Selvin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jævlar at PK ikke får inn PS3-versjonen før i morra! Ser også at grafikkforskjellen mellom spillversjonene er stor, noe jeg må si er meget overraskende da PS3-maskinvaren burde være såpass godt kjent nå at det problemet burde være eliminert. Spesielt fra en utvikler som Rockstar.. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 noen som har fått ps3 versjonen av RDR? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Har eksamen i morgen og tenkte jeg skal stikke i butikk etterpå. Er det sannsynlig at butikker (i Trondheim) går tomme i løpet av dagen? Vil jeg slite med å finne spillet etter kl. 2? Endret 20. mai 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har eksamen i morgen og tenkte jeg skal stikke i butikk etterpå. Er det sannsynlig at butikker (i Trondheim) går tomme i løpet av dagen? Vil jeg slite med å finne spillet etter kl. 2? Det vil jo komme an på om du bor i en storby med mange RDR-fans eller en liten bygd med en gigantisk butikk som har flere RDR-eksemplarer enn innbyggere. Vet ikke, men jeg satser på at enten Platekompaniet, Expert eller Elkjøp har det rundt klokken 11:30.. Tviler sterkt på at det er utsolgt allerede da. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har eksamen i morgen og tenkte jeg skal stikke i butikk etterpå. Er det sannsynlig at butikker (i Trondheim) går tomme i løpet av dagen? Vil jeg slite med å finne spillet etter kl. 2? Det vil jo komme an på om du bor i en storby med mange RDR-fans eller en liten bygd med en gigantisk butikk som har flere RDR-eksemplarer enn innbyggere. Skrev at jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Må innrømme at jeg syns PS3-versjonen ser ganske crap ut, i forhold til X360. Må si meg skuffet, atter en gang får ikke vi PS3-brukere den opplevelsen vi skal ha. Bare se her: http://www.videogameszone.de/Red-Dead-Redemption-PS3-220192/News/Red-Dead-Redemption-PS3-Version-mit-technischen-Schwaechen-748368/galerie/1291355/?fullsize Se så uklart og blurra alt ser ut, stygt og hakkette.. Endret 20. mai 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tviler på at det er for lite eksemplarer av spillet, eneste som kan være årsaken isåfall er alle denne snakken om transportstreik og leveringsproblemer osv... Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du vet vel selv da hvor mange innbyggere det er og om f.eks gta ble tomt på dagen ? Ihvertfall bedre en oSs hehe. Går ikke an å si slik. Kanskje halvparten er bortreist? Kanskje det er ingen som liker hest?? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hvis PS3 versjonen er så horribel som det ser ut, så er det helt latterlig. Det er tydeligvis en del feil. Lucky me, har jeg Xbox. Endret 20. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ryktene sier at Xbox 360 versjonen av spillet gjør det bedre på det grafiske, noe jeg tror er ganske unormalt. Om ikke utgavene på PS3 og Xbox 360 har vært tilnærmet identiske, så har PS3 normalt sett vært litt sterkere. Men man kan alltids kjøpe spillet på PC når det sikkert kommer for optimal grafikk. GTA IV var utgitt på ca samme tidspunkt som RDR er nå, og det ble først annonsert på PC i august. Jeg tipper derfor at RDR blir annonsert på PC i august/september, og kommer ut like før jul. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Syns dette er et problem, som ikke lenger burde være et problem. Jeg er rett og slett skuffet av Rockstar. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Ganske obvious at med ekstra innhold til PS3 prøver R* å veie opp for dårligere grafisk kvalitet. Endret 20. mai 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen andre som sitter og spiller? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gjett hva som lå i postboksen i dag? Må bare få lov til å gi elkjøp litt skryt her. De har faktisk levert et spill ikke på lansering, men en dag før. Dette til tross for at det er flere butikker som har leveringsproblemer. Dårlig rykte til tross, jeg tror jeg skal forsøke på elkjøps nettbutikk igjen jeg Det beste er at spillet kostet meg bare 299,-! Det var de eksamenene Nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Drit kult at så mange har fått det i dag - game on og post gjerne inntrykk og oppdagelser her i tråden De som skal jakte på spillet i butikk i Oslo/Akershus-området må også gjerne spre hvor de fant det om de finner det. Har sjekka Smart Club på Alnabru, men de må ha fått ny spill-ansvarlig som overholder releasedatoene. (Var nesten bankers både en og to dager prerelease før..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Flere sjapper i Trondheim, og sikkert andre steder utenfor Oslo som vil slite med å få inn spillet pga Transport streiken... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen andre som sitter og spiller? Nei, jeg må lese til eksamen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Ryktene sier at Xbox 360 versjonen av spillet gjør det bedre på det grafiske, noe jeg tror er ganske unormalt. Om ikke utgavene på PS3 og Xbox 360 har vært tilnærmet identiske, så har PS3 normalt sett vært litt sterkere. Men man kan alltids kjøpe spillet på PC når det sikkert kommer for optimal grafikk. GTA IV var utgitt på ca samme tidspunkt som RDR er nå, og det ble først annonsert på PC i august. Jeg tipper derfor at RDR blir annonsert på PC i august/september, og kommer ut like før jul. Er ikke rykte men fakta. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3179359 Vi få ta det som et "hevn" siden Final Fantasy var mye bedre på PS3. Endret 20. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Og det er ikke bare oppløsningen som er dårligere, men mye annet! Når da PS3-versjonen kjører med dårligere framerate, gjør ikke det saken bedre.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Ville ikke risikere å få spillet på tirsdag så i går sendte jeg avgårde ein mail til Lefdal om avbestilling. I dag svarte de at spillet allerede var sendt og de kunne derfor ikke kansellere ordren. Mer glad for et avslag på en forespørsel tror jeg at jeg aldri kommer til å bli igjen. Jeg hentet heldigvis posten før jeg leste mailen så rakk ikke å få falske forhåpninger. Litt rart at Lefdal har fått tak i PS3-versjonen før alle andre, men akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. Når det gjelder grafikkforskjellene er de lett å se når det er stillbilder. Når det er video av gameplay derimot ser man nesten ikke forskjell, noe disse to videoene som er postet på gamer-nos forum viser: http://www.youtube.com/watch?v=8X271DTsH_g& http://www.youtube.com/watch?v=2wge2EVB3wE& Endret 20. mai 2010 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå