Armageddon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som kan gi et tips om hvor den første skatten ligger, uten å spoile? Leter rundt Hanging Rock, siden steinene ligner på de rundt der, men finner ikke noe. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Bare let rundt der og du finner den til slutt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Forsøk å lete mer eller mindre på steinformasjonen i stedet for rundt den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Den ligger midt mellom steinene. Om du ikke kommer deg inn på den ene sida, bare gå rundt og prøv på fra den andre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gå inn mot steinene fra siden som vender vekk fra Armadillo (byen). Lenke til kommentar
Erav Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Idioter, han sa ikke spoil. apetryner 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 lurer på å kjøpe dette idag, bør jeg? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 lurer på å kjøpe dette idag, bør jeg? Joda er eit brukbart spel, men ikkje forvent deg eit GTA IV i western stil. Personleg ville eg vurdert å sjekke om du finner dette spelet brukt ein plass. Det er nemelig svært få som speler RDR i multiplayer, så når folk er ferdig med singelplayer så er det ikkje så mykje verdi igjen i spelet. Er ikkje så veldig stor gjennspillingskvalitet ved det heller sidan mesteparten av speletida går med på å reise fram og tilbake, samt rutinemessige oppgåver. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Idioter, han sa ikke spoil. apetryner Har han ikke funnet det etter 3 dager så trenger han kanskje litt hjelp Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 lurer på å kjøpe dette idag, bør jeg? Joda er eit brukbart spel, men ikkje forvent deg eit GTA IV i western stil. Personleg ville eg vurdert å sjekke om du finner dette spelet brukt ein plass. Det er nemelig svært få som speler RDR i multiplayer, så når folk er ferdig med singelplayer så er det ikkje så mykje verdi igjen i spelet. Er ikkje så veldig stor gjennspillingskvalitet ved det heller sidan mesteparten av speletida går med på å reise fram og tilbake, samt rutinemessige oppgåver. Enig, fungerer litt som en engangsgrill. Den der var dyp ass.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 lurer på å kjøpe dette idag, bør jeg? Joda er eit brukbart spel, men ikkje forvent deg eit GTA IV i western stil. Personleg ville eg vurdert å sjekke om du finner dette spelet brukt ein plass. Det er nemelig svært få som speler RDR i multiplayer, så når folk er ferdig med singelplayer så er det ikkje så mykje verdi igjen i spelet. Er ikkje så veldig stor gjennspillingskvalitet ved det heller sidan mesteparten av speletida går med på å reise fram og tilbake, samt rutinemessige oppgåver. Enig, fungerer litt som en engangsgrill. Den der var dyp ass.. Cry moar. Selv har jeg sikkert spilt RDR 30 timer og det er evig nok. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det minner VELDIG om The Saboteur, og det er jeg drita lei av... men dette var litt friskere akkurat nå.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Idioter, han sa ikke spoil. apetryner Hehe, det går bra, har funnet skatten. Men trodde den var bedre gjemt enn den der. Det kartet var litt misledende. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det minner VELDIG om The Saboteur, og det er jeg drita lei av... men dette var litt friskere akkurat nå.. Huh? The Saboteur er jo ikke akkurat kjent for å være særlig originalt, så det er vel andre spill det ligner veldig på, som Sab også ligner på. Lenke til kommentar
sake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har et spørsmål ang slutten på historien Når sønnen er på graven til moren og faren, er historiedelen over? Og har det noe å si for videre spilling hvordan honour og fame jeg får? Har hatt bra honor og sånt hele tiden men tenkte at nå kan det være på tide å plaffe ned sivile og herje litt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ta deg en tur til Blackwater igjen. Lenke til kommentar
sake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ta deg en tur til Blackwater igjen. Takker, da var det ferdig er det noe kult å gjøre nå forresten som storyen er ferdig? Eller er det bare herjing rundtomkring? Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) hahah 15 bjørner http://www.youtube.com/watch?v=dwsYCmzTZzc Endret 4. september 2010 av cehovo888 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 som storyen er ferdig? Eller er det bare herjing rundtomkring? Det mest konkrete målet er vel gjerne å få 100% complete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå