BWP Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! ) Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også I Stavanger-regionen Fikk nettopp dette til svar:Hei, Spillet ble i utgangspunktet utsatt til 28.05, men flyttet tilbake til 21.05. Transportstreiken har dessverre skapt problemer for alle spillbutikker, og 360-versjonen av spillet ankommer vårt lager i dag. PS3-versjonen ankommer først i morgen, men vi har likevel håp om at alle som har bestilt RDR får spillet senest lørdag. Vi beklager den ekstra ventetiden! Får håpe de klarer å levere til Fredag, bor ikke mer enn 2 timer unna Kr.sand, men jeg vet ikke hvilket lager de sendes fra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gamezone skal være rimelig kjappe på sending fra min erfaring som kunde. Husker jeg bestilte Fallout3, og fikk det på dagen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. Der er ikke helt sikkert. Her i kongsberg er det faktisk i tvil pga transport streiken. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! Lenke til kommentar
BWP Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gamezone skal være rimelig kjappe på sending fra min erfaring som kunde. Husker jeg bestilte Fallout3, og fikk det på dagen. Ja, vi får krysse fingrene. De har aldri skuffet meg på release-dagen før Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! Kjøpte det for 299 jeg på elkjop.no Ble sendt 18. mai Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! Samme her. Det var kø utenfor Elkjøp i Tromsø, og siden det var i arbeidstiden ga mine kolleger meg penger så jeg kunne kjøpe et eksemplar til dem, men det fikk jeg ikke lov til av Elkjøp. De ble pent nødt til å komme ned selv. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå er spillet på lager hos Gamezone! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Så det. Statusen er endret til plukkliste, så det blir nok sendt i dag, men det er ikke helt sikkert at man har spillet i morgen på grunn av Posten. Ser ut til at det kun er på lager til Xbox 360, vel å merke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk begge pakkene mine fra Elkjøp i dag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk begge pakkene mine fra Elkjøp i dag! Hvorfor har du kjøpt 2? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha, Elkjøp var visst ikke så dårlig after all. Får stikken nedom imorra og kjøpe det. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Sendt! Ja, hvis posten driter seg ut nå så kan det helst bare være. Reiser uansett til utlandet i helgen og håpet derfor å kunne fått lekt litt i ville vesten etter all pakkestyret på fredag kveld EDIT: Nice fra elkjøp da! Endret 20. mai 2010 av Arcadeuz Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kanskje jeg får de også idag?! *Kle på seg og løpe ned, men tenke - Faen, posten har ikke kommi* Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Her er en 27 minutters snutt fra Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/ Hm, var ikke et særlig stort verden. Håpet på noe i Just Cause 2 størrelsen. Virker som et herlig verden å kunne slenge ned soveposen, starte opp et bål og lage litt bønner! Og nyte omgivelsene. ;D Har vel blitt sagt at verdenen er litt større enn GTA4, noe som er mere enn nok spør du meg, men så klart hadde ikke sagt nei til mer. Edit: @Kontorstol: Om du føler du har et eksemplar for mye, så må du si ifra, spesielt om du bor i Oslo området Endret 20. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Elkjøp - Respekt EDIT: Glem det. Må lage mindre bilde! Endret 20. mai 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tror noen at jeg får det idag, eller at jeg må vente til imorgen? Bestilt med Elkjøp Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Tror noen at jeg får det idag, eller at jeg må vente til imorgen? Bestilt med Elkjøp Tja, kommer vel an på noen par ting, er spillet sendt? Hvis ja, når? Og bor du i et området hvor posten som regel er kjappe? Endret 20. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Slemt av dere som har fått spillet å poste bilder. Gjør ikke akkurat ventingen noe enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå