Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Er det slik at vi uten LE ikke får tak i Deadly Assassin-outfiten?

du kan kjøpe den på ebay

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1311&_nkw=red+dead+redemption+deadly+assassin&_sacat=See-All-Categories

Det var da vannvittig dyrt, snart 30 dollar for ei kode og då har vi ikkje ein gong ein garanti for at du faktisk får det du betaler for.

Personen som selger LE koda kan jo selge den til mange personer og deretter stikke av før folk starter å klage på at den ikkje virker fordi noken har brukt den fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan tror du ebay fungerer?

Særdeles dårlig i forhold til forbrukersikkerheit, men er sikkert greit nok det.

Vil forøvrig overraske meg stort om Rockstar ikkje lager fleire LE pakker eller legger til LE funksjonane i ei seinare oppdatering.

Er merkelig at dei legg til rette for salg mellom privatpersonar når Rockstar kunne ha trykkt opp fleire koder og solgt sjølv.

Lenke til kommentar

Dersom jeg kjøper en hest i en butikk (en deed til 750 dollar eller noe), kan jeg respawne den hesten når jeg vil da? Har en tendens til å få hestene til å dø :p

Og nei, har ikke War Horse, har ikke LE

Som Bagh sa, det stemmer. Vær obs på at de tre tre-stjerners hestene må du fange og temme og save ved en hitching post for at du skal kunne få kjøpe - men de er verdt jakten, spesielt den svarte American Standardbred som du finner i West Elizabeth. Den første, Kentucky Saddler i New Austin, får du automatisk gjennom storymode (see spoiler below), og den siste, Hungarian Halfbred er en rimelig hvit hest som tasser rundt i Mexico.

Kentucky Saddler er den hesten du "får" av Bonnie i oppdraget hvor du temmer hester. Spar på den, da den er spillets tredje beste hest, kun slått av American Standardbred og War Horse. Du må likevel kjøpe deed for hesten for å kunne respawne hesten når du vil. Koster vanligvis 1500 - men 750 med god honor i de fleste byer unntatt Thieves' Landing (eller 1500 i de fleste byer og 750 i Thieves' Landing med lav honor)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Plutselig florerte det av villsvin nord for MacFarlane, så greide det. Challengen teller tenner, måtte felle 15 svin før jeg fikk godkjent.

wild boars var det jeg slet mest med etter skunks. tror jeg brukta ca 2,5 timer på boars og ca 6 på skunks. Var helt wow grind det opplegget der.

Lenke til kommentar

I den lille åsen nord for MacFarlane's Ranch (nord for toglinjen er det en bratt bakke med noe skog og litt snø helt øverst) er det ofte helt vilt med Boar (pass opp for gaupe og ulv), og det samme i skogen nord for Manzanita Post i Tall Trees (pass opp for bjørn)

Bait funker utmerket, så lenge det ikke kommer en ulveflokk først.

Skunk/rev/vaskebjørn og kill a grizzly with your knife var de to jeg slet mest med.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

I den lille åsen nord for MacFarlane's Ranch (nord for toglinjen er det en bratt bakke med noe skog og litt snø helt øverst) er det ofte helt vilt med Boar (pass opp for gaupe og ulv), og det samme i skogen nord for Manzanita Post i Tall Trees (pass opp for bjørn)

Bait funker utmerket, så lenge det ikke kommer en ulveflokk først.

Skunk/rev/vaskebjørn og kill a grizzly with your knife var de to jeg slet mest med.

visste ikke om bait da, og eneste jeg kom over var et sykt antall panthers eller hva de heter. Hoppa bakfra og drepte meg uendelig mange ganger.

Lenke til kommentar

Cougars er onde, ja. Nesten de verste dyra å møte på til fots (Grizzlyen er liksom så treg at man bare hopper inn i Dead Eye og planter en kule fra Buffalo Rifle mellom øynene på den)

Grizzlyene er riktignok VELDIG flinke til å snike seg innpå de også...Har ikke skjedd få ganger at jeg har blitt drept av en bjørn som har kommet bakfra. Bare å dra til Tall Trees, stå stille i 30 sekunder, og du kan banne på at en bjørn hopper på deg uten at du hørte den kom :p

Lenke til kommentar

Cougars er onde, ja. Nesten de verste dyra å møte på til fots (Grizzlyen er liksom så treg at man bare hopper inn i Dead Eye og planter en kule fra Buffalo Rifle mellom øynene på den)

Grizzlyene er riktignok VELDIG flinke til å snike seg innpå de også...Har ikke skjedd få ganger at jeg har blitt drept av en bjørn som har kommet bakfra. Bare å dra til Tall Trees, stå stille i 30 sekunder, og du kan banne på at en bjørn hopper på deg uten at du hørte den kom :p

Det kan eg skrive under på. Stod eingong på toppen av fjellet der oppe i Tall Trees området og speida utover landskapet.

Og trur du ikkje det kom ein forbanna bjørn å dytta meg over kanten :ohmy:

Frekke jævelen blei ståande på kanten og kunne observere korleis vår kjære helt falt som ei filledukke sprettande frå den eine spisse steinen fra den andre.

Lenke til kommentar

Noen som har drept coughers med kniv enda? Trur jeg aldri har hatt så høy puls over lengre tid noen gang. :p Tok til og med 4 stk

Spoiler Hunting challenge 9 (trur jeg) (relatert til jakt praten)

Vent til dere skal jakte jaguar dere :p

Den er pain in the ass. Også tåler den WAAY mye

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Fader altså, to ganger har det skjedd meg nå at spillet har loada til et tidligere tidspunkt enn det jeg lagra på sist, slik at jeg må spille gjennom flere oppdrag jeg allerede har gjort. Frister veldig å spille gjennom alt da når jeg ikke har så mange oppdrag igjen.

Lenke til kommentar

Det kan eg skrive under på. Stod eingong på toppen av fjellet der oppe i Tall Trees området og speida utover landskapet.

Og trur du ikkje det kom ein forbanna bjørn å dytta meg over kanten :ohmy:

Frekke jævelen blei ståande på kanten og kunne observere korleis vår kjære helt falt som ei filledukke sprettande frå den eine spisse steinen fra den andre.

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men lo godt av det der. Så for meg en svær bjørn som listet seg på tå på bakbena og gav deg en dytt med forlabbene. Splinter Cell: Bear Edition, anyone? :p

Haha :p Hører for meg sånn snike-seg-på-tå-bjørnemusikk også.

Hadde kjøpt Splinter Cell: Bear Edition på dagen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...