Teipball Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 aah, daså. Det er jeg enig i, release burde vært samme dag uansett land, det samme for filmer og tv serier. Ikke det at jeg tror det kan skje, men det hadde vært det optimale. 1 Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Huff, jeg må nok holde meg unna fristelsen! kommer til å veeeldig lyst til å se på masse videoer tirsdag til fredag, men skal se om jeg finner litt viljestyrke i meg til å la være 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Streamene kommer bl.a. på Justin.tv, men de blir fort nok fjernet av Copyright-innehaver. Videoer på youtube blir også fort nok fjernet, men alt popper opp igjen med jevne mellomrom. I forrigårs var det en stream på Justin som varte i 6 timer før den ble fjernet.. Poenget mitt med releasedato er at ganske mange er så ivrige på å spille et spill, så når de kan velge mellom å vente 10 dager på å kjøpe ett spill eller å laste ned og spille i dag så velger mange det siste. De få ærlige sjelene kjøper spillet på release allikevel, men jeg tror ikke det er mange. Før kunne butikkene selge spillet når de fikk det inn (begynner å bli noen år siden, men allikevel). Drit irriterende at en butikkansatt sier at spillet ikke er ankommet når du kan se det ligge i halvveis åpnede esker bak dem og du VET at de tar med seg et eksemplar hjem samme dagen for å spille mens du som kunde må vente en uke.. 1 Lenke til kommentar
Tobias : D Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvis jeg bestiller Limited Edition, ligger extra innholdet på spillet da ? Eller må jeg laste det ned ? 1 Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvis jeg bestiller Limited Edition, ligger extra innholdet på spillet da ? Eller må jeg laste det ned ? du får det vel med i spillet 1 Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tror det er en sånn kode i den som gjør at du kan laste det ned jeg! Vet jo ikke med ps3 men med xbox er det garantert slik at LE kan laste ned.. vanlig kan bare kjøpe det via store.. Men hvem vet Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Red Dead Redemption for PS3 får ekslusivt innhold. sikkert ikke store greiene, men hyggelig at ps3 eiere får litt snacks også. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Folk er virkelig blenda av hypen. Går endel rykter i industrien om at spillet kan være en liten flopp. Under utvikling i 6 år, noen kilder hevder under dårlig ledelse, derfor spillet ikke har blitt ferdig, og det var fortsatt litt av et rot i fjor. Så blir imponert hvis de faktisk har fiksa det opp og at det blir spillet alle håper og tror det blir. Har du noen link til det du lirer av deg her? Skrev en sak om dette selv, for Spillverket. Håper og tror at det er snakk om bitre, overarbeidede kodere som er arge på sjefene sine. Men har fortsatt en liten klump i halsen, at review-embargoene er så sen er også et dårlig tegn. (Spillet slippes så vidt jeg vet i USA i morgen, men det er omtrent ingen anmeldelser ute ennå) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Etter det jeg har lest fra folk som har fått spillet allerede, enten lovlig eller syndig, (har prøvd å luke ut fanboysene) så virker det som om alle er fornøyd. Flere som sier at dette er GTAIV 1/2 i en westernsetting - fritt fortolket av meg. Har lest multiplayerpreview i X360 i salg nå, og de var ihvertfall fornøyde. Reviews kommer ila uka, men jeg vet ikke eksakt når. Sånn vedrørende sene reviews kontra spillkvalitet: GTAIV kom ut 29/4 og hadde reviews oppe 27/4 på Gametrailers og 25/4 hos IGN for å nevne noen. * og rett etter at jeg skrev denne posten kom første review opp hos IGN - god lesning: http://xbox360.ign.com/articles/109/1090145p1.html Endret 17. mai 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Intet å frykte folkens, spillet får toppscore over hele rada. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Lover godt, skal bli spennende å se hvordan MP kommer til å være også. Endret 17. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kar som påstår at han runna spillet på 7 timer En annen 11 timer og han påsto at han brukte da flere timer på å bare drive med pjank. Han så også at du kan ri gjennom hele verden på ca. 7 minutter Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvis man kan ri gjennom hele verden på 7 min så er jeg i så fall skuffet. Da kan det ikke være mange ganger større enn San Andreas. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Startet å spille i dag på en flashet xbox. Er vel sånn ca. 2 timer inne i spillet akkurat nå. Veldig fett spill, for all del, men 7 minutter er å ta veldig hardt i. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Startet å spille i dag på en flashet xbox. Er vel sånn ca. 2 timer inne i spillet akkurat nå. Veldig fett spill, for all del, men 7 minutter er å ta veldig hardt i. Ta tiden da Er det stort i forhold til San andreas og Gta iv? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg mener å ha lest at det tok ca 20 minutter med hest på tvers av den første sonen du starter i? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360. Aha? Tror du skal tenke deg om før du skriver noe Kan nesten garantere at spillet ikke er blitt kortere på grunn av "xbox 360 driten" Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360. Håper du kan vise til eksklusiver med større områder og bedre fysikk enn Just Cause 2 og Red Faction: Guerilla? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Uff har vi nok en gang fått et kort spill pga den xbox 360 driten ? Nå er vi lei av at alle multiplat spilla blir mindre og komprimerte pga xbox 360. Aha? Tror du skal tenke deg om før du skriver noe Kan nesten garantere at spillet ikke er blitt kortere på grunn av "xbox 360 driten" Ikke at jeg sier meg enig med Charlo fordi jeg aner ikke, men føler at du burde begrunne garantien din. Spesielt når du skriver nesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå