Chris_lox Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Emnetittel sier det meste. Er dette bildet skeivt og heller mot høyre? Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Syns ikke det ser sånn ut jeg men. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Først trodde jeg det hellet mot venstre :!: men ser ikke skjeft ut etter jeg har sett på det en stund Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Heller litt til høyre ja. Lenke til kommentar
Skralla1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 heller vel litt til høyre ja, men treet gjør så det ikke ser slik ut. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Husene i bakgrunnen sier ja. Det heller noe mot høyre. En grad eller to, vil jeg tro. Endret 8. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Drammen, right? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg synes det ser ut til å helle en del mot venstre. Men kan være jeg som er skjev i øynene og da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sjøen er skjeiv. Det er fordi mange bader nå til dags. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hmm, er nok den eneste logiske løsningen ja Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 nei, den heller mot venstre litt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Mener du _lavest_ på venstre side og _høyest_ på høyre nå? Altså at den heller slik: / og ikke slik: \ ? Endret 8. desember 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Artig hvor mye svarene varierer her. Mitt råd som ivrig amatørfotograf, er at du stoler på deg selv, i stedet for å la deg forvirre av masse synsing her. Zoom inn og se på den gule murbygningen. Linja som dannes av hjørnet mot oss, den skal være helt loddrett. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er kanskje en smule skjevt, men ikke mye. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvis du har GIMP installert, så kan du åpne bildet i det programmet og ligge til 'grid' da ser du lett om bildet er skjevt eller ikke. Forøvrig så synes jeg bildet heller imot høyre. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Prøvde å rette opp... Se selv hva som er best. (Måtte kutte litt på kantene, vet ikke om det er et problem eller om det går bra) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tror det ser ut som det heller fordi strandlinjen på andre siden av dammen går på skrå. Mindfuck mao Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Kjermy. Du har nå gjort at bilde heller mot venstre. Edit: Bruk et papir og lag en stedlinje ved hustakene. Så ser man. Endret 9. desember 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Prøvde å rette det opp selv. Gikk ut ifra hustaket, i mine øyne så er bildet litt mere 'rett' nå. Edit: var vist en annen som hadde gjort det også ^^ Må begynne å lære å lese igjennom andres poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå