Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Flere som skal kjøpe DLC i morgen?

Gjorde faktisk nettopp ferdig hovedstoryen. Hadde et par oppdrag igjen så måtte nesten gjøre meg ferdig tenkte jeg. Mot slutten så ble det mye kjedelige oppdrag på ranchen og sånt. Mistet litt interessen. Plukket det opp og spilte det igjen i dag. Var en liten tvist på slutten der som overrasket positivt.

Nå ser det ut som at vi skal spille med John Marston igjen, og at storyen går tilbake i tid fra slutten av hovedstoryen. Vet ikke helt hvordan det skal passe inn, men virker ikke som at realisme er så viktig for Rockstar når det gjelder denne releasen.

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som at vi skal spille med John Marston igjen, og at storyen går tilbake i tid fra slutten av hovedstoryen. Vet ikke helt hvordan det skal passe inn, men virker ikke som at realisme er så viktig for Rockstar når det gjelder denne releasen.

Kan virke som at Rockstar tar ein type alternativ verkeligheit løysning her, kanskje med RDR og Zombie-moden starter på samme tid, slik at vi får sjå korleis historia hadde blitt dersom John hadde blitt tatt med til Blackwater under ein Zombieinvasjon?

Eg kjem til å vente til eg les anmeldelser og brukersynspunkter før eg kjøper zombie-modden, RDR var eit heilt greit spel, men personleg syntes eg at det gjekk med alt for mykje tid på å ri rundt og gjere trivielle oppdrag til at heilheitsinntrykket er berre bra.

Blir ikkje aktuelt å kjøpe ein addon som baserer sin 8 timers speletid på at du stadig vekk må innen ein tidsfrist må frå eine enden av kartet til den neste.

Lenke til kommentar

Har spilt noen timer av Undead Nightmare nå og inntrykket er bra. Jeg likte Red Dead og zombiehistorier fra før, så var ikke noe overaskelse. Story-messig er ikke dette like dypt som orginalhistorien, men det har sine øyeblikk. Morsomt å møte igjen gamle karakterer, både i død og levende form. Gameplay blir også annerledes, siden ingen skyter tilbake. Stemningen er upåklagelig. Creepy stemning uten at det overdrives.

Verdt den lille summen, med mindre du er drittlei RDR og ikke er noe zombie fan.

Lenke til kommentar

Hva skjer med John med rancher outfit /Jack, spiller du med dem eller er det good old John man spiller med. Og hva skjer etter du er ferdig med dlcen, fortsetter du å spille med dlc John/Jack eller går den tilbake til den som du er med på hovedspillet med?

Hadde vært herlig hvis du kunne svart på det :)

Lenke til kommentar

Er nye våpen med. Har så langt bare fått avsagd hagle og en fakkel, men vet det er annet snacks med. Sjekk trailere på youtube.

Du spiller som John nå ja. Og du kan bytte outfit. Etter spillet vet jeg ikke, men tror du spiller som John. Ser ut som at Rockstar har gjort som endringer som folk flest ønsker. Kan jo nevne at det er nye challenges, skatter og strangers. Du kan også fast-travle til og fra savepunktene.

Lenke til kommentar

Du spiller som John nå ja. Og du kan bytte outfit. Etter spillet vet jeg ikke, men tror du spiller som John. Ser ut som at Rockstar har gjort som endringer som folk flest ønsker. Kan jo nevne at det er nye challenges, skatter og strangers. Du kan også fast-travle til og fra savepunktene.

Hadde du runnet spillet før dlcen? Hadde vært veldig fint hvis du fortalte hva som skjedde når man er ferdig med spillet, om du spiller som John, om outift og sånn. Og beholder du honor, penger, våpen som du hadde på hovedspillet?

Mange spørsmål, men veit ikke om jeg kjøper dlcen hvis outfit/John greiene ikke funker.

Lenke til kommentar

Rundet spillet før jeg startet. Penger og honor er ikke med i det nye post-apokalyptiske samfunnet. Du får belønning i form av ammo og items, noe som kommer godt med. Det finnes noe moral fortsatt. Sneiet en innbygger med hagle ved et uhell i en av byene. Innbyggerne svarte med å skyte tilbake og jage meg ut av byen.

Nekter å tro at Jack plutselig skal bli voksen og ta over for John igjen ved slutten av DLC'en, men får komme tilbake til den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...