Gå til innhold

LOTR eller Matrix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOTR er klart best. Filmene gir meg gåsehud. Selv ble jeg antastet av to unge, vakre alve-jenter på premieren til Two Towers natt til den 18.12.2002. En opplevelse som nok ikke kommer til å gå i glemmeboken med det første.
:lol: Av to alvejenter? :lol: LOTR og Matrix er forskjellig sjanger, men inneholder fortsatt mange av de samme elementene og historie. Matrix er en verden av maskiner, mens LOTR er en verden av magi og ja.. LOTR er sci-fi bare bakover i tid :roll::p
Lenke til kommentar
LOTR er klart best. Filmene gir meg gåsehud. Selv ble jeg antastet av to unge, vakre alve-jenter på premieren til Two Towers natt til den 18.12.2002. En opplevelse som nok ikke kommer til å gå i glemmeboken med det første.
:lol: Av to alvejenter? :lol: LOTR og Matrix er forskjellig sjanger, men inneholder fortsatt mange av de samme elementene og historie. Matrix er en verden av maskiner, mens LOTR er en verden av magi og ja.. LOTR er sci-fi bare bakover i tid :roll::p
Lenke til kommentar

Hmmm.. Jeg lasta ned filmen sean austin mekka under innspillinga, men husker seff ikke URL, og google er skadeskutt her, og da klarer ikke jeg meg. Kvasir kan bare gå å gjøre på seg, altavista også!!

 

Den heter som sagt the long and the short of it, og er meget spesiell.

 

Til de som har sett braindead o.l. Kunne noen av dere tenke dere at jackson kunne klare å lage noe SÅÅ bra som LOTR???

Lenke til kommentar

Hmmm.. Jeg lasta ned filmen sean austin mekka under innspillinga, men husker seff ikke URL, og google er skadeskutt her, og da klarer ikke jeg meg. Kvasir kan bare gå å gjøre på seg, altavista også!!

 

Den heter som sagt the long and the short of it, og er meget spesiell.

 

Til de som har sett braindead o.l. Kunne noen av dere tenke dere at jackson kunne klare å lage noe SÅÅ bra som LOTR???

Lenke til kommentar
LOTR er klart best. Filmene gir meg gåsehud. Selv ble jeg antastet av to unge, vakre alve-jenter på premieren til Two Towers natt til den 18.12.2002. En opplevelse som nok ikke kommer til å gå i glemmeboken med det første.
:lol: Av to alvejenter? :lol:

 

 

Jepp, to jenter utkledd som alver. Pokker at jeg ikke vet hvem de er (har ikke sett noen av dem siden). Og nei, det var ikke en drøm, det var beinhard (bokstavelig talt, kanskje? :wink: ) realitet.

Lenke til kommentar

begge er geniale filmer. de kan ikke sammenlignes, lotr sinsykt fett "wonderland" (jeg vet selvfølgelig at alt som skjedde egentlig er sant), matrix med sinsykt lol story som får deg til å sette spørsmålstegn ved verden vi lever i.

to bra filmer som alle må se :D

Lenke til kommentar
LOTR er klart best. Filmene gir meg gåsehud. Selv ble jeg antastet av to unge, vakre alve-jenter på premieren til Two Towers natt til den 18.12.2002. En opplevelse som nok ikke kommer til å gå i glemmeboken med det første.
:lol: Av to alvejenter? :lol:

 

 

Jepp, to jenter utkledd som alver. Pokker at jeg ikke vet hvem de er (har ikke sett noen av dem siden). Og nei, det var ikke en drøm, det var beinhard (bokstavelig talt, kanskje? :wink: ) realitet.

 

Og du var utkledd som Aragorn da eller? :wink:

Lenke til kommentar

Jeg syns at LOTR Trilogien er det mest geniale som har skjedd siden hjulet ble oppfunnet (eller flammen da, for ellers kunne vi ikke tent røyken ). Det eneste skuffende er at for de som har lest bøkene så blir filmene ikke det samme for de som ikke har lest bøkene. :-? Men likevell. LOTR KNUSER Matrix ned i bootsene!! :woot:Lord of The Rings FOREVER!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...