Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Som flere andre her vil jeg også heller ha et nytt RDR enn ett nytt GTA. RDR er godt opp i topp 3 av alle spill jeg har spilt. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg vil heller ha et nytt Bully/Canis Canem Edit en noen av de to. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har det kommet et update som gjør at man kan spille som the awesome man etter hovedstoryen er ferdig? Eller er det som før? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Har ikkje høyrd noko om det, og eg har i grunn ikkje noka tru på at det kjem til å verte ein realitet. Endret 9. januar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hadde RDR når det iom ut, spilte en god del.. Men gikk lei. Har nå sett det har kommet en game of the year edition av spillet, inneholder den alle tilleggspakkene? Vurderer sterkt å kjøpe den. Savner å spille RDR igjen Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/4669/Klar-for-mer-Ville-Vesten Håper virkelig de laget ett nytt, beste spillopplevelsen jeg har hatt! Endret 7. februar 2012 av Fredrinco Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sagt det før, sier igjen: Neste spill kan/bør handle om John Marstons tid med gjengen til Dutch (altså foregår handlingen før RDR) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sagt det før, sier igjen: Neste spill kan/bør handle om John Marstons tid med gjengen til Dutch (altså foregår handlingen før RDR) Vel noke anna hadde vært vanskelig med mindre ein går for zombie John versjonen igjen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det hadde også vært mulig å bruke en av de andre karakterene for å lage et nytt spill. Jeg tipper Landon Rickets hadde mange spennende opplevelser, for eksempel. 3 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det hadde også vært mulig å bruke en av de andre karakterene for å lage et nytt spill. Jeg tipper Landon Rickets hadde mange spennende opplevelser, for eksempel. Har tenkt på det samme og det hadde vært fett 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Satte meg ned med spillet igjen idag og det er noe som slår meg tvert når jeg ser på spillet at dette er tidenes beste spill ? Det må jo være det. Hele spillet er et mesterverk når det kommer til spillbarhet, det visuelle som slår til og med kommende Arma 3 i terrenggrafikk og lyd samt oppdrag samt multiplayer som er bare storslagent enda. Kryr av aktivtet både på vanlig åpen multiplayer, team deathmatch og undead nightmare samt coop oppdragene. Spillet er så langt over dagens spill at det er skremmende. Håper utrolig mye at Red Dead 2 er under utvikling men er ikke noe problem enda ihvertfall, spillet står som sterkest enda. For et spill ! Har ikke tall på antall gang jeg må bare stoppe opp å beskue mil på mil med detaljert terreng for så å tenke på hvordan i huleste konsollene klarer å rendre dette i så høy fps ? Hvorfor ser vi ikke noe lignende på PC ? Spillet er et kunstverk uten like. Endret 20. juni 2012 av Avean 6 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Enig der Avean. Begynte selv på nytt for et par dager siden, og jeg lar meg sjarmere i senk av den fantastiske atmosfæren spillet har. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) jeg liker vær effektenet veldig godt særlig når det tordner, lyner og regner Endret 21. juni 2012 av Demon_Hunter 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Håper fortsatt på en PC-versjon ser om det ser veldig mørkt ut nå. Merkelig at LA Noire kom på PC, men ikke dette. Satser på at RDR 2 er under utvikling til neste generasjons konsoller. Tenk hva de kan gjøre med ti ganger så kraftig hardware... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Rockstar Hints at Red Dead Redemption 2 Announcement Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det hadde virkelig gjort seg. Maken til bra spill skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg husker at frihetsfølelsen virkelig ble tatt til nye høyder da jeg for første gang innså at jeg kunne binde folk og legge dem på togskinnene. Dog bør det nevnes at jeg fort ble lei da historien var gjennomspilt - det var ikke lenger like morro å ri fra én ende av kartet til en annen for å fakke en bandeleder, og så ri hele veien tilbake. Det ble for sterk kost for meg når jeg følte meg relativt ferdig med spillet. Men absolutt et av de beste spillene jeg har tråklet meg gjennom! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er fortsatt like gira på spillet og det ble ikke noe mindre spilling etter at man samtidig ble hekta på Hell on Wheels. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Er enig i at RDR var ett hærlig spill. Grafikken, værdenen, stemningen, settingen, våpen følelse osv. Men jeg syntes altid historien var altfor fragmentert å lite engasjerende det meste av tiden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Heh, rart med det. Når jeg leser denne tråden får jeg lyst til å finne frem RDR igjen. Av en eller annen grunn fullførte jeg ikke sist jeg spilte det, men så vidt jeg husker var det et utrolig bra spill! Skal børste støv av det og teste litt i kveld tror jeg, litt avveksling fra Skyrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå