR til ps3 i butikkene i Oslo a! Endret 21. mai 2010 av snoppi24 Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Platekompaniet Byporten fikk inn 72 eller noe, og City litt mer tror jeg. Ergo platekompaniet er der du får til PS3 i Oslo hvis du ikke har forhåndsbestilt. 1 Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Platekompaniet Byporten fikk inn 72 eller noe, og City litt mer tror jeg. Ergo platekompaniet er der du får til PS3 i Oslo hvis du ikke har forhåndsbestilt. Konge. Vet du omtrent når de får de inn? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Var hos Platekompaniet, men der solgte de det ikke til personer under 18 år.. På spaceworld var det mye trafikk, så jeg får sjekke der igjen etterpå. Expert hadde det ikke inne, og Elkjøp hadde bare LE inne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå