Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Cougars er onde, ja. Nesten de verste dyra å møte på til fots (Grizzlyen er liksom så treg at man bare hopper inn i Dead Eye og planter en kule fra Buffalo Rifle mellom øynene på den)

Grizzlyene er riktignok VELDIG flinke til å snike seg innpå de også...Har ikke skjedd få ganger at jeg har blitt drept av en bjørn som har kommet bakfra. Bare å dra til Tall Trees, stå stille i 30 sekunder, og du kan banne på at en bjørn hopper på deg uten at du hørte den kom :p

 

Det kan eg skrive under på. Stod eingong på toppen av fjellet der oppe i Tall Trees området og speida utover landskapet.

Og trur du ikkje det kom ein forbanna bjørn å dytta meg over kanten :ohmy:

Frekke jævelen blei ståande på kanten og kunne observere korleis vår kjære helt falt som ei filledukke sprettande frå den eine spisse steinen fra den andre.

 

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

 

Det værste av alt er vel at det er sant, når bjørnen angriper så løfter den hodet for å bite og deretterløfter begge framlabbane i det bjørnen treff med angrepet.

Med andre ord så fekk vår kjære helt her bokstaveligtalt to bjørnepoter i ryggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spoiler angående 100%

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Holder på å få 100% nå men kom på en ting. Jeg jobber med alle outfitsene og challenges på den filen jeg har hvor man spiller som Jack. Så har jeg sett diverse youtubeklipp med stranger-oppdraget "I Know You". Jeg har bare gjort første del av denne, mangler siste del der mannen møter på John på Beecher's Hope. Betyr det at jeg ikke har mulighet til å få 100% nå siden jeg ikke har gjort hele I Know You, John er dau og jeg spiller som Jack?
Lenke til kommentar

Spoiler angående 100%

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Holder på å få 100% nå men kom på en ting. Jeg jobber med alle outfitsene og challenges på den filen jeg har hvor man spiller som Jack. Så har jeg sett diverse youtubeklipp med stranger-oppdraget "I Know You". Jeg har bare gjort første del av denne, mangler siste del der mannen møter på John på Beecher's Hope. Betyr det at jeg ikke har mulighet til å få 100% nå siden jeg ikke har gjort hele I Know You, John er dau og jeg spiller som Jack?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nei, dette oppdraget teller ikke på 100%. Det er totalt 19 stranger missions, og du trenger de 18 andre for å få 100%. :)
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

 

Ikke langt unna, men nesten:

 

Her klikker du for å se på en side om noe lignende

Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

 

Ikke langt unna, men nesten:

 

Her klikker du for å se på en side om noe lignende

Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

 

Ikke langt unna, men nesten:

 

Her klikker du for å se på en side om noe lignende

 

Holy crap! Det er er så sykt stressende i videospill, når man bare må løpe fra ting og ikke kan drepe det. Er en sånn scene eller 17 i Alan Wake også...

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hva folk mente med at auto-aim er irriterende...Prøver å sikte litt selv her, men er jo helt meningsløst å i det hele tatt prøve når motstanderne ikke sikter selv :p

 

De blir bedre jo lengre i storyen du kommer og lengre du spiller.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Mente online ja :p Sitti og spilt litt advanced coop i det siste, som utrolig nok funka kjempegreit fra første runde, selv om jeg ikke hadde prøvd spillet uten auto-aim overhodet i forkant. Idag tenkte jeg at jeg skulle prøve litt tilfeldig spilling mot andre mennesker (og sikte selv), men funka jo igrunn megadårlig når de hadde auto-aim og traff meg på -0.8s (minus ja), mens jeg såvidt hadde starta å sikte. Sniper funka dog relativt bra uansett, ettersom man headshoter folk som sannsynligvis ikke har sett deg :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

 

Ikke langt unna, men nesten:

 

Her klikker du for å se på en side om noe lignende

 

Satan... morsomste klippet jeg har sett på en stund. Hahahaha.

Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

 

Ikke langt unna, men nesten:

 

Her klikker du for å se på en side om noe lignende

 

Holy crap! Det er er så sykt stressende i videospill, når man bare må løpe fra ting og ikke kan drepe det. Er en sånn scene eller 17 i Alan Wake også...

Den verste scenen av dette slaget finnes IMO i Dead Space.

Lenke til kommentar

Skal tro når Rockstar skal ta og komme med en patch som fikser multiplayer...Coopen er jo full av problemer, men det er jo ikke det eneste. Nå prøvde jeg å ta achievement med å ta alle hideouts online i en session, men i Tumbleweed (etter at vi har farta rundt hele spillet) klarer selvsagt den ALLER SISTE k*ken av en fiende å være bugga. Han står noen meter nedi bakken (altså under jorda), har full oversikt over alt utafor, mens vi ikke kan treffe han. Kjempegøy! Ikke får man restarta hideouten heller, så resultatet blir 7 bortkasta hideout, pga. en dust på slutten...

Lenke til kommentar

Skal tro når Rockstar skal ta og komme med en patch som fikser multiplayer...Coopen er jo full av problemer, men det er jo ikke det eneste. Nå prøvde jeg å ta achievement med å ta alle hideouts online i en session, men i Tumbleweed (etter at vi har farta rundt hele spillet) klarer selvsagt den ALLER SISTE k*ken av en fiende å være bugga. Han står noen meter nedi bakken (altså under jorda), har full oversikt over alt utafor, mens vi ikke kan treffe han. Kjempegøy! Ikke får man restarta hideouten heller, så resultatet blir 7 bortkasta hideout, pga. en dust på slutten...

 

Det er gapthoot ridge? Der du skal ned å hente gull tralla? I såfall, løp bare rett ned og dytt som F. gå på rundgang med en kompis.

Lenke til kommentar

Nei mente Tumbleweed. Sto en skalle under jorda, bak det huset helt på slutten av hideouten. Tror jeg prøver på achievementen igjen etterpå, men da STARTER jeg med Tumbleweed, for å være sikker på at den er i boks før jeg prøver på noe annet. Ikke sikkert det hjelper da, etter DLC-en kom har det vært endel merkelige tilfeldige bugs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...