Bone Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bare lurer litt på om det er flere som/enn meg, her.. Er det andre her som synes det blir "helt feil" med zombier til Red Dead Redemption!? Selv synes jeg at Western skal få være Western og Zombier få være Zombier.. Jeg synes det er helt flott med et Zombie-spill i ny og ne, men når vi endelig fikk et spill med en fengende historie i et relativt troverdig miljø, så skal de plutselig peise på med helt overnaturlige skapninger.. Helt greit andre steder, men det ble helt feil for meg i RDR! Ja, da er det vel bare å holde seg unna da, sier dere!? Ja, det har jeg også gjort.. men, lurte altså på om det er flere som mener det samme som meg!? Skjønner ikke helt den store fascinasjonen som disse spill-folka har med å lage det ene monsteret verre enn det andre, hele tiden.. Selv liker jeg best spill som har en god historie med kun naturlige vesener.. FarCry gikk for meg fra elsk til "hat", pga akkurat dette, som eksempel.. /rant Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det er åpenbart at du ikke har prøvd Undead Nightmare. Det hele er egentlig bare litt haloween-fun som tilfører spillet mer morro enn det som var der fra før. Historien er mye kortere, basert på karakterene fra main-story og litt av det som hendte der. Ellers er den helt uavhengig. Pakka tilfører også mye morro til mp-delen . UN er både litt småskummelt og til tider morsomt. Er lett å flire litt av de nye våpnene. Vild le vesten og zombier er faktisk en god kombinasjon. Undead Nightmare er vel verdt de få kronene det kosta Endret 2. desember 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja synes comboen funket meget bra. Du har ødemarken i det ville vesten med den krypende stemninga zombiene har med seg. Soundtracket er med på å gjøre det hele enda bedre. For de små kronene det kostet så var det et av mine mest solide kjøp. Mange timer morro, både on og offline. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hehe.. Ja, det stemmer det; jeg har ikke prøvd det! hehe.. Det har liksom bare vært en liten prinsippsak! Hørt mye skryt av den ja, så godt at folk for glede av den! Spiller aldri MP, så det er fordi jeg følte at den ødela historien jeg ble litt skuffet.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde dette spillet på 360, men orket ikke å fullføre så jeg solgte det til Gamestop for 320kr, grunnet da jeg er blitt lei achivements, og tok dermed å bestilte dette til PS3 for å gi spillet en sjanse til, men da får jeg jo Undead Nightmares til 34.50kr utenom spillet som kostet 18 pund på play.com Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Har kjøpt meg RDR og gjort noen oppdrag. Så langt så virker det litt kjedelig og ri fra Armadillo og til MacFarleens rachen hele tiden.. Jeg har akuratt redet Bonnie fra og bli hengt, er det lenge til jeg kommer til en ny by? Og når i spillet drar man til "me-hi-kå"? Endret 17. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ikke så veldig lenge til du får komme til Mexico. Et tips er jo å lage camp så du kan reise kjapt mellom byene, eller ta hest og kjerre som er plassert på alle de større plassene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kjøpte meg 360 versjonen tilbake, og skal virkelig gi det en sjanse til, fått dilla på singelplayerspill nå Skal også ha Undead Nightmares til 360 som jeg har på PS3en Endret 5. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har kjøpt meg RDR og gjort noen oppdrag. Så langt så virker det litt kjedelig og ri fra Armadillo og til MacFarleens rachen hele tiden.. Jeg har akuratt redet Bonnie fra og bli hengt, er det lenge til jeg kommer til en ny by? Og når i spillet drar man til "me-hi-kå"? Du har hele dette territoriet tilgjengelig: Og det før du kommer til Mexico. Ri rundt, utforsk, jakt på dyr, utfør Ambient Challenges (samle planter, skytechallenges, jakte på skatter, etc) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg vet dette spørsmålet har blitt stilt tidligere i tråden, men har ikke sett noe klart svar på problemet. Har hatt RDR LE siden release men har faktisk ikke løst inn koden for bonusinnholdet (Golden guns, outfit + war horse) før nå, men får ikke aktivert noen av delene. Jeg vet at man må utføre diverse ting for å få den ekstra outfit´n så det er greit, men i følge tidligere poster så skal WarHorse komme opp som et brev når man velger SELECT, noe det ikke gjør hos meg. Må jeg ha spille et stykke ut i spillet for at dette skal dukke opp eller skal det komme opp selv om jeg er helt i starten av storyen? Takker for svar! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du startet ny save etter at du skrev inn koden og lastet ned? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har du startet ny save etter at du skrev inn koden og lastet ned? Jepp, har prøvd det også uten hell Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 *Zombi mode* Syns det er kult jeg dog har ikke prøvd det Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kommer med en liten bump. Har planer om å anskaffe meg Deadly Assassin-outfiten etter jeg fant ut den kun kostet en femmer. Holder på med min n'te playthrough nå, har akkurat kommet til Mexico. Spørsmålet mitt er altså om jeg har noen mulighet til å få brukt outfiten på denne saven, eller må jeg lage en ny? Har allerede fullført American Appetites, som er en del av oppgavene man må gjøre for å unlocke drakten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Den skal komme opp med den oppgaven avhuket allerede, hvis du laster den ned nå. Den eneste som kan være bugget er den med Mo Van Barr, hvis du allerede har fanget ham, eventuelt drept ham, så kan det hende at den "scrap"'en ikke låser seg opp. On the other side: WOOOOOO endelig 100%, fikk det her før helgen. Men jeg har tydeligvis slettet preorder DLC'en min, for jeg fikk hverken War Horse eller Deadly Assassin i denne playthroughen. Men jeg har de andre, som Undead Nightmare, Hunters and Traders, osv. Merkelig. Edit: Også Elegant Suit (den "link account at social club", som du må bruke for å spille highstakes poker) er borte. Darn it all to hell! Men den cheating-outfit'en har jeg endelig lært meg å mestre. Goodie gumdrops. Endret 3. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Richard82 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 For RDR Fans håper det kommer flere single play dlc evt eksoack http://reddeadwatch.com/news/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Leo_Khenir: Preorder/Limited Edition DLC var det en del rot med i starten - selv kjøpte jeg LE og fikk Golden Guns og Warhorse, men ingen Deadly Assassin Outfit. Det ordnet seg imidlertid da den ble tilgjengelig for alle (plutselig bare dukket den opp). Kanskje du har hatt noe av det samme. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Leo_Khenir: Preorder/Limited Edition DLC var det en del rot med i starten - selv kjøpte jeg LE og fikk Golden Guns og Warhorse, men ingen Deadly Assassin Outfit. Det ordnet seg imidlertid da den ble tilgjengelig for alle (plutselig bare dukket den opp). Kanskje du har hatt noe av det samme. Nah, jeg har hatt det tidligere. Det har fungert helt fint, men så rydda jeg litt på 360-HD'en, og tipper det var der jeg kom i skade for å avinstallere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvordan kan jeg avinstallere den Golden Gun greia? Har hatt den siden release, men vil egentlig ikke ha den:p Cattleman er jo kuleste revolvern i spillet, men gullfarget ser den bare teit ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nei, LeMat er den kulaste (og beste) revolveren i spelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå