Orwandel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei, Når jeg prøver å gå inn på Playstation Store får jeg beskjed om at den er "not available in my area/region". Jeg har også problemer med å synkronisere trophies. Noen andre som har lignende problemer? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har det samme problemet. Det med trophiene ordner seg av seg selv, regner med det samme gjelder med PSN. Har ikke fått med meg om det skal være noen update på det i dag eller noe, men kommer nok opp igjen snart Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Stemmer at det var en update ja PSN er forsåvidt oppe igjen nu ! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, da fikk jeg lasta ned gratis biler og slikt til NFS Shift. Flotte greier. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 noen som så dantes inferno demon der? vet enkli skal komme imorra men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå