Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt noen timer nå, herlig herlig herlig spill! God stemning, absolutt. Minner egentlig veldig om GTA, bare western-style. :D Oppdraga i starten har vært litt kjedelige da synes jeg, men er jo en grei innføring i spillet. Har vel spilt 10% eller noe sånt bare, så er mye igjen å gjøre og oppdage ikke minst. Men lover uten tvil veldig godt.

Lenke til kommentar

noen spørsål.

3) hvor mye koster det og hvor er det billigst?

Elkjøp hadde en super weekend hvor de solgte spillet til 299. Både standard og limited edition. Nå er dette tilbudet over og nå koster spillet 399 hos dem. Jeg tror de fleste butikker vil selge den mellom 399 og 499. Kommer ann på hvor du handler.

Lenke til kommentar

Platekompaniet på nettet selger kun Limited Edition såvidt jeg har sett, til den hyggelige prisen 399 (det er standard pris på PC-spill i standardutgave det). Bra deal det for de som lurte.

Angående spillet må jeg si jeg digger å jakte...Ri rundt med hesten, så ser jeg kanskje en bukk 300m unna, speeder opp som juling og bang. Eller ulvejakt...Da får man seriøs motstand også...4 ulv mot én mann.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Platekompaniet på nettet selger kun Limited Edition såvidt jeg har sett, til den hyggelige prisen 399 (det er standard pris på PC-spill i standardutgave det). Bra deal det for de som lurte.

Angående spillet må jeg si jeg digger å jakte...Ri rundt med hesten, så ser jeg kanskje en bukk 300m unna, speeder opp som juling og bang. Eller ulvejakt...Da får man seriøs motstand også...4 ulv mot én mann.

PS3 Limited edition har blitt byttet ut med vanlig utgave på nettsidene til PK. (ikke X360)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

GTA4 må vel i ettertid kunne sies å være litt overvurdert... Ikke nødvendigvis av Gamer.no, men jevnt over. Forhåpentligvis fortjener Red Dead anmeldelsene det får :)

(OT)

Utrolig hvor mange som sier dette! Personlig kan jeg ikke forstå det, GTA4 er et av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Spillet har absolutt sine irritasjonsmomenter, det er det ingen tvil om. Men for min del overskygger de positive sidene lett de negative ...

Føler nesten at det er "populært" å hate GTA4. Jaja, smaken er som baken I guess :p

RDR ligger i alle fall an til å bli minst like bra som noe annet Rockstar har gjort. Men kan ikke se for meg at de som hatet GTA4 vil like dette spillet ...

Lenke til kommentar

Du får vel tak i LE ettervært, men i og med all praten rundt forsinkelse av PS3 utgaven, så er jeg usikker på om det er noe du finner i butikkene imorgen.

Edit: Eneste tipset jeg kan gi er å ta en ringerunde imorgen når du kan.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte Red Dead Redemption på Gamestop i Bergen. Tror dere de har det inne i morgen. Jeg forhåndsbestilte det for 5 dager siden og dette har vært de 5 lengste dagene i mitt liv. Orker bare ikke tanken på å måtte vente lengre :(

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

I Stavanger-regionen :)

Fikk nettopp dette til svar:Hei,

Spillet ble i utgangspunktet utsatt til 28.05, men flyttet tilbake til

21.05. Transportstreiken har dessverre skapt problemer for alle

spillbutikker, og 360-versjonen av spillet ankommer vårt lager i dag.

PS3-versjonen ankommer først i morgen, men vi har likevel håp om at alle som

har bestilt RDR får spillet senest lørdag. Vi beklager den ekstra

ventetiden!

Får håpe de klarer å levere til Fredag, bor ikke mer enn 2 timer unna Kr.sand, men jeg vet ikke hvilket lager de sendes fra.

Jeg forhåndsbestilte Red Dead Redemption på Gamestop i Bergen. Tror dere de har det inne i morgen. Jeg forhåndsbestilte det for 5 dager siden og dette har vært de 5 lengste dagene i mitt liv. Orker bare ikke tanken på å måtte vente lengre :(
Lenke til kommentar

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

360

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

I Stavanger-regionen :)

Fikk nettopp dette til svar:Hei,

Spillet ble i utgangspunktet utsatt til 28.05, men flyttet tilbake til

21.05. Transportstreiken har dessverre skapt problemer for alle

spillbutikker, og 360-versjonen av spillet ankommer vårt lager i dag.

PS3-versjonen ankommer først i morgen, men vi har likevel håp om at alle som

har bestilt RDR får spillet senest lørdag. Vi beklager den ekstra

ventetiden!

Får håpe de klarer å levere til Fredag, bor ikke mer enn 2 timer unna Kr.sand, men jeg vet ikke hvilket lager de sendes fra.

Lenke til kommentar

GTA4 må vel i ettertid kunne sies å være litt overvurdert... Ikke nødvendigvis av Gamer.no, men jevnt over. Forhåpentligvis fortjener Red Dead anmeldelsene det får :)

(OT)

Utrolig hvor mange som sier dette! Personlig kan jeg ikke forstå det, GTA4 er et av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Spillet har absolutt sine irritasjonsmomenter, det er det ingen tvil om. Men for min del overskygger de positive sidene lett de negative ...

Føler nesten at det er "populært" å hate GTA4. Jaja, smaken er som baken I guess :p

RDR ligger i alle fall an til å bli minst like bra som noe annet Rockstar har gjort. Men kan ikke se for meg at de som hatet GTA4 vil like dette spillet ...

GTAIV er et godt spill. Grei underholdning. Men i forhold til GTA San Andreas vil jeg si det er milevis av forskjell. Eneste som er bedre i firern er grafikken... ingenting annet.

Lenke til kommentar

Var på følgende butikker i Oslo:

Spaceworld Bryn Senter

Spaceworld Tveita Senter

GameStop Tveita Senter

Elkjøp Megastore Lørenskog

Lefdal Alnabru

Ingen hadde i hylla.

Spaceworld sa at det kanskje kom inn i morgen, men at det var trøbbel med leveranse. GameStop orka jeg ikke spørre siden det var så mye folk, og på Elkjøp var det ca 2 ansatte i hele butikken og begge var opptatte.

Nå er det jo egentlig ikke release før i morgen, så jeg klager ikke, men nesten alle de nevnte butikkene pleier å ha spillene i hylla 1-2 dager før for å ha det klart til release (ihvertfall Spaceworld og Elkjøp).

MÅ ha det til helga siden jeg reiser til Spania på søndag. Dersom det stemmer at Elkjøp skal få inn i morgen er det supert :)

Tar en ny runde i morgen på formiddagen :wee:

Jeg forhåndsbestilte dette spillet på Platekompaniet. Limited edition til 399 eller noe. Regnet ikke med å få den med en gang da jeg bestilte på mandag, har en bacheloroppgave som skal leveres neste uke så har ikke tid til å spille uansett.. Uansett: fikk denne mailen av platekompaniet i dag:

Hei ******* ******,

Vedrørende din ordre: *********

Grunnet produksjonsproblemer hos Take 2/Rockstar har Red Dead Redemption til Playstation 3 dessverre blitt forsinket fra leverandør. Dette er et problem som vil gjelde for hele det nordiske markedet. Varen vil tidligst kunne bli sendt fra vårt lager fredag 21. mai.

Beklager den ekstra ventetiden dette medfører.

Mvh

Platekompaniet Fjernhandel

Akersbakken 10

0172 Oslo

http://www.platekompaniet.no

Så hva det betyr vet ikke jeg... men jeg tipper at spillet ikke kommer i postkassen før nest uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...