Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei faen, nå gleder jeg meg skikkelig, fint at det er russe tid nå da, så slipper jeg å gå å vente på spillet :)

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/91?ch=4&sd=1

Er noe greier om Red dead Redemption på GTTV. Det er litt om UFC i midten der og litt om enslaved, men meste er om RDR tror jeg. Det kan kanskje være spoilere, men ikke noen store noen, men de snakker litt om storyen så.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Dør snart. Gleder meg som f.

11 dager igjen nå.

Måtta lage denne :) <- Clicky Smiley

Missforsto innlegget ditt litt første gangen jeg leste.

Du dør snart og gleder deg til det :) Kun 11 dager til du dør.

Men gleder meg til spillet jeg og ja. Ser utrolig kult ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt noen rykter nå om at spillet er utsatt en uke: http://www.reddead.net/forums/thread-rdr-delayed-in-sweden-europe

Hvis du leser posten står det sverige og danmark, men uvisst om resten av landene. Sjekket Red dead Redemption sin hjemmeside og det står fortsatt

Red Dead Redemption is coming for Xbox 360® and PlayStation®3 computer entertainment system on May 18, 2010 in North America and on May 21, 2010 in Europe.

Men sjekket noen nettsider og fant dette:

Platekompaniet - 28/05

Komplett - 21/05

Gametrailers - 18/05 (dvs. 21/05 i Europa)

CDON.com 28/05

Elkjøp - 28/05

Og med det vil jeg anta at vi har noen forferdelige triste nyheter, menlig at

Red Dead Redemption har release 28/05 og ikke 21/05

Uannsett skal jeg nok prøve meg å reise opp på platekompaniet og kjøpe det 21/05 :p

Endret av Erav
Lenke til kommentar

R* har ikke endret release, men en del av forhandlerne er rammet av askeskyen så de ikke får varene sine før uka etter. Rockstar twitret om dette for en times tid siden..

(*edit: ikke spesifikt om forhandlerproblemene, men om at release ikke var endret)

Den nest mest populære teorien er at R* ikke har fått produsert nok eksemplarer..

Skal til Sverige og Danmark helgen 21/23 så jeg kommer til å sjekke butikkene der hvis det ikke er ute i Norge da.

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...