KongRudi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 http://blog.us.playstation.com/2009/12/yak...3-marches-west/ Last but not least, we’d like to give special thanks to you guys, the Yakuza fans! Your passion and dedication has helped make this a reality, and we’d like to extend that thanks by letting you submit questions to the Yakuza 3 development team in Japan! Yakuza var ikke planlagt utgitt i vesten, pga. at de tidligere spillene tradisjonelt ikke har vært suksessfulle andre plasser enn Japan. Men Sega har hørt på de som har ropt og mast om en lokalisert versjon, og nå kommer den. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flott. Som gammal Shenmue-fan ser jeg virkelig fram til dette. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kan forøvrig nevne at siden Yakuzaen er mye tøffere enn andre kriminelle grupperinger i dataspill, som f.eks. øst-europeiske mafia-familier, så gidder ikke Yakuzaen lære seg engelsk. Dette spillet har derfor Japansk dialog, og Engelsk tekst. Endret 8. desember 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva handler dette spillet om egentlig? Så en trailer med masse ting i. Mye man kan gjøre så det ut som iallfall. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Tror det er ett slags Adventure/Beat'em Up. Du går for det meste rundt i en åpen-verden al'a GTA-spillene, og gjør adventure-opplegg, og sloss med håndvåpen og hender istedenfor skytevåpen som i GTA. Så ut som det var masse enviroment-dilldall (sykler, stoler, lamper, kjøreskole-kjegler, paraplyer, osv) var tilgjengelig, som du kan bruke som våpen når du kommer i slosskamper. Så endel natt-klubber, restauranter og butikker hvor du kan kjøpe mat, klær, våpen, spille mini-games, og få/gjøre side-oppdrag o.l. Men var ikke så godt å skjønne hva det handlet om siden det var kråketær, på gameplay-videoene jeg så. Det så ihvertfall ganske kuult ut. står litt om handlingen i spillet her: http://www.sega.co.uk/games/yakuza3/ Endret 9. desember 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kan forøvrig nevne at siden Yakuzaen er mye tøffere enn andre kriminelle grupperinger i dataspill, som f.eks. øst-europeiske mafia-familier, så gidder ikke Yakuzaen lære seg engelsk.Dette spillet har derfor Japansk dialog, og Engelsk tekst. Fantastisk Herlige nyheter, rett og slett Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Har spilt bittelitt Yakuza 1. KongRudi oppsummerer konseptet ganske bra. EDIT: Ligger demo på japansk PSN hvis noen er keen på å sjekke det ut. Endret 9. desember 2009 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sjekket den ut i sin tid, likte det eg fikk prøve. Dog er eg litt rusten på japansken så det var enkelte små detaljer her og der eg ikkje heilt fikk med meg Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Årets beste julegave! Håper bare at det selger brukbart, så vi ikke trenger et år med spekulasjoner om Yakuza 4 skal gis ut i Europa/USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå