Gå til innhold

LOTR eller Matrix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOTR er bedre, men jeg ser gjerne på begge.

Har seff lest LOTR, og ja, filmen var en del forskjellig, kommer på entatinget. De scenene er annerledes. Ellers var det moro å se hvordan jackson laget terrenget. Slike ting er jo utrolig godt beskrevet i bøkene, men det er jo moro å SE alt da.

Men med tanke på at han bare har 3 timer på så tettpakkede 300 sider, så er det jo noe som må utelukkes.

Ellers var jo Matrix Reloaded rå. Gleder meg til Revolusion, men gleder meg mye mer til The King Returns.

Lenke til kommentar

Ellers var jo Matrix Reloaded rå. Gleder meg til Revolusion, men gleder meg mye mer til The King Returns.

Revolutions har jo verdens mest påkostede slagscene ever, så tror nok det blir konge å se på, i hvertfall bare pga effektene.

Men LOTR serien har jo en sinnsykt velarbeid historie at rotk blir nok mer en nytelse å se på.

Lenke til kommentar

Revolutions har jo verdens mest påkostede slagscene ever, så tror nok det blir konge å se på, i hvertfall bare pga effektene.

Men LOTR serien har jo en sinnsykt velarbeid historie at rotk blir nok mer en nytelse å se på.

Er enig der.

Jeg gleder meg sinnsykt til rotk, har lest bøkene så jeg vet hva som skal skje. Det er jo bra og få se filmen etter å ha lest boka, for å få flere inntrykk og jackson har jo vist at han klarer oppgaven med glans.

BTW: Noen som har sett de andre filmene han har laget?? SYYKE greier.

Eller er det noen som har sett "The long and the short of it" en film "Sam" Sean Austin laget under innspillingen??

Lenke til kommentar
Er enig der.  

Jeg gleder meg sinnsykt til rotk, har lest bøkene så jeg vet hva som skal skje. Det er jo bra og få se filmen etter å ha lest boka, for å få flere inntrykk og jackson har jo vist at han klarer oppgaven med glans.

Eller er det noen som har sett "The long and the short of it" en film "Sam" Sean Austin laget under innspillingen??

Nei har ikke sett noen av dem...som jeg kan huske. Må vel innrømme at jeg har sett sinnsykt mange filmer jeg ikke har snøring på hva het. Sånn blir ddet når man har TV1000 og canal+ og kjeder seg.

Lenke til kommentar
LOTR er flere hundre ganger kulere en matrix :woot:

:woot: Matrix er tusen ganger bedre enn LOTR! :woot:

Jupp... :roll:

Bad Taste, rain dead :o

og en annen film husker ikke helt ka den hette.. nope puppet greier.

tror lotr kunne blitt enda bedre hvis de satte Spielberg på jobben...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...