Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei hei, jeg er en gutt, 15 år. På barneskolen hadde det seg slikt at jeg aldri snakket med jenter, og første halvåret av 8 snakket jeg heller ikke mye med jentene. Men så plutselig begynte det å komme, jeg ble mer selvdigger, fikk selvtilit og respekterte meg selv. Så her kommer problemmet, jeg holdt på med en jente for noen par månder siden, men vi begynte å krangle som førte til at det ikke ble noe mellom oss, plutselig 2 dager seinere snakker jeg med en ny jente og blir forelsket i henne. Det har alltid vært sånn, og det er IRRETRENDE!!!! Jeg har aldri hatt kjæreste, men flere har spurt om å bli sammen (jeg har likt dem, men plutselig ja.. fant meg en annen). Så HVORFOR? Akkurat nå har jeg en jente i kikkerten, tenker på henne ganske ofte og jeg vet jeg ikke kan få henne fordi hun har mye større sosial krets enn meg (og hun liker gutter som har en gjeng på en måte). Før jeg vet ordet, så er jeg på en annen. JEG VIL IKKE VÆRE FORELSKET I NOEN, JEG ER LEI! hjelp? Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Slå deg selv i huet med et balltre vær gang etter du har snakket med en jente. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skyld på puberteten? Hadde det sånn før jeg og, var "intressert" i en jente den dagen, og en annen dagen etter. Jeg var også lei av å bli forelsket i forskjellige personer annen hver dag, så jeg prøvde å holde igjen og ikke flørte etc. med personen. Da pleide det å gå over etterhvert. Tror jeg faktisk er ordentlig forelsket for første gang på lenge <3 Du er vel på dagsforelskelse greia, går nok over etterhvert. Tålmodighet og selvkontroll hjelper litt. Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe, ja.. det var tider det.. Må si meg enig med "Supreme P". Du må nok la alderen ta en god del av skylden for dette. På den annen side kan du jo spørre deg selv om du virkelig er forelsket, eller om du bare er "hypp" på henne? Siden du ifølge deg selv nettopp har oppdaget denne siden av livet der du er i kontakt med det penere kjønn, og ikke bare kompisene, så vil jeg tro det har en forsterkende effekt på en allerede forstyrret tilværelse. Litt forvirret og rådvill. Det går over etterhvert, i mellomtiden kan du kanskje ta det litt videre med en eller annen jente, hvis du føler deg klar for det. For all del, jeg vil ikke ta ansvar for dine eventuelle umoralske handlinger hehe... men hvis du har vært bortpå en søt jente, så kanskje kroppen roer seg litt. Sier ikke her at du skal høvle over henne som en eller annen rocco, men litt fjortisklining og klemming hjelper deg sikkert til å få litt perspektiv på at ikke "alle" jentene på skolen er forelskelsesobjekter. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når du sier forelsket, tenker du at hun er fin og at henne vil du knulle vettet ut av, eller tenker du at du er glad i hun og bare vil holde rundt hun? Hvis det er førstnevnte har du samme diagnose som meg, og de fleste andre gutter på 15, kronisk kåthet. Det er ikke noe å bekymre seg over. Dersom det er sistnevnte er det litt verre, men hvis du blir forelsket såpass fort som du gjør bør det vel ikke være lenge igjen før du har vært forelsket og gått lei av alle? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Dette kan besvares med et enkelt svar: Alderen din. Gratulerer, du er kommet i puberteten og har hormoner som flyr ukontrollert veggemellom i kroppen din. Ikke så mye annet å gjøre enn å la tiden gå så vil det gå over. Og ikke minst nyt det! Ah, det var tider det.. Da man ble opphisset bare man så en BH-stropp Endret 9. desember 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå