Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er strengt tatt ikke så mye Rockstar kan gjøre med at folk ikke vil spille multiplayer. Selv har jeg ikke brydd meg med multiplayer i RDR i det hele tatt, og det virker som om den generelle stemningen rundt det har gått litt nedover etter at folk begynte å nå høyere levels og følte at det hele ble mest å grinde hideouts om igjen og om igjen, innimellom å bli drept i free roam av folk man aldri ser.

Jeg har ikke sett noen sammenlikninger av salgstallene på PS3 versus Xbox, men hvis anmeldelsene - som forholdsvis utvetydig anbefalte 360-versjonen - er noen indikasjon, så er det kanskje rett og slett færre med- og motspillere å velge mellom på PS3, og en del av dem er (hvis det ikke er noe skille mellom US/EU/osv.) sannsynligvis i andre tidssoner. I beste fall er uansett spillerbasen delt i to mellom plattformene.

Lenke til kommentar

Xbox360 vs. PS3http://www.youtube.com/watch?v=XR2X6Wng2Tgsånn jeg ser det, er det faktisk vesentlig mer forskjell. Har også lest at Xbox versjonen har mere blod innvolvert og litt mere splatter effekt enn ps3. Har ikke kilder, da jeg det er for en tid tilbake. DOG ser du det litt i filmen

Stopp filmen på 0:18 så ser du dem bruker xbox på ps3 siden. '')

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt ikke så mye Rockstar kan gjøre med at folk ikke vil spille multiplayer. Selv har jeg ikke brydd meg med multiplayer i RDR i det hele tatt, og det virker som om den generelle stemningen rundt det har gått litt nedover etter at folk begynte å nå høyere levels og følte at det hele ble mest å grinde hideouts om igjen og om igjen, innimellom å bli drept i free roam av folk man aldri ser.

Jeg har ikke sett noen sammenlikninger av salgstallene på PS3 versus Xbox, men hvis anmeldelsene - som forholdsvis utvetydig anbefalte 360-versjonen - er noen indikasjon, så er det kanskje rett og slett færre med- og motspillere å velge mellom på PS3, og en del av dem er (hvis det ikke er noe skille mellom US/EU/osv.) sannsynligvis i andre tidssoner. I beste fall er uansett spillerbasen delt i to mellom plattformene.

Ifølge denne siden har spillet solgt ca 1,5 millioner på 360 og nesten 1 million på PS3. NPD baserer seg vel på USA, og PS3 står vel sterkere i Europa, så tipper det er ganske likt.

Anmeldelser og sammenlikninger har forbløffende lite og si - det er bare en brøkdel av publikummet som faktisk leser dedikerte spillsider, de fleste greier seg med VG eller lignende publikasjoner.

Lenke til kommentar

SPOILER ALERT!

Andre her som er misfornøyd med slutten? Føler meg forrådt av Rockstar. Skulle ønsket det fantes ein kode for å få tilbake John

Det er en kode for å få John tilbake:) Sjekk diverse cheatsider, har sett den selv!

Finner bare koder for å spele som Jack. Ikkje som John. Hvis nokon har denne koden liggende eller evt. ein link så vær så snill. Har mistet gleden med spelet!

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...