Nitrius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Det varier, hvis man ikke vet helt hvor man skal se, så er det ikke så lett å se forskjeller. Dog i videoer som viser deg hvor du skal se, f.eks her: http://www.gamepro.de/index.cfm?pid=386&pk=2389 så er det lettere, men igjen dette er neppe noe du merker så sant du ikke sitter med konsollene side om side. Har du bare en konsoll så er det jo lett for din del, da går du får spillet til konsollen, men for oss som sitter med begge, så er slike ting fint å vite. Edit: Er fælt hvor mye forskjellig det kommer fra butikker/nettbutikker rundt spillet: http://www.spaceworld-strommen.no/blog/2010/05/red-dead-redemption-status/ Endret 20. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hurra enda mere skryt ^^ fikk spillet fra Elkjøp idag blir nok flere bestillinger derfa selvom jeg var litt i tvil. Takk Elkjøp <3 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har fått bekreftelse fra gamezone i dag jeg og. Da har jeg det vel i løpet av helga sikkert Lenke til kommentar
cetr123 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dere som har fått det fra elkjøp. Er det for xbox eller ps3? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dere som har fått det fra elkjøp. Er det for xbox eller ps3? Xbox. Sweet papp-cover på LE-utgaven btw Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Spillet dumpet ned i postkassa fra game.no, så da er det vel en viss fare for at det blir litt spilling i kveld Edit: PS3 Endret 20. mai 2010 av Manx Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Horer! Venter fortsatt... Har lite å gjøre, så det hadde gjort seg om RDR hadde dukket opp i postkassa i nær framtid Lenke til kommentar
cetr123 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen her som har fått ps3 versjonen fra elkjøp? Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Var nettopp innom Elkjøp Lillehammer og spurte. De regna med å få PS3-versjonen i midten eller slutten av neste uke, mens 360-versjonen håpet de ville være her i morgen. På Spaceworld derimot, håpet de å ha begge i morgen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Elkjøp årna opp med min 360 versjon i dag. Bye-bye sosialt liv, prærien venter! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ta en pause etter noen timer og gi oss tilbakemeldinger da Lenke til kommentar
cetr123 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er så jævlig irritert nå! JEG KLARER IKKE Å VENTE LENGER!!! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har gledet meg forferdelig lenge til dette spillet, og jeg har selvsagt eksamen i norsk i morra. Kjører nok bort og henter mitt forhåndsbestilte spill så snart som mulig etter det Gleder meg!! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 De som skal jakte på spillet i butikk i Oslo/Akershus-området må også gjerne spre hvor de fant det om de finner det. Har sjekka Smart Club på Alnabru, men de må ha fått ny spill-ansvarlig som overholder releasedatoene. (Var nesten bankers både en og to dager prerelease før..) Du var bare på Smart Club på Alnabru, ikke Lefdal? Jeg har tenkt meg en tur på Spaceworld Tveita og Lefdal Alnabru nå om ikke så lenge. Og hvis jeg orker så skal jeg ta en tur til Elkjøp på Lørenskog. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Får platekompaniet spillet imorra ? Har gledet meg forferdelig lenge til dette spillet, og jeg har selvsagt eksamen i norsk i morra. Kjører nok bort og henter mitt forhåndsbestilte spill så snart som mulig etter det Gleder meg!! ME 2. Om platekompaniet har fått d... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som vet noe om Gamestop? Snakka med dem, de sa at de ikke visste når de fikk in spillene på grunn av streiken. De hadde visst ikke fått varer på en uke (Gamestop Linderud, that is). Noe jeg syns er rart og ergerlig når jeg ser hvor mange som har fått det, og det fra forskjellige butikker O.o Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som vet noe om Gamestop? min lokale gamestop får det ikke. (stavanger). men har forhåndsbestilt på platekompaniet og de har fått det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå har bare Gamezone Limited Edition igjen på lager. Ser ut til at alt som kom inn av vanlig versjon forsvant i dag. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som vet noe om Gamestop? min lokale gamestop får det ikke. (stavanger). men har forhåndsbestilt på platekompaniet og de har fått det. Gamestop her i Bodø har det, de ringte for noen timer siden. Skal hente det imorgen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 De som skal jakte på spillet i butikk i Oslo/Akershus-området må også gjerne spre hvor de fant det om de finner det. Har sjekka Smart Club på Alnabru, men de må ha fått ny spill-ansvarlig som overholder releasedatoene. (Var nesten bankers både en og to dager prerelease før..) Du var bare på Smart Club på Alnabru, ikke Lefdal? Jeg har tenkt meg en tur på Spaceworld Tveita og Lefdal Alnabru nå om ikke så lenge. Og hvis jeg orker så skal jeg ta en tur til Elkjøp på Lørenskog. Du får si ifra om du ser noe, får da må nesten jeg ta turen ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå