Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samboer og jeg har akkurat kjøpt dette spillet, og jeg må si det svarer til alle forventingene - selv om de i utgangspunktet var høye. Jeg har bare spilt noen få timer, og har mye igjen jeg ikke har gjort, eller i det hele tatt lært, men så langt er spillet helt fantastisk.

 

Ja, jeg hadde ikke så mye mer å skrive akkurat nå. Ville bare få tråden på mine innlegg, og komme med min - foreløbige - mening om spillet. :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg prøvde RDR online for første gang i går, men fant ingen andre inne i Free Roam. Etter en halvtime dukket det opp en fyr, men han forsvannt like fort som han kom... må være noen innstillinger jeg har satt feil i og med det kan jo ikke bare være jeg som spiller online på kvelden? Var inne på public og prøvde også quick match, uten hell... Hvordan finner dere folk?

Ps3 forresten...

Lenke til kommentar

snip..

Når du starter spillet og kommer der du skal enten trykke multiplayer, downloadable content eller singplayer. Gå på downloadable content, der finner du en gratis coop pack. Innstaler den og gå online igjen. om du fortsatt ikke finner noen folk. Trykk 'select' og velg free roam. Så vil spillet finne en ny server, eller lage en ny. eller så kan du spille en annen gamemode som du finner i samme meny

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Men så er heller ikke zombieeventyret (eller pakken, for den saks skyld) påkrevd. Hvis realisme er et påtrengende krav i en historie om en moralsk familiemann med Zeldalommer, evnen til å mane fram hester, og som har for vane å hemningsløst massakrere lokalbefolkning, fauna og flora på begge sider av grensen. så sparer man sine 10bux. Selv synes jeg det er et definitivt sunnhetstegn at Rockstar tar seg selv såpass lite seriøst at de kan lage en zombiegreie.

Lenke til kommentar

Jeg håper i det lengste på mer omfattende pakker lik de til GTA IV, som - hos en mer kynisk utgiver - sikkert kunne passert som frittstående spill, med tanke på lengde og kvalitet. Men det er kanskje enklere å dråpefôre folk med litt nytt dilldall en gang i måneden for ti dollar i slengen.

 

Edit: Da uten zombier, men gjerne med alternative karakterer, slik vi så i, vel, utvidelsene til GTA IV.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg har kommet over en bug som ikke lar meg komme videre i spillet:

 

 

På oppdraget når jeg skal drepe Bill Williamson så låser spilelt seg rett etter jeg har drept han og han andre fyren har drept presidenten eller hvem faen han er. Spillet fryser seg ikke, det skjer bare ingen ting, og jeg kan ikke bevege meg eller trykke på noen av knappene. Eneste knappen som virker er Back knappen som setter spillet i pause, akkuratt som om det var en cutscene.

 

 

Dette har skjedd 2 ganger uten at jeg får kommet meg videre i spillet.

Det er ikke plata det er noe galt med da jeg lasta det inn på hardisken første dagen jeg fikk det.

 

Noen ideer? BTW: Jeg spiller på Xbox 360.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Registrerte meg nettopp på forumet!

Synes Red Dead er det beste spillet jeg noensinne har spilt! Har 99,3% complete, mangler vel kun en bounty for å få 100 :w00t:

 

Nå her jeg begynt å spille Online, men synes det er litt lite folk inne der.

Lurte på om noen av forumbrukerne her er Online på Xbox 360??

 

Kunne gjerne tenkt meg litt flere venner på Live, så hvis noen er interessert legg meg til som venn, gamertagen min er; Sportec.

(Føler meg litt som Viggo Venneløs her :p)

 

HAr vært artig å spille med noen norske å fått tatt "Outlaws to the end" oppdragene :)

Så kunne det vært artig med en Posse ;)

Endret av RedDeadRockstar
Lenke til kommentar

Det tok 15t 9min med alle hovedoppdragene.

Synes det kanskje var litt lite? Havnet på 69%complet..

 

Bra spill, men manglet det lille ekstra!

 

15 timer? Da må du ha rushet gjennom hovedhistorien og ignorert alt det andre du kan gjøre. Det er jo masse annet i spillet du kan gjøre! Sidequests, random encounters, hunting, bounty hunting, bandit hideouts, kortspill, terningspill, hestetemming... Du har nok gått glipp av mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...