TuRb0 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Da er jeg endelig ferdig med main story. Er på ca 74% nå og har et par ting igjen! Flott spill Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen andre som sliter med å finne andre spillere online? Er alltid helt alene. Ja, jeg er på Public og ikke Private. Bruker PS3. Noen som vet om Rockstar Games er klar over dette og jobber noe med det? Bumper denne over til denne siden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er strengt tatt ikke så mye Rockstar kan gjøre med at folk ikke vil spille multiplayer. Selv har jeg ikke brydd meg med multiplayer i RDR i det hele tatt, og det virker som om den generelle stemningen rundt det har gått litt nedover etter at folk begynte å nå høyere levels og følte at det hele ble mest å grinde hideouts om igjen og om igjen, innimellom å bli drept i free roam av folk man aldri ser. Jeg har ikke sett noen sammenlikninger av salgstallene på PS3 versus Xbox, men hvis anmeldelsene - som forholdsvis utvetydig anbefalte 360-versjonen - er noen indikasjon, så er det kanskje rett og slett færre med- og motspillere å velge mellom på PS3, og en del av dem er (hvis det ikke er noe skille mellom US/EU/osv.) sannsynligvis i andre tidssoner. I beste fall er uansett spillerbasen delt i to mellom plattformene. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Xbox360 vs. PS3http://www.youtube.com/watch?v=XR2X6Wng2Tgsånn jeg ser det, er det faktisk vesentlig mer forskjell. Har også lest at Xbox versjonen har mere blod innvolvert og litt mere splatter effekt enn ps3. Har ikke kilder, da jeg det er for en tid tilbake. DOG ser du det litt i filmen Stopp filmen på 0:18 så ser du dem bruker xbox på ps3 siden. '') Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 SPOILER ALERT! Andre her som er misfornøyd med slutten? Føler meg forrådt av Rockstar. Skulle ønsket det fantes ein kode for å få tilbake John Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Med en gang så, men slutten symboliserer på en måte slutten på den gamle vesten. Og at slutten setter i gang følelelser hos noen kan vel være ett tegn på en god slutt? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er strengt tatt ikke så mye Rockstar kan gjøre med at folk ikke vil spille multiplayer. Selv har jeg ikke brydd meg med multiplayer i RDR i det hele tatt, og det virker som om den generelle stemningen rundt det har gått litt nedover etter at folk begynte å nå høyere levels og følte at det hele ble mest å grinde hideouts om igjen og om igjen, innimellom å bli drept i free roam av folk man aldri ser. Jeg har ikke sett noen sammenlikninger av salgstallene på PS3 versus Xbox, men hvis anmeldelsene - som forholdsvis utvetydig anbefalte 360-versjonen - er noen indikasjon, så er det kanskje rett og slett færre med- og motspillere å velge mellom på PS3, og en del av dem er (hvis det ikke er noe skille mellom US/EU/osv.) sannsynligvis i andre tidssoner. I beste fall er uansett spillerbasen delt i to mellom plattformene. Ifølge denne siden har spillet solgt ca 1,5 millioner på 360 og nesten 1 million på PS3. NPD baserer seg vel på USA, og PS3 står vel sterkere i Europa, så tipper det er ganske likt. Anmeldelser og sammenlikninger har forbløffende lite og si - det er bare en brøkdel av publikummet som faktisk leser dedikerte spillsider, de fleste greier seg med VG eller lignende publikasjoner. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kanskje litt feil plass å spørre men, hvor får jeg kjøpt det billigst til ps3? Og vil prisen snart synke litt? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 game.no selger den til 298 kr. http://www.game.no/acatalog/ellevillepriser.html Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Takk for tipset! Dessverre utsolgt Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Takk for tipset! Dessverre utsolgt De har den nå! Samme pris! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Selger mitt LE for 200,- hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Takk for tipset! Dessverre utsolgt De har den nå! Samme pris! kjøpte det i butikk igår for 499,- Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 SPOILER ALERT! Andre her som er misfornøyd med slutten? Føler meg forrådt av Rockstar. Skulle ønsket det fantes ein kode for å få tilbake John Det er en kode for å få John tilbake:) Sjekk diverse cheatsider, har sett den selv! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) SPOILER ALERT! Andre her som er misfornøyd med slutten? Føler meg forrådt av Rockstar. Skulle ønsket det fantes ein kode for å få tilbake John Det er en kode for å få John tilbake:) Sjekk diverse cheatsider, har sett den selv! Finner bare koder for å spele som Jack. Ikkje som John. Hvis nokon har denne koden liggende eller evt. ein link så vær så snill. Har mistet gleden med spelet! Endret 8. august 2010 av Mutu Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ahh, beklager. Leste John jeg, men var visst Jack. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det burde ihvertfall vært ein slik kode... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Helt enig, rett og slett hater utseendet og stemmen til Jack! Mista mye av lysten til å spille mer når jeg måtte være han. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 SPOILER ALERT! Andre her som er misfornøyd med slutten? Føler meg forrådt av Rockstar. Skulle ønsket det fantes ein kode for å få tilbake John Argh, jeg er så altfor enig med deg. ELSKET spillet helt fram til det, men så forsvant morroa rett og slett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå