Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA IV var et svært overvurdert spill. Begynnelsen av spillet var utrolig kjedelig. Selv etter å ha drevet på med spillet i 10 timer satt man fremdeles igjen med følelsen av at spillet prøvde å lære deg hvordan det skulle spilles.

Lenke til kommentar

Faen, er umulig å få tak i til PS3 på østlandet jo. Blir irritert nå ass. Denne transportstreiken kunne kommet en annen gang. Ingen som vet om en fysisk butikk som har det på østlandet? Helst ikke oslo.

Sliter selv, ringt rundt i hele drammen osv, jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Fikk utrolig nok spillet fra elkjøp i dag :). Kul innpakning, men hvor er det ekstra innholdet vi PS3 eiere skulle få? :hmm:

Leste et sted at det var snakk om en ekstra sterk hest og noe våpen. Droppet PS3 da jeg fikk vite det. Velger heller bedre grafikk over et par items. Uansett var så heldig at dama var sykemeldt i dag så sendte hu i butikken og nå ligger et LE å venter på meg hjemme :D

Lenke til kommentar

Til alle som vil ha RDR i Oslo:

X360 er det nok av i alle butikker, utenom Elkjøp og Lefdal.

Elkjøp og Lefdal får ikke før til uken. Det samme gjelder PS3 versjonen.

Gamestop har bare PS3 versjonen til de som har forhåndsbestilt.

Platekompaniet driver å kjører ut PS3 til butikkene nå, og vil få iløpet av dagen.

Alt er Limited Edition og koster 499,- kr.

Jeg sitter utenfor platekompaniet og leser, og vil oppdatere når jeg har kjøpt selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært i spaceworld superstore, game og gamestop i sentrum i tillegg til elkjøp på skøyen - ingen har RDR på ps3.

Et par av butikkene hadde dog spillet såfremt man hadde forhåndsbestilt, så jeg prøvde å lure meg til det ved å oppgi navnet Thomas Thomasen. Bubusbarten bak disken bet ikke akkurat på, så det funket jævlig dårlig.

Ta å oppgi når og hvor dere finner RDR til ps3 i butikkene i Oslo a!

Endret av snoppi24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...