Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

En den ekstreme western aficionadoen jeg er, er dette et spill jeg MÅ ha, har ikke PS3, men jeg tror jeg kanskje kan få lånet det av en kompis.

Jeg er uansett klar

Tombstone009.jpg

Men er ikke helt sikker at jeg liker bærbare automat våpen i spillet, det blir litt tullete og passer ikke inn. håper bare at det ikke blir nødvendig å kjøpe dem for å runne spillet

Lenke til kommentar

Dette må jo være perfekt for deg siden det skal være veldig realistisk :p

Siden settingen er satt til 1908 er det jo i slutten av overgangsfasen mellom den gamle ville vesten og det mer typsike industrielle og mer urbaniserte samfunnet. I RDR hører i hvert fall våpnene til tidsperioden i motsetning til CoJ:BiB

Utifra bilder og traileren skal dette være våpnene vi har fått sett hittil:

Smith & Wesson Schofield No. 3

Winchester 73

Spencer carbine

Henry Rifle

Colt Single Action Army Revolver (peacemaker)

sawed off double barrel shotgun

Bowie Knife with wood and or ram horn handle

Carcano M38 riflw with scope (anachronism)

Gatling gun

double barrel shotgun full stock

Le Mat revolver with single shotgun barrel

Mitt nye bakgrunnsbilde :p

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Det er ikke unaturlig. Jeg håper dog det ikke blir så hinsides bra. De hadde vel automatvåpen på den tiden, men de var veldig lite treffsikre.

Nei det hadde ikke håndholte automat våpen, men det begynte på den tiden å komme ekte automat våpen, som Maxim osv, men den er fremdeles en stund unna.

Pluss lista til det greskealfabetet, så jeg en Winchester 1897 Pumpe hagle der også

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gunfreak: Da er vi ihvertfall to som digger westernsjangeren. Må si det er min favorittsjanger uten tvil, og alt tyder hittil på at dette er drømmespillet for meg. Utviklet av Rockstar? Fuck yeah!

Dette blir en dyr vår, ja faktisk et veldig dyrt spillår, men dette spillet har prioritet numero uno hos meg. Håper vi får en eller to trailere til (minst) fram til lanseringen.

Da er det bare å gjøre ferdig pokerspillet, drikke opp whiskyen, sale opp og si "giddy-up" and off we go. Yi-hah!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...