Leo_Khenir Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 LeMat + Mauser = win. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har kommet noen nye greier nå virka det som, begynte ihvertfall å laste ned når jeg slo på spillet. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gratis dlc. Noen maps og karakterer og slikt, mener jeg. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Japp. Noen som er inn for litt plyndring i ville vesten? På PS3 verdt å merke. Add meg! PSn i signaturen. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Har aldri prøvd dette spillet, så jeg tror jeg skal kjøpe det. Tenkte litt på denne versjonen LINK Er spillet bra og bør jeg kjøpe det? Endret 10. november 2011 av MrPool Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har aldri prøvd dette spillet, så jeg tror jeg skal kjøpe det. Tenkte litt på denne versjonen LINK Er spillet bra og bør jeg kjøpe det? Helt klart! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har aldri prøvd dette spillet, så jeg tror jeg skal kjøpe det. Tenkte litt på denne versjonen LINK Er spillet bra og bør jeg kjøpe det? Du har offisielt gått glipp av et himla bra spill med en utrolig god story! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) For å si det sånn, hvis GTAV får noe som helst så bra historie som i RDR, bare med setting i den moderne verden, får vi offisielt verdens beste spill. Åh, nå fikk jeg lyst til å spille RDR igjen. Klarte jo endelig å sose meg til 100% sist jeg holdt på, kanskje jeg skal gå for 100% i UN? Endret 11. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Klarer ikke å legge fra meg dette spillet. Stort sett spiller jeg gjennom denne typen spill en gang og det blir med det. Men RDR har jeg spilt gjennom skremmende mange ganger. Nå husker jeg veldig mye og oppdragene går forholdsvis fort unna. Men det er alt rundt oppgavene som får meg til å fortsette: landskapet, musikken, byene og historien er bare litt av herligheten. RDR funker ikke på grunn av én ting, men helheten, synes jeg. Det eneste er at jeg kanskje ville ha valgt en annen slutt. Eller, den er jævla god, det må den være siden jeg blir så engasjert og har meninger om den. Det er sikkert flere som føler et snev av sympati i forhold til John. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Stefaren min har kjøpt seg dette.. Han digger spillet så langt - men, han kan jo glede seg til blomsterplukking oppdragene Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Blomsterplukking er piece of cake så lenge man husker survivalist maps Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vil mye, mye, mye heller ha et nytt Red Dead spill enn et nytt GTA Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg (og flere med meg) har lyst på et Red Dead der man spiller som John Marston og som forklarer historien om hvordan han ble med i gjengen til Dutch. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det skulle komme ut en gratis DLC til RDR. Har dette kommet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ja, er en stund siden det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Men dette var bare multiplayer-greier? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jepp, nye baner og figurer, var det vel. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg (og flere med meg) har lyst på et Red Dead der man spiller som John Marston og som forklarer historien om hvordan han ble med i gjengen til Dutch. Det kunne faktisk vært noe ja! Hvis det er noen her som spiller multiplayer, er det bare å legge meg til PSN: Fredrinco Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) 4x xp ut helgen! Endret 25. november 2011 av Fredrinco Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Stefaren min har kjøpt seg dette.. Han digger spillet så langt - men, han kan jo glede seg til blomsterplukking oppdragene RDR er for min del det første spillet som har gjort blomsterplukking artig! Bruker ikke å stresse med å bruke kartet. Det tar den tiden det tar mens jeg nyter naturen og omgivelsene. Jeg er helt med på tanken om en forløper som handler om tiden med Dutch, kanskje gjøre det slik at man får valg mens man spiller og valget fører med seg konsekvenser ut i spillet. RDR var jo litt innom det med at spilleren får mindre "ære", men det utgjør ikke noe forskjell på slutten (tror jeg?). Jeg spiller alltid som en "good-guy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå