Windoge Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Venter på sendingsbekreftelse fra Gamezone. Håper den kommer i dag. De bruker vel å sende ca to dager før. Har gjort det før i hvertfall. Jeg bør ha spillet i posten på fredag Har heller ikke fått noe sendingsbekreftelse. Det står heller ikke at spillet er satt til plukkliste. Noe som er mer plagsomt er at de heller ikke gidder å oppdatere leveringsdatoen når de ikke klarer å få sendt spillet den dagen det skal sendes. Nå er klokken 21:15, og det står ennå at spillet skal sendes i dag. Elkjøp sendte tydeligvis ut sine spill i går, dvs 3 dager før release, og siden Posten nesten aldri klarer å levere dagen etter ender det vel opp med at jeg får spillet dagen etter release. Lukter avbestilling. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 fikk epost fra platekompaniet... ------- Hei <navn>, Vedrørende din ordre: xxxxx Grunnet produksjonsproblemer hos Take 2/Rockstar har Red Dead Redemption til Playstation 3 dessverre blitt forsinket fra leverandør. Dette er et problem som vil gjelde for hele det nordiske markedet. Varen vil tidligst kunne bli sendt fra vårt lager fredag 21. mai. Beklager den ekstra ventetiden dette medfører. Mvh Platekompaniet Fjernhandel Akersbakken 10 0172 Oslo http://www.platekompaniet.no ----- Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Som en skriver tidligere her i tråden, ja du kan få spillet tidligere ved å bestille på nett og garantert billigere, men du kan ta deg en god faen på at det viktige spillet ditt like fort kan komme flere dager etter release. Seriøst så er ikke 299 utslagsgivende økonomisk for min del. Vil heller ha spillet på release, så da reserverer jeg i verste fall en utgave hos en butikk eller av og til loker jeg rundt og finner en forhandler som har lagt det ut i hyllla tidligere. Har en hemmelig shortlist som jeg kommer til å ta i morgen hø hø hø. Av og til driter de i releasedato. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fikk epost fra elkjøp! Vedlagt finner du kvittering for ordrenummer XXXXXXXX Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser. Du kan lese mer om dine ordre på "min side" på www.elkjop.no eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000. Takk for handelen, og velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Tar det som at den har blitt sendt Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Som en skriver tidligere her i tråden, ja du kan få spillet tidligere ved å bestille på nett og garantert billigere, men du kan ta deg en god faen på at det viktige spillet ditt like fort kan komme flere dager etter release. Seriøst så er ikke 299 utslagsgivende økonomisk for min del. Vil heller ha spillet på release, så da reserverer jeg i verste fall en utgave hos en butikk eller av og til loker jeg rundt og finner en forhandler som har lagt det ut i hyllla tidligere. Har en hemmelig shortlist som jeg kommer til å ta i morgen hø hø hø. Av og til driter de i releasedato. Ja greit det, men om den ikke kommer stikker man bare innom hvor man kan kjøpe det på dagen og kjøper det. Når det da kommer leverer man det inn med kvittering og får pengene tilbake. Slik at man absolutt ikke betaler over nettprisen Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 noen som vet om lefdal eller elkjøp kommer til å selge eksemplarer i trondheim på fredag den 21.? isåfall avbestiller jeg fra platekompaniet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er egentlig bare å vente eller? For om du får kjøpt det 21, kan du avbestille med en gang, og om du ikke får avbestillt benytter du deg bare av angrefrist. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er egentlig bare å vente eller? For om du får kjøpt det 21, kan du avbestille med en gang, og om du ikke får avbestillt benytter du deg bare av angrefrist. når man bruker angrefristen må man betale for frakt, samtidig bruke tid på å poste det, noe jeg rett og slett ikke orker skal høre med lefdal i morgen om de har det i butikkhyllene sine på fredag Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Venter på sendingsbekreftelse fra Gamezone. Håper den kommer i dag. De bruker vel å sende ca to dager før. Har gjort det før i hvertfall. Jeg bør ha spillet i posten på fredag Har heller ikke fått noe sendingsbekreftelse. Det står heller ikke at spillet er satt til plukkliste. Noe som er mer plagsomt er at de heller ikke gidder å oppdatere leveringsdatoen når de ikke klarer å få sendt spillet den dagen det skal sendes. Nå er klokken 21:15, og det står ennå at spillet skal sendes i dag. Elkjøp sendte tydeligvis ut sine spill i går, dvs 3 dager før release, og siden Posten nesten aldri klarer å levere dagen etter ender det vel opp med at jeg får spillet dagen etter release. Lukter avbestilling. Hvis det ikke kommer på release så er det i så fall første gang jeg ikke har på det på dagen fra Gamezone. Men for meg så det er det ikke så krise at det ikke kommer heller da, selv om jeg gjerne vil ha det fortest mulig. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har ikke fått med meg alt hva som har skjedd nå, med leveranser, osv. Jeg har hørt at noen får det, og noen får det ikke. Stemmer dette? I så fall, vet noen om Spaceworld får det inn, den 21. mai? Tenkte da på Kvadrat, Sandnes. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Venter på sendingsbekreftelse fra Gamezone. Håper den kommer i dag. De bruker vel å sende ca to dager før. Har gjort det før i hvertfall. Jeg bør ha spillet i posten på fredag Har heller ikke fått noe sendingsbekreftelse. Det står heller ikke at spillet er satt til plukkliste. Noe som er mer plagsomt er at de heller ikke gidder å oppdatere leveringsdatoen når de ikke klarer å få sendt spillet den dagen det skal sendes. Nå er klokken 21:15, og det står ennå at spillet skal sendes i dag. Elkjøp sendte tydeligvis ut sine spill i går, dvs 3 dager før release, og siden Posten nesten aldri klarer å levere dagen etter ender det vel opp med at jeg får spillet dagen etter release. Lukter avbestilling. Hvis det ikke kommer på release så er det i så fall første gang jeg ikke har på det på dagen fra Gamezone. Men for meg så det er det ikke så krise at det ikke kommer heller da, selv om jeg gjerne vil ha det fortest mulig. Ikke første gang for min del. Når jeg og en venn av meg forhåndsbestilte UFC 2009 fikk vi det lenge etterpå. Kjøpte det på Elkjøp og sendte kopiene jeg fikk inn på angrefristen. Da var det snakk om ganske mange dager etter utgivelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 cdon sendte i går:) Lenge siden jeg har gledet meg sånn til et spill. Eller, det var løgn, da jeg gledet meg syyykt til Forza 3. Har faktisk tatt ut feriedager i morgen og fredag, til westernfilm-aften som oppvarming, og masse spilling på release! Helligdag på mandag også, så dette blir en langhelg med spilling i fokus:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er det mulig å skru av auto-aim? For min del er det nesten avgjørende om man skal kjøpe spillet eller ikke. Hatet auto-aim i GTA IV, er liksom ikke noe morsomt i å la spillet gjøre 95% av skytingen automatisk. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Er det mulig å skru av auto-aim? For min del er det nesten avgjørende om man skal kjøpe spillet eller ikke. Hatet auto-aim i GTA IV, er liksom ikke noe morsomt i å la spillet gjøre 95% av skytingen automatisk. Var snakk om 3 moduser: 1. Spillet auto-aimer og holder seg til målet så lenge du holder inne knappen. 2. Du aimer automatisk inn på målet når du trykker sikte-knappen, men tar det selv derfra. 3. Du sikter der du vil sikte. Ikke noe som helst auto-aim. Endret 19. mai 2010 av Rgr00n Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Velger selvfølgelig å fjerne auto-aim helt. Etter min mening vil man få mer glede av spillet, samt vare lengre. At de har auto-aim i flerspillerdelen ser i grunn ganske idiotisk ut. Da trenger man jo ikke sikteferdigheter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Tror jeg går for at man har delvis auto-aim (alternativ 2), siden jeg er absolutt håpløs med siktingen på slike tredje-personsspill (på konsoll that is ) Endret 19. mai 2010 av Rgr00n Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Velger selvfølgelig å fjerne auto-aim helt. Etter min mening vil man få mer glede av spillet, samt vare lengre. At de har auto-aim i flerspillerdelen ser i grunn ganske idiotisk ut. Da trenger man jo ikke sikteferdigheter i det hele tatt. Enig. Det er morsommere uten, tror jeg. Nå er det vel bare 1 dag og 8-10 timer elns til release? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tror jeg går for at man har delvis auto-aim (alternativ 2), siden jeg er absolutt håpløs med siktingen på slike tredje-personsspill Føler det samme selv, i og med at det er konsoll også, hadde det vært på PC så funker det bedre uten auto-aim, for min del værtfall, men det er vel bare å spille nok så blir man vel ganske så god ettervært uten auto-aim. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ser ut som at xbox 360 er skarpere en PS3 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21355476&postcount=704 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ser ut som at xbox 360 er skarpere en PS3 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21355476&postcount=704 Skarpheten var en ting, men jeg synes det heller var verre med gresset. Betydlig mindre gress på PS3 versjonen fikk det til å se mye dårligere ut at jeg nesten ble skeptisk til å kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå