Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha den ekskluderings lista til gamestop har blitt drøy as. Oppdatert 18.5

 

BASICLY så er allt som finnes av dritt spill til ps3 tatt med på lista. Så ikke tro du kan spasere ned til en gamestop shop og kjøpe inn to 99 spill å bytte inn..

 

Egentlig skjønner jeg ikke hvordan gamestop får hjulene til å gå rundt, de kan da umulig selge så mye spill. Prisene dems er jo latterlig. Tror nok de går konk snart.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

Hahaha den ekskluderings lista til gamestop har blitt drøy as. Oppdatert 18.5

 

BASICLY så er allt som finnes av dritt spill til ps3 tatt med på lista. Så ikke tro du kan spasere ned til en gamestop shop og kjøpe inn to 99 spill å bytte inn..

 

Egentlig skjønner jeg ikke hvordan gamestop får hjulene til å gå rundt, de kan da umulig selge så mye spill. Prisene dems er jo latterlig. Tror nok de går konk snart.

 

Beklager litt off-topic, men har du link til den siden/listen? Takk!

Lenke til kommentar

Hahaha den ekskluderings lista til gamestop har blitt drøy as. Oppdatert 18.5

 

BASICLY så er allt som finnes av dritt spill til ps3 tatt med på lista. Så ikke tro du kan spasere ned til en gamestop shop og kjøpe inn to 99 spill å bytte inn..

 

Egentlig skjønner jeg ikke hvordan gamestop får hjulene til å gå rundt, de kan da umulig selge så mye spill. Prisene dems er jo latterlig. Tror nok de går konk snart.

 

Enig, lista har jo plutseligt blitt utrolig mye lengre. Xbox 360 er verst, kan ikke tenke meg det er mange populære spill som ikke står på lista.

Lenke til kommentar

Hva? Har dere spillet allerede?

 

Er nok flere som spiller piratkopier av spillet. Noe jeg merker provoserer litt, for min del kan dere godt holde inntrykkene deres for dere selv til hederlige folk også har fått tak i spillet.

 

Så det er greit at journalister kommer med førsteinntrykk, men ikke oss som har lasta det ned? Hva vet du om at jeg kommer til å kjøpe spillet...

Lenke til kommentar

Hva? Har dere spillet allerede?

 

Er nok flere som spiller piratkopier av spillet. Noe jeg merker provoserer litt, for min del kan dere godt holde inntrykkene deres for dere selv til hederlige folk også har fått tak i spillet.

 

Så det er greit at journalister kommer med førsteinntrykk, men ikke oss som har lasta det ned? Hva vet du om at jeg kommer til å kjøpe spillet...

 

Tipper det mange her som ønsker å få litt innblikk i hvordan spillet er også. Hvordan det føles og hva som er bra/dårlig. Jeg har bestilt spiller selv om jeg har lastet det ned, noen klarer ikke å vente når det er tilgjengelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...