Noiz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Blir nok kjøp fra meg, det blir ein VELDIG dyr vår Endret 21. desember 2009 av Noiz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ny video fra Gamer.no Definitvit et must have, dette her... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Etter å ha sett videoen..... dette må bli GOTY, i det minste blant de 3 beste spillene i år. Ligner veldig på de western-spillet jeg alltid har drømt om GUN x10 i kvalitet, størrelse og lengde. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, herregud. Dette blir bra. Hver eneste video som har komt ut siden ifjor har bare økt lysten min voldsomt hver gang. Gleder meg innmari. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 En den ekstreme western aficionadoen jeg er, er dette et spill jeg MÅ ha, har ikke PS3, men jeg tror jeg kanskje kan få lånet det av en kompis. Jeg er uansett klar Men er ikke helt sikker at jeg liker bærbare automat våpen i spillet, det blir litt tullete og passer ikke inn. håper bare at det ikke blir nødvendig å kjøpe dem for å runne spillet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er ikke unaturlig. Jeg håper dog det ikke blir så hinsides bra. De hadde vel automatvåpen på den tiden, men de var veldig lite treffsikre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Dette må jo være perfekt for deg siden det skal være veldig realistisk Siden settingen er satt til 1908 er det jo i slutten av overgangsfasen mellom den gamle ville vesten og det mer typsike industrielle og mer urbaniserte samfunnet. I RDR hører i hvert fall våpnene til tidsperioden i motsetning til CoJ:BiB Utifra bilder og traileren skal dette være våpnene vi har fått sett hittil: Smith & Wesson Schofield No. 3 Winchester 73 Spencer carbine Henry Rifle Colt Single Action Army Revolver (peacemaker) sawed off double barrel shotgun Bowie Knife with wood and or ram horn handle Carcano M38 riflw with scope (anachronism) Gatling gun double barrel shotgun full stock Le Mat revolver with single shotgun barrel Mitt nye bakgrunnsbilde Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er ikke unaturlig. Jeg håper dog det ikke blir så hinsides bra. De hadde vel automatvåpen på den tiden, men de var veldig lite treffsikre. Nei det hadde ikke håndholte automat våpen, men det begynte på den tiden å komme ekte automat våpen, som Maxim osv, men den er fremdeles en stund unna. Pluss lista til det greskealfabetet, så jeg en Winchester 1897 Pumpe hagle der også Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gunfreak: Da er vi ihvertfall to som digger westernsjangeren. Må si det er min favorittsjanger uten tvil, og alt tyder hittil på at dette er drømmespillet for meg. Utviklet av Rockstar? Fuck yeah! Dette blir en dyr vår, ja faktisk et veldig dyrt spillår, men dette spillet har prioritet numero uno hos meg. Håper vi får en eller to trailere til (minst) fram til lanseringen. Da er det bare å gjøre ferdig pokerspillet, drikke opp whiskyen, sale opp og si "giddy-up" and off we go. Yi-hah! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For å si det sånn: dette SKAL jeg ha! Blir garantert konge! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skal lade opp med Desperados: Wanted Dead or Alive Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er det noe liv her enda? Eller har folket ridd seg vill i den store ørkenen? Anyways: http://www.gametrailers.com/video/life-in-red-dead/63316 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det eneste jeg ikke likte der var et i et av oppdragene ser det ut som man må "passe på" toget og at det har "liv" dett er veldig GTA og liker ikke slike oppdrag de er altid bare masete. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Limited Edition på Platekompaniet til 399,- + frakt (tot. 429) http://www.platekompaniet.no/spill.aspx/?823 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det var da veldig billig for et console spill Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Og det var grunnen til at jeg bestilte det! Gleder meg virkelig, har tro på at dette kommer til å bli et knallspill, bedre enn GTA IV, for oss som liker western-sjangeren riktignok Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det virker som at det blir mye mr man kan gjøre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kan noe sende meg en PS3? Jeg vill virklig ikke bruke 2500kr på en PS3 når jeg egentlig ikke vil ha den, bare for dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå