Tabris Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Heldigvis så hadde jeg gjort alt før den tid, så da jeg gjorde den aller siste stranger/main quest biten med Jack, så hadde jeg 100 %. Alt annet hadde jeg gjort med John. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er enig med det som står i spoilerne til folk! MEN har ett spørsmål og trenger hjelp. Jeg har fullført 97,9% av spillet, og mangler bare en bounty hunt. Det er det siste jeg trodde jeg skulle gjøre. Har gjort alt jeg kan, og sjekket alle lister der ute. Men de siste bounty huntene har bare økt prosentandelen med 0.1 hver gang. Jeg har lite tro på at den siste bounty hunten gir meg 2,1% ekstra. Er det noe jeg har oversett? Trenger hjelp Takk! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Rockstar har sin egen liste over hva du skal gjøre for å få 100%. Link til social club -> http://socialclub.rockstargames.com/ Krever at du registrer deg / logger inn med psn eller xbox konto. Endret 21. august 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Viser seg at jeg faktisk mangler 4 stranger missions. Merkelig. Skal ut å leite etter strangers på kartet nå hehe! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Viser seg at jeg faktisk mangler 4 stranger missions. Merkelig. Skal ut å leite etter strangers på kartet nå hehe! Noob Fikk 100% igår Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Sorry, but a bit to late du starta jo lenge før meg Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hadde spillet lenge før deg, hehe! Har ikke spilt siden uken etter det kom. Plukket det opp på fredag igjen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noen som spiller Multiplayer delen på PS3 fortsatt? Hadde vært kos med en posse og herjet med ganghideouts osv. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 jeg er always game somregel, trenger online trophies, bare litt bakfull idag Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Mye alkohol på deg i det siste! hehe! Jeg hadde det faktisk morro med en posse fra Sverige før i dag. De hadde mic og var hyggelig. Har ikke spilt mye online, så er ikke høyere enn lvl 18 eller noe. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg er vel level 11, ja, men som Fadder har man et visst ansvar i studietida Skulle gjerne likt gjøre Coop missions og! Har gold på alle utenom 2 coop missions, så er det onto advanced coop missions. Du har vendt deg til expert aiming ? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Nei, liker ikke expert aiming pga av og til blir man løpende i ring hehe! Har det bare gøy i multiplayer, og løper bare rundt å tuller meg. Kjøpte meg killers and legends pack i dag! Har ikke spilt den enda. Men tar det i kveld! Endret 23. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 kjøpte meg spillet rett før helgen og har prøvd meg litt online men jeg sliter med å få noen til å spille seriøst blir jeg med i ett posse så løper de bare rundt og skyter i hytt og pine uten og gjøre noen oppdrag. Hadde satt pris på og spille med noen norske med headset som kunne show me the ropes så hvis det finnes noen der ute så legg meg gjerne til psn er peritass Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvis du nettopp har kjøpt spillet, så kan det være greit å spille en del av offline-spillet først, for å bli kjent med hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har spilt endel timer offline også godt over 30 år så har spilt endel timer i mitt liv. Problemet er at det er så mange som bare løper rundt online og kødder og det er litt kjedelig når jeg gjerne vil ha med meg noen for å gjøre litt oppdrag! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det morsomste online er å ha en posse på 2-3 stk å ta gang hideouts! Ranker sykt fort opp da! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Fjernet innlegget. Fant ut av det. Endret 25. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 noen som har lyst til å være med å spille online en kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå