Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ser man hvor mye jeg følger med. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så er ikke så veldig mange som synes det lagger?? Jeg har installert spillet på xbox harddisken, og synes det lagger innimellom, spesielt er det når jeg rir igjennom en by eller noe, på kvelden, f.eks. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Lagger sjeldent hos meg. Har også installert det på HDD og spiller på 360. Edit: Vet ikke om denne har blitt postet før, men her står det en del om RDR: Undead Nightmare. http://reddead.wikia.com/wiki/Undead_Nightmare "It will be released on Tuesday, Oct 26th 2010" Endret 17. oktober 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Flere som skal kjøpe DLC i morgen? Gjorde faktisk nettopp ferdig hovedstoryen. Hadde et par oppdrag igjen så måtte nesten gjøre meg ferdig tenkte jeg. Mot slutten så ble det mye kjedelige oppdrag på ranchen og sånt. Mistet litt interessen. Plukket det opp og spilte det igjen i dag. Var en liten tvist på slutten der som overrasket positivt. Nå ser det ut som at vi skal spille med John Marston igjen, og at storyen går tilbake i tid fra slutten av hovedstoryen. Vet ikke helt hvordan det skal passe inn, men virker ikke som at realisme er så viktig for Rockstar når det gjelder denne releasen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå ser det ut som at vi skal spille med John Marston igjen, og at storyen går tilbake i tid fra slutten av hovedstoryen. Vet ikke helt hvordan det skal passe inn, men virker ikke som at realisme er så viktig for Rockstar når det gjelder denne releasen. Kan virke som at Rockstar tar ein type alternativ verkeligheit løysning her, kanskje med RDR og Zombie-moden starter på samme tid, slik at vi får sjå korleis historia hadde blitt dersom John hadde blitt tatt med til Blackwater under ein Zombieinvasjon? Eg kjem til å vente til eg les anmeldelser og brukersynspunkter før eg kjøper zombie-modden, RDR var eit heilt greit spel, men personleg syntes eg at det gjekk med alt for mykje tid på å ri rundt og gjere trivielle oppdrag til at heilheitsinntrykket er berre bra. Blir ikkje aktuelt å kjøpe ein addon som baserer sin 8 timers speletid på at du stadig vekk må innen ein tidsfrist må frå eine enden av kartet til den neste. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har spilt noen timer av Undead Nightmare nå og inntrykket er bra. Jeg likte Red Dead og zombiehistorier fra før, så var ikke noe overaskelse. Story-messig er ikke dette like dypt som orginalhistorien, men det har sine øyeblikk. Morsomt å møte igjen gamle karakterer, både i død og levende form. Gameplay blir også annerledes, siden ingen skyter tilbake. Stemningen er upåklagelig. Creepy stemning uten at det overdrives. Verdt den lille summen, med mindre du er drittlei RDR og ikke er noe zombie fan. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kommer også til å kjøpe det, men det blir nok ikke før i morra. Er det nye våpen med? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva skjer med John med rancher outfit /Jack, spiller du med dem eller er det good old John man spiller med. Og hva skjer etter du er ferdig med dlcen, fortsetter du å spille med dlc John/Jack eller går den tilbake til den som du er med på hovedspillet med? Hadde vært herlig hvis du kunne svart på det Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er nye våpen med. Har så langt bare fått avsagd hagle og en fakkel, men vet det er annet snacks med. Sjekk trailere på youtube. Du spiller som John nå ja. Og du kan bytte outfit. Etter spillet vet jeg ikke, men tror du spiller som John. Ser ut som at Rockstar har gjort som endringer som folk flest ønsker. Kan jo nevne at det er nye challenges, skatter og strangers. Du kan også fast-travle til og fra savepunktene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skaffet spillet nå. Jævlig godt førsteinntrykk. Skal spille litt i kveld og en god del i morgen. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du spiller som John nå ja. Og du kan bytte outfit. Etter spillet vet jeg ikke, men tror du spiller som John. Ser ut som at Rockstar har gjort som endringer som folk flest ønsker. Kan jo nevne at det er nye challenges, skatter og strangers. Du kan også fast-travle til og fra savepunktene. Hadde du runnet spillet før dlcen? Hadde vært veldig fint hvis du fortalte hva som skjedde når man er ferdig med spillet, om du spiller som John, om outift og sånn. Og beholder du honor, penger, våpen som du hadde på hovedspillet? Mange spørsmål, men veit ikke om jeg kjøper dlcen hvis outfit/John greiene ikke funker. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Rundet spillet før jeg startet. Penger og honor er ikke med i det nye post-apokalyptiske samfunnet. Du får belønning i form av ammo og items, noe som kommer godt med. Det finnes noe moral fortsatt. Sneiet en innbygger med hagle ved et uhell i en av byene. Innbyggerne svarte med å skyte tilbake og jage meg ut av byen. Nekter å tro at Jack plutselig skal bli voksen og ta over for John igjen ved slutten av DLC'en, men får komme tilbake til den. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Skal ikke undead nightmare være helt uavhengig fra main story? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nja. En viss relasjon fins det jo mellom dem. Er fortsatt Johns som er protagonisten, men premisset blir jo et helt annet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tenkte da mest på at undead nightmare ikke påvirkeer vanlige main story i noen grad Har selv lastet den ned og innstallert, men ikke fått spilt enda. Er dlc'en verdt de 60 kr den kosta meg med psn+ ? Endret 27. oktober 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) på undead nightmare har jeg kommet til mexico, og der trenger jeg dynamitt, står ikke hvordan jeg får tak i det, og jeg kan ikke kjøpe det Endret 29. oktober 2010 av cehovo888 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 på undead nightmare har jeg kommet til mexico, og der trenger jeg dynamitt, står ikke hvordan jeg får tak i det, og jeg kan ikke kjøpe det Du plukker det opp av folk du dreper. Jeg mener jeg fikk det da jeg brant kistene i Tumbleweed. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Synes, utifra det jeg har sett, at gameplay ser litt.. vel..kjedelig? Når det er så mye plass, blir det ikke litt ensformig etterhvert? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ble lei etter ca 50 timer. 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hatt mye mer morro med RDR enn med GTA i hvert fall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå