PolarCow Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen som vet når Buffaloene er våkne? For jeg rir rundt på de store slettene på jakt etter dem, på ulike tider, og finner dem ikke alltid... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg bruker alltid denne når jeg skal hunte. Av en eller annen merkelig grunn er ikke buffaloene inkludert i lista. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har du jaktet på buffalos før? Eller er du kanskje online? Buffalos er ikke online hvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er i hvertfall masse buffaloes sør-øst for Beecher's Hope der man tar med kyrne på et av Homestead-questene. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bøffelene er på de store markene nord for blackwater. Jeg har drept alle bøfflene, og de kommer vel ikke igjen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Går det an å utrydde en art i spillet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Går det an å utrydde en art i spillet? Ja du kan utrydde bøffelen, men det er også den einaste arten du kan utrydde. Du får eit trophy for å utrydde arten. Speler vel på at cowboyene nesten utrydda bøffelen i verkelegheita. Er forresten ingen vits i å hente kjøttet og skinne heller, er nesten ingen ting verdt og det gir bøffelene tid til å stikke av. Den lettaste måten å utrydde dei på er å bruke hest og skyte så mange av dei som mulig medan du forfølger flokken på hest. Etter at du har spredd flokken er det mykje vanskeligare å finne dei igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får man en achievement for det på Xbox? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Spiller ikke online, og har jakta på dem... Men flokken splitta seg, jeg forfulgte den ene "nye" flokken, men de andre er søkk borte... Har sett de regenere ved the broken tree, men de er der aldri lenger... Kanskje de har dratt til de evige jaktmarker, uten mulighet for meg å få trofeet mitt? Eller flydd avgårde? (Buffalowings...) (Har forøvrig fryktelig dårlig samvittighet for å "bidra" til å utrydde buffaloene... Og alt jeg får igjen for det er et trofee...) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får man en achievement for det på Xbox? Ja, men man får ikke mye achiment points, tror du får 5 poeng eller noe Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Burde få en achievement for å "Save the Buffalos" eller noe. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Er forresten ingen vits i å hente kjøttet og skinne heller, er nesten ingen ting verdt og det gir bøffelene tid til å stikke av. Hvis jeg ikke husker helt feil er det verdt en del i Mexico. Endret 17. september 2010 av D'Amico Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen andre enn meg som har lagt merke til at spillet lagger litt innimellom? Spesielt når man rir igjennom byer i spillet, osv??? Spørsmålet er til de av dere andre som spiller på xbox Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hender her og ja, særlig etter jeg slettet spillet fra harddisk. BTW: http://www.youtube.com/watch?v=25iODjOC8cE Flere som gleder seg? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skulle til å spørre, har noen prøvd zombie patchen? Selv er jeg veldig skeptisk til zombier i RDD-universet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Den har ikke kommet ennå, er vel et par ukers tid eller noe sånt til den kommer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noe som vet hvor stor Undead Nightmare blir? Altså blir det en liten story som tar en time å spille igjennom eller blir det noe lignende The Ballad Of Gay Tony til GTA IV som tar en god del mer tid. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Var det ikke snakk om ca åtte ekstra timer spilletid for enspillerdelen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Om det er tilfellet så skal det skaffes! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som vet om dette kan fikse rancher outfitet man får når man er hjemme på ranchen. Hater å gå rundt i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå