Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Jævlar at PK ikke får inn PS3-versjonen før i morra! Ser også at grafikkforskjellen mellom spillversjonene er stor, noe jeg må si er meget overraskende da PS3-maskinvaren burde være såpass godt kjent nå at det problemet burde være eliminert. Spesielt fra en utvikler som Rockstar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har eksamen i morgen og tenkte jeg skal stikke i butikk etterpå. Er det sannsynlig at butikker (i Trondheim) går tomme i løpet av dagen? Vil jeg slite med å finne spillet etter kl. 2?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Har eksamen i morgen og tenkte jeg skal stikke i butikk etterpå. Er det sannsynlig at butikker (i Trondheim) går tomme i løpet av dagen? Vil jeg slite med å finne spillet etter kl. 2?

Det vil jo komme an på om du bor i en storby med mange RDR-fans eller en liten bygd med en gigantisk butikk som har flere RDR-eksemplarer enn innbyggere. Vet ikke, men jeg satser på at enten Platekompaniet, Expert eller Elkjøp har det rundt klokken 11:30.. Tviler sterkt på at det er utsolgt allerede da.

Lenke til kommentar

Det vil jo komme an på om du bor i en storby med mange RDR-fans eller en liten bygd med en gigantisk butikk som har flere RDR-eksemplarer enn innbyggere.

Skrev at jeg bor i Trondheim.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg syns PS3-versjonen ser ganske crap ut, i forhold til X360. Må si meg skuffet, atter en gang får ikke vi PS3-brukere den opplevelsen vi skal ha. Bare se her:

http://www.videogameszone.de/Red-Dead-Redemption-PS3-220192/News/Red-Dead-Redemption-PS3-Version-mit-technischen-Schwaechen-748368/galerie/1291355/?fullsize

Se så uklart og blurra alt ser ut, stygt og hakkette..

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ryktene sier at Xbox 360 versjonen av spillet gjør det bedre på det grafiske, noe jeg tror er ganske unormalt. Om ikke utgavene på PS3 og Xbox 360 har vært tilnærmet identiske, så har PS3 normalt sett vært litt sterkere. ;)

Men man kan alltids kjøpe spillet på PC når det sikkert kommer for optimal grafikk. GTA IV var utgitt på ca samme tidspunkt som RDR er nå, og det ble først annonsert på PC i august. Jeg tipper derfor at RDR blir annonsert på PC i august/september, og kommer ut like før jul.

Lenke til kommentar

Gjett hva som lå i postboksen i dag? :D

Må bare få lov til å gi elkjøp litt skryt her. De har faktisk levert et spill ikke på lansering, men en dag før. Dette til tross for at det er flere butikker som har leveringsproblemer. Dårlig rykte til tross, jeg tror jeg skal forsøke på elkjøps nettbutikk igjen jeg :)

Det beste er at spillet kostet meg bare 299,-!

Det var de eksamenene ;) Nå skal det spilles!

Lenke til kommentar

Drit kult at så mange har fått det i dag - game on og post gjerne inntrykk og oppdagelser her i tråden :)

De som skal jakte på spillet i butikk i Oslo/Akershus-området må også gjerne spre hvor de fant det om de finner det. Har sjekka Smart Club på Alnabru, men de må ha fått ny spill-ansvarlig som overholder releasedatoene. (Var nesten bankers både en og to dager prerelease før..)mad.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Flere sjapper i Trondheim, og sikkert andre steder utenfor Oslo som vil slite med å få inn spillet pga Transport streiken...

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Xbox 360 versjonen av spillet gjør det bedre på det grafiske, noe jeg tror er ganske unormalt. Om ikke utgavene på PS3 og Xbox 360 har vært tilnærmet identiske, så har PS3 normalt sett vært litt sterkere. ;)

Men man kan alltids kjøpe spillet på PC når det sikkert kommer for optimal grafikk. GTA IV var utgitt på ca samme tidspunkt som RDR er nå, og det ble først annonsert på PC i august. Jeg tipper derfor at RDR blir annonsert på PC i august/september, og kommer ut like før jul.

Er ikke rykte men fakta.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3179359

Vi få ta det som et "hevn" siden Final Fantasy var mye bedre på PS3.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ville ikke risikere å få spillet på tirsdag så i går sendte jeg avgårde ein mail til Lefdal om avbestilling. I dag svarte de at spillet allerede var sendt og de kunne derfor ikke kansellere ordren. Mer glad for et avslag på en forespørsel tror jeg at jeg aldri kommer til å bli igjen. Jeg hentet heldigvis posten før jeg leste mailen så rakk ikke å få falske forhåpninger. Litt rart at Lefdal har fått tak i PS3-versjonen før alle andre, men akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Når det gjelder grafikkforskjellene er de lett å se når det er stillbilder. Når det er video av gameplay derimot ser man nesten ikke forskjell, noe disse to videoene som er postet på gamer-nos forum viser:

http://www.youtube.com/watch?v=8X271DTsH_g&

http://www.youtube.com/watch?v=2wge2EVB3wE&

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...