Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Ringte opp Gamezone for å høre mer. Han sa at flyet fra Danmark med Red Dead Redemption hadde landet Norge i dag og de skulle akkurat ut for henting. Han kunne bekrefte det inne på lager i dag, og jeg da mest sannsynlig ville få det i postkassa til release. :thumbup: (PS. Dette gjaldt X360-versjonen. PS3-en er som sagt utsatt! )

Hvor i landet bor du da? Grovt sett selvfølgelig. Håper på å få mitt i morgen også :D

I Stavanger-regionen :)

Fikk nettopp dette til svar:Hei,

Spillet ble i utgangspunktet utsatt til 28.05, men flyttet tilbake til

21.05. Transportstreiken har dessverre skapt problemer for alle

spillbutikker, og 360-versjonen av spillet ankommer vårt lager i dag.

PS3-versjonen ankommer først i morgen, men vi har likevel håp om at alle som

har bestilt RDR får spillet senest lørdag. Vi beklager den ekstra

ventetiden!

Får håpe de klarer å levere til Fredag, bor ikke mer enn 2 timer unna Kr.sand, men jeg vet ikke hvilket lager de sendes fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. ;)

lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! :p

Lenke til kommentar

Gamezone skal være rimelig kjappe på sending fra min erfaring som kunde. Husker jeg bestilte Fallout3, og fikk det på dagen.

Ja, vi får krysse fingrene. De har aldri skuffet meg på release-dagen før

Lenke til kommentar

Spillet er uansett i butikkene i morgen. Blir ikke spillet sendt i dag er det bare å kjøpe i butikken. ;)

lol. Synes nesten elkjøp kunne annonsert dette til 299kr som de gjorde med GTA4 ved release. Var litt spesielt da å stille seg i kø tidlig morgen ved den lille elkjøpen der jeg bor, og det bare var lov å kjøpe et eksemplar per kunde! :p

Kjøpte det for 299 jeg på elkjop.no :p

Ble sendt 18. mai

Lenke til kommentar

Samme her. Det var kø utenfor Elkjøp i Tromsø, og siden det var i arbeidstiden ga mine kolleger meg penger så jeg kunne kjøpe et eksemplar til dem, men det fikk jeg ikke lov til av Elkjøp. De ble pent nødt til å komme ned selv.

Lenke til kommentar

Sendt! :new_woot: Ja, hvis posten driter seg ut nå så kan det helst bare være. Reiser uansett til utlandet i helgen og håpet derfor å kunne fått lekt litt i ville vesten etter all pakkestyret på fredag kveld :whistle:

EDIT: Nice fra elkjøp da! ;)

Endret av Arcadeuz
Lenke til kommentar

Her er en 27 minutters snutt fra Giantbomb: http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/

Hm, var ikke et særlig stort verden. Håpet på noe i Just Cause 2 størrelsen.

Virker som et herlig verden å kunne slenge ned soveposen, starte opp et bål og lage litt bønner! Og nyte omgivelsene. ;D

Har vel blitt sagt at verdenen er litt større enn GTA4, noe som er mere enn nok spør du meg, men så klart hadde ikke sagt nei til mer.

Edit: @Kontorstol: Om du føler du har et eksemplar for mye, så må du si ifra, spesielt om du bor i Oslo området :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Tror noen at jeg får det idag, eller at jeg må vente til imorgen? Bestilt med Elkjøp :p

Tja, kommer vel an på noen par ting, er spillet sendt? Hvis ja, når? Og bor du i et området hvor posten som regel er kjappe?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...